Адам Кресляр
Новак
Повідомлень: 2
Зареєстрований: 29-7-2011
Нема на форумі
|
|
аон, CallerID на АТС-292
Нарвався на неочікувану проблему. Змінив старий тефонний апарат на бездротовий
Panasonic, сумісний з послугами АОН та CallerID. Намагаюся замовити ці послуги в
Укртелекомі -толком пояснити не можуть, на атс-292 говорять, що не обладнана... в мене
таке відчуття, що воно телекому не треба... може, хто з користувачів 292 -атс пробував
чи користується?.. може на лапу навіть за такий дріб'язок вже давати треба?..
|
|
Юрій Сєров
Модератор
Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: оптимістичний
|
|
Думаю нічого вони не приховують. Цю послугу мало хто замовляє і мабуть АТС просто
невигідно ставити обладнання.
Користувався колись телефоном з АОН-ом (без підключеної послуги), але визначав він
раз-через-раз, потім взагалі майже нічого не визначав (очевидно з переходом на
нове обладнання).
VEGA (екс-Фарлеп) здається надає послугу визначення номера, але не цікавився ніколи.
|
|
Адам Кресляр
Новак
Повідомлень: 2
Зареєстрований: 29-7-2011
Нема на форумі
|
|
та і я користувався, той аппарат, здається, мері називався і клєпали то чудо десь
на зеленій... дивує друге -телеком рекламує себе цифровим, анотує ці послуги, а
телефоном довідкову інформацію дає якась тітка- дядько та ще з апломбом ніби
інженера з ніби офіційним беззастережним тлумаченням. пора писати телекомному
начальству з проханням надати послугу і чекати на офіційну відповідь...
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Пишіть керівництву, але особисто занесіть і зареєструйте у вхідних.
Укртелеком - ще та банда.
Коли 238-а АТС стала цифровою, щоб мати можливість набирати номери не в імпульсному,
а в тоновому режимі, довелось залучити послугу "дзвінок другу з укртелекома". Тому
що офіційно цього "не можна було зробити", згідно з відповіддю "якоїсь тітки чи
дядька з апломбом інженера". Уявляєте собі, цифрова станція і імпульсний набір!
Коли недавно я підключав собі "огого"... Ха, це взагалі ціла історія. В січні була
подана заявка. Через місяць (!) нарешті була відповідь, що параметри лінії
неналежні, треба зачекати, коли виправлять. Декілька місяців ішло виправлення.
Нарешті параметри були приведені у відповідність, так у них закінчилось
обладнання і зараз підключати не можна, треба чекати, коли те обладнання приїде з
Києва. В червні нарешті обладнання приїхало. Все? Ага!
Під'єдную, налаштовую, телефоную на кал-центр для активації (ідіотизм, договір
підписаний, для чого ще телефонувати? Найсмішніше, після заключення договору
декілька днів я не мав часу тим займатися, так мені самі з кал-центру декілька раз
дзвонили, мовляв, задзвоніть нам, щоб ми активували послугу!). Так от, телефоную,
активую, проходить доба, нема дсл-конекту. Я і в брідж модем, і в режим роутера, і
каком, і раком - нема. Знову телефоную в кал-центр (дуже точна назва, до речі),
виявляється, я неправильно налаштував апаратуру, замовляйте послугу підключення
(нагадаю, вона платна, 60 грн.). Не в 60 гривнях справа. Справа в тому, що колишньому
адміну юнікс-серверів, м'яко кажучи дивно це чути. Що ж саме я не так налаштував,
дитинко? А ми консультацій з першого підключення не надаємо, замовляйте послугу
підключення. Хороша мавпочка.
Трафило мене це, знову "двінок другу з укртелекома". Ага, послуга в мене активована,
але у них, виявляється, треба ручками прив'язати віртуальну мережу. І через 15
хвилин у мене зненацька з'являється і дсл-з'язок, і інтернет.
Неприємно, коли тебе роблять дурнем, ще й безпідставно.
|
|
|