| 
| Marta Fedoriv 
 
Новак
   
 
 
Повідомлень: 4
 
Зареєстрований: 21-11-2011
 
Нема на форумі
 |  |  
| Пальчикові ігри 
 
 Про взаємозв'язок рухів руки та мозку було відомо ще в II тисячолітті до нашої ери в
Китаї. Вважається, що ігри за участю рук та пальців сприяють гармонійному
розвитку тіла, розуму, підтримують у робочом стані системи мозку. Сучасні
дослідження фізіологів підтверджують існування зв'язку між розвитком дрібної
моторики руки та структур мозку. В роботах В.М.Бехтерева є висновки про те, що
маніпуляції рук впливають на функціонування центральної нервової системи,
розвиток мовлення. Прості рухи кистей допомагають зняти загальну напругу, а також
власне з рук, розслаблюють губи, що сприяє покрашенню вимови звуків, розвитку
мовлення дитини.
 
 Дослідження М.М Кольцової показали, що кожен палець руки мас своє представництво
у корі великих півкуль головного мозку. Розвиток рухів пальців передує появі
артикуляції складів. Таким чином мовлення перебуває в прямій залежності від
розвитку дрібної моторики руки.
 
 Народна мудрість здавна зберігає знання про необхідність рухів пальчиків дитини.
В різних культурах зустрічаються народні ігри для малюків, у яких активно задіяні
руки та пальці. "Пальчикові" ігри допомагають батькам не тільки розвивати
мовлення та інтелектуальні здібності дитини, а приходять на допомогу у скрутні
хвилини плачу або болю, щоб організувати діяльність маляти впродовж дня,
відволікти, створити приємну атмосферу в домі. Пропонуючи малюку таку гру,
важливо зразу створити її настрій, правильно вимовляти кожен звук, умати всі рухи
і поступово їх повторювати. Дитина відтворює рухи рук, а в її гортані спочатку
повторюються всі звуки, а через деякий час вже чуються відтворені склади, слова із
запропонованої гри.
 Світ "пальчикових" ігор дарує радість і малятам, і батькам.
 
 ***
 Перший пальчик - наш дідусь,
 Другий  пальчик - то бабуся,
 Третый пальчик - наш татусь,
 А четвертий -  то матуся,
 А мізинчик - наш малюк.
 
 
   
 
 
 
   [/url] |  
|  |  
| Тетяна Комісарчук 
 
Новак
   
 
 
Повідомлень: 22
 
Зареєстрований: 21-11-2011
 Місто: Львів
 
Нема на форумі
Настрій:  позитивний
 |  |  
| 
 Класно))) Я обов'язково побавлюся в таку гру із своєю племінницею
   
 
 
 
 |  
|  |  
| Соломія Федушко 
 
Модератор
          
 
Повідомлень: 1910
 
Зареєстрований: 7-7-2009
 Місто: Львів
 
Нема на форумі
Настрій:  щаслива
 |  |  
| 
 Так, пальчикові ігри дуже корисні не тільки для маленьких діток, а особливо для
школяриків початкових класів. Ці ігри значно полегшують процес навчання письма
  Влітку з маленькою сусідкою бавилась ось в таку ігру:
 
 
 | Цитата: |  | Ліхтарики Варіант 1.
 Вихідне положення. Поставити долоні перед собою, випрямивши й розсунувши пальці.
Стискати й розтискати пальці на обох руках одночасно, супроводжуючи рухи
відповідними фразами.
 Пальчикові ігри
 Ліхтарики запалилися!
 (пальці випрямити)
 Ліхтарики згасли!
 (пальці стиснути)
 Вправу виконувати декілька разів.
 
 Варіант 2 (ускладнений).
 По черзі стискати й розтискати пальці рук на рахунок " раз-два". На "раз": пальці
правої руки випрямлені, пальці лівої руки зжаті. На "два": пальці лівої руки
випрямлені, пальці правої руки зжаті. Виконувати вправу спочатку повільно, потім
прискорити темп. Вправу можна виконувати спочатку на рахунок, а потім -
супроводжуючи рухи рядками, які проговорюються ритмічно:
 
 Хованки
 Пальці в хованки всі грались
 Ось так, ось так,
 В кулачки всі заховались,
 Ось так, ось так.
 | 
 http://www.malecha.org.ua/index.php?ind=reviews&op=entry_view&a...
 
 
 
 
 |  
|  |  
| Софія Покінська 
 
Новак
   
 
 
Повідомлень: 2
 
Зареєстрований: 22-11-2011
 Місто: Стрий
 
Нема на форумі
Настрій:  Завжди позитивний
 |  |  
| 
 Можна спробувати ще й такий варіант гри:
 
 Пташенята в гнiздi
 Полетіла пташка-мати
 Малюкам жуків шукати.
 А малята не літають -
 Із гніздечка виглядають.
 (Bci пальці правої руки обхопити долонею. Утворити „гніздо". Коли ворушити пальцями
правої руки, створюється враження, що у „гнiздi" живі пташенята).
 
 В такий спосіб можна не лише розважити дитину, а й підняти собі настрій
   
 
 
 
 |  
|  |  |