Сторінки:
1
2 |
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
А є тут автомобілізований люд? (+)
Сабж, власне.
Для гуртування, обміну досвідом і т.д.
Одразу підкину ресурс хороший - www.autoua.net
Заходьте, трохи розбавимо тих київських москалів галичанами!
|
|
Ігор+
Дійсний член
Повідомлень: 298
Зареєстрований: 5-11-2002
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
А де там розбавляти ? У форумі?
|
|
Ігор+
Дійсний член
Повідомлень: 298
Зареєстрований: 5-11-2002
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Ale zh i tormoz toi site...
|
|
Ігор+
Дійсний член
Повідомлень: 298
Зареєстрований: 5-11-2002
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Hosting u HostRocket.com.
Napevno kil'ka tysyach sajtiv navishaly na odyn IP
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Там вже вели мову про те, щоб зробити зеркало в Україні.
Але власник AutoUA.net (TM) поставився до того вельми негативно...
|
|
Яндрух
Заблокований
Повідомлень: 823
Зареєстрований: 19-2-2003
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Гей, мотоциклісти, відгукніться!
Автомобілісти, як на мене, занадто "приземлені"!!
Чи ж не "круто" на чотирициліндровому Кавасакі "підкотити" під кафе? І
він (мотик!) своїм "задом" буде (напевне ж!) привертати увагу краль (а-а-х!).
Або ж - на світлофорі залишити всіх "з носом", посіявши легкий вітер...
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
2 Яндрух
Ну, залишити всіх з носом можна і на дволітровій турбованій імпрезі WRX І не потрібно для цього мокнути під дощем
влітку і дивитись на свій транспорт, законсервований в гаражі, взимку.
А якщо серйозно - як в наших обставинах залишати таке чудо там же, біля кафе,
зайшовши всередину? Чи застанеш його, вийшовши знову на вулицю?
|
|
Яндрух
Заблокований
Повідомлень: 823
Зареєстрований: 19-2-2003
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Ну, во - я ж казав, шо автомобілізований люд "приземлений": відразу - змокне,
можуть вкрасти і тп....
Та той ралійний монстр Subaru втричі дорожчий від середньостатистичного
"японця"...
І для "пілотування" ним потрібно, напевне ж, підвищену водійську
майстерність.
|
|
Користувач Олесь
Почесний Академік
Повідомлень: 1275
Зареєстрований: 3-2-2003
Місто: Baden-Wurtemberg
Нема на форумі
Настрій: повстанський
|
|
Zrobit opytuwannia: czomu widdajete perewahu, awto czy motocykl. Ja ne xoczu sam robyty, bo kyrylyci ne maju. Szczos dana tema ne korystujetsia
welykoju popularnistiu.
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
2 Яндрух
І не кажи, хороша романтика. Усесь мокрий, з
голови до ніг заталяпаний грязюкою підїжджаєш до кав`ярні, чим дійсно справляєш
колосальне враження на гарненьких панночок, після відвудувань якої романтично
шукаєш вкрадений мотоцикл Не
знаю, я навіть свій велосипед не ризикую залишати біля магазину, а тут - японський
мотоцикл.
Щодо майстерності водіння, то повнопривідний автомобіль на початку маневру
поводить себе як передньопривідний, а в кінці - як задньопривідний. А підвищена
водійська майстерність - вона в будь-якому випадку потрібна для безпечної їзди.
Крім того для безпечного пілотування мотоциклу потрібно не менше водійської
майстерності.
Я говорив не про ралійного монстра Субару Імпрезу по класу А, яка дійсно коштує 350
тисяч мертвих американський президентів, а про його серійного брата, вартістю 21
тисяча (чи щось близько того) тих же перзидентів в базовій комплектації. Не думаю,
що японський мотоцикл аж так дуже дешевший.
Вказана Імпреза теж приймає участь у раллі, але вже по класу N (тобто, авто серійні
без спец. доробок).
2 Користувач Олесь
Не думаю, що це потрібно. Мотоцикл і автомобіль - дуже вже різні засоби
пересування. І використовуються для різних потреб. Тому порівнювати їх не
коректно.
|
|
Eller
Новак
Повідомлень: 13
Зареєстрований: 22-1-2003
Нема на форумі
Настрій: нормальний
|
|
Давно вже зареєструвався на тому сайті, але справді, зі Львова майже нікого, а
київські проблеми мене мало торкаються. Давайте спробуєм розбавляти :-)
|
|
Яндрух
Заблокований
Повідомлень: 823
Зареєстрований: 19-2-2003
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Чим розбавляти?
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Галичанами! Нещодавно там спілкувались виключно російською, тільки я один був аки
біла ворона. А тепер ще декілька чоловік, глядиш, перейшло на українську. Ось що я
мав на увазі
|
|
Користувач Олесь
Почесний Академік
Повідомлень: 1275
Зареєстрований: 3-2-2003
Місто: Baden-Wurtemberg
Нема на форумі
Настрій: повстанський
|
|
Toyota Yaris
Шкода, що така непогана тема занепадає. Будем обмінюватися досвідом. Отже, Toyota Yaris -
мої враження. Наша фірма їх накупила і тепер заставляє працівників ними їздити.
Відразу хочу зазначити, що до японських машин маю трохи передвзяте ставлення. Не
лежить до них душа, і все. Але це чисто суб'єктивно, бо основне своє призначення
засобу пересування ці авта виконують непогано. Мені навіть подобаються деякі
речі в Ніссанах, якими я часто їздив.
Отже, Яріс - базовий варіант - тридверовий хетчбек. Літровий двигун, 48 kW / 6000 об.
хв.^-1. Жере 6,8 літра/100 км в місті, поза містом 4,9 . Ціна приблизно 9000 EUR. З цим
зрозуміло, авто для міста, маленьке, двигун слабенький, економний. Багажник
розрахований на то, щоб туди покласти портфель з паперами і торбу з накупленими
продуктами, не більше.
Всередині відразу кидається в очі панель приладів, тобто її відсутність - тільки
посередині дошки є такий ніби повернутий до водія перископ, в якому на цифровому
табло світиться показник швидкості, обертів і в певних випадках інша додаткова
корисна інформація. Може це справа звички, але мені було незручно. Я звик, щоб
прилади були просто під очима, а не завертати голову вбік, щоб взнати, з якою
швидкістю їдеш.
Відчуття таке, ніби сидіння дуже високо - як в бусі. Взагалі той Яріс має
підвищений кузов.
Радіо забудоване до панелі посередині, причому його табло виконує ще додаткові
функції - на ньому зображається різна навігаційна інформація, наприклад скільки
літрів авто їсть за даних умов їзди, скільки ще є в баку і на скільки кілометрів за
таких умов того бензину вистачить. Цікава штука.
В їзді веде себе без особливостей. Тільки як сяде до авта пару хлопів, то та
економність двигуна вилазить боком - динаміка відразу не та.
Ну і ще - фари дуже великі, тому в авта здивований вигляд.
Мій вирок: все псує та цифрова панель;
авто дійсно для міста - на дорозі йому бракує потужності двигуна, особливо якщо в
авті є пару пасажирів;
як на авто для міста воно задороге.
|
|
Користувач Олесь
Почесний Академік
Повідомлень: 1275
Зареєстрований: 3-2-2003
Місто: Baden-Wurtemberg
Нема на форумі
Настрій: повстанський
|
|
Toyota Yaris
Хочу частково перепроситися до Яріса - на
снігу і леді дороги тримається прекрасно, попри малу масу - авто легеньке і я їхав
сам. Я був приємно вражений.
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Яріс і мусить добре їхати взимку - легка, переньопривідна машина з широкою (по
відношенню до своїх розмірів, звісно) колією. Ну і коротка база - задом менше
крутити має.
Взагалі, з одного боку легкі машини більш охоче зриваються в зноси/заноси, але і
вернути керованість теж простіше.
|
|
Користувач Олесь
Почесний Академік
Повідомлень: 1275
Зареєстрований: 3-2-2003
Місто: Baden-Wurtemberg
Нема на форумі
Настрій: повстанський
|
|
І ABS вона має. Дрібниця, а приємно.
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Я би, чесно кажучи, на зиму відключав ту АБС куди подалі. На чистому асфальті вона
корисна, сумнівів нема, але на льду - без неї швидше зупинишся. При наявності
вміння, звісно.
Досі пригадую, як один знайомий розказував, коли він на Пасаті Б4 з АБС при
швидкості 20 км/год зупинявся - 15 метрів гальмівного шляху!
Ні, я краще сам...
|
|
Користувач Олесь
Почесний Академік
Повідомлень: 1275
Зареєстрований: 3-2-2003
Місто: Baden-Wurtemberg
Нема на форумі
Настрій: повстанський
|
|
Що ж, доведеться відключити. Хоча мені то так подобалося... Я навіть за допомогою ABS-у визначав, чи дорога слизька - давив на
гальмо і чекав, чи буде абеесити. А ще Яріс
на леді дуже легко, зручно і гарно розвертати на 180 градусів.
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Цитата: |
Що ж, доведеться відключити.
|
Ов, стоп! Та не треба!
Ти сам мусиш з тим розібратись. Це я так для себе визначив, але кожен сам собі
господар.
Береш так. Їдеш на якусь покриту льодом площадку, розганяєшся до визначеної
швидкості і гальмуєш - раз без АБС, раз з нею. І міряєш гальмівний шлях.
Але без АБС треба гальмувати "правильно" - ривками. Якщо просто тиснути на
гальма, то краще вже з АБС.
А на 180 градусів - таки так, зручно. Їдеш собі, треба розвернутись, а місця нема,
дорога вузька. Не біда, кемо в бік, кидаєш газ, ручник, газу - і вже їдеш у
зворотньому напрямку Я так іноді піжоню коли машин і людей довкола нема, а то не
доведи... Влітку так не вийде. Тобто вийде, але коліс шкода, один раз зробив - більше
не буду
|
|
Користувач Олесь
Почесний Академік
Повідомлень: 1275
Зареєстрований: 3-2-2003
Місто: Baden-Wurtemberg
Нема на форумі
Настрій: повстанський
|
|
Власне я спершу кожне авто завжди випробовую - специфіка роботи така, що деколи за
день їздиш двома а навіть і трьома зовсім ріжними моделями авт. Тому особливо на
слизькій дорозі завжди спершу пробую, як авто себе поводить - поворот, гальмування
гальмами, гальмування двигуном, а тоді вже визначаю безпечну для даного авта за
даних умов швидкість і стиль їждження. На Ярісі по засніженому автобану спочатку
їхав 80-90, потім спокійно тримав штатних 130 і все було добре, включно з
гальмуваннями. Єдина незручність - обгін ТІR-у - мала маса, тому автом кидає. І
боковий вітер відчувається.
|
|
dr.Trollin
Почесний Академік
Повідомлень: 1061
Зареєстрований: 3-6-2003
Місто: Львівська політехніка
Нема на форумі
Настрій: ще живий
|
|
Чи не бачив хто у Львівському поближжі чогось подібного до
*вільної, досить широкої асфальтової площадки*
Видивився було у сусідньому Жешові таку --
3-пасмову парковку, вільну по вечорам, де люд досить грунтовно тренувався на
оволодіння самоходом в процесі заносу на льоді
(то і я собі так трохи спробував, машинно там будучи)
Загалом - то мені _досить_ у Львові допомогло
(мін. на 2 аварії менше)
То хотілося би і тут (у поближжі) таке знайшовши
- коллегам порадити щоб і вони собі цей корисний навик витренували.
З повагою, Сергій.
|
|
Нормалайзер
Академік
Повідомлень: 326
Зареєстрований: 27-9-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
колись перед в"їздом в Брюховичі був такий майданчик, не знаю, правда, чи він
зараз є, і в якому стані...
я заперечую проти будь-яких передруків моїх повідомлень з цього форуму будь-коли
й будь-де, крім цього форуму
http://drymba.net/
|
|
Андрій Пелещишин
Адміністратор
Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Якщо навпроти Брюховицького цвинтара - то є, і там навіть якийсь ремонт зробили.
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Так, там мій знайомий недавно тренувався. Так що є.
|
|
Сторінки:
1
2 |