Форум Рідного Міста

ВІтальні СМС-ки. Принципи поширення

Андрій Пелещишин - 28-4-2008 у 08:36

За останні пару років набула поширення практика пересилання вітальних СМСок з нагоди усяких, в першу чергу релігійних, свят (очевидно, на релігійні свята, на Різдво і Великдень, тексти найскладніші). Просто ліньки набирати складний вітальний текст. Можна хапнути те, що тобі звалилося в скриньку і потім переслати по своїй записній книжці.
Звичайно, ніхто з Форумчан у такій практиці не зізнається :), але товариство у нас таки добірне. А зазвичай це має місце.
Мені не раз траплялося протягом одно свята по кілька раз отримувати однакові вітальні тексти, причому високої літературної якості. Іншого пояснення, окрім форвардинга, знайти не можу.
Другий характерний момент - якщо зранку вітальні тексти ще доволі прості, то до вечора вони суттєво довшають і ускладнюються. Напевно, соціальна мережа користувачів насичується різними вітаннями, і кожен починає вибирати "крутіші".
Думаю, прийшов час детальніше вивчити це явище.

Павло Жежнич - 28-4-2008 у 09:18

Цього разу отримав від оператора повідомлення приблизно такого змісту:
"Перешли це СМС, привітай Христос Воскрес!"

Андрій Пелещишин - 28-4-2008 у 09:25

Можна зробити такий експеримент. Сформувати тут якесь дуже оригінальне і високохудожнє привітання, з якимось святом, що нас очікує. Потім домовитися про якомога масовіше ранкове посилання.
І потім порахувати, кому скільки раз воно повернеться

Ірина Роздольська - 28-4-2008 у 10:19

І що дасть підрахунок? Я не розумію що досліджується - підвищення високохудожності СМС чи кількість соціальних зв'язків в мережі.

І не обов'язково масово розсилати. Достатньо вислати комусь одному, і зразу піде ланцюгова реакція. І вже тоді рахувати скільки ланок міжланцюгових точок пройшла СМС, вернувшись до вас, якщо це якось можливо.

Павло Жежнич - 28-4-2008 у 22:16

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ірина Роздольська
І що дасть підрахунок? Я не розумію що досліджується - підвищення високохудожності СМС чи кількість соціальних зв'язків в мережі.

Звичайно, що не високохудожність СМС. Досліджується швидкість поширення повідомлення у соціальній мережі. В т.ч. можливість отримати те, що початково було відіслано. Високохудожність тут потрібна як заохочення розсилати повідомлення. Ви ж не захочете розсилати своїм друзям кострубате поздоровлення!
Цитата:
І не обов'язково масово розсилати. Достатньо вислати комусь одному, і зразу піде ланцюгова реакція. І вже тоді рахувати скільки ланок міжланцюгових точок пройшла СМС, вернувшись до вас, якщо це якось можливо.

Можна масово не розсилати, але тоді ймовірність ланцюгової реакції є значно нижча.

Ірина Роздольська - 29-4-2008 у 07:31

Так все таки принципи поширення (так як в заголовку теми), чи швидкість поширення? І якщо останнє, то я просто не розумію методів аналізу. Писати чи пересилати смс залежать від багатьох факторів, людських при чому, і я просто сумніваюся, що таке дослідження щось дасть. Хіба що можна буде згрубша оцінити ймовірність того, що смс вернеться до відправника. Якщо ж іде мова про зміна художності протягом свят, як це було описано Андрієм - то це вже цікавий феномен і цілком підлягає дослідженню.

romano - 29-4-2008 у 08:46

;)
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Можна зробити такий експеримент. Сформувати тут якесь дуже оригінальне і високохудожнє привітання, з якимось святом, що нас очікує. Потім домовитися про якомога масовіше ранкове посилання.
І потім порахувати, кому скільки раз воно повернеться

Моя бабуся оповідала, що колись давно за сов'єтів, коли ще шампанське було дефіцитом, один їх колєга розважався тим, що дарував комусь з їхнього товариства певним таємним чином марковану пляшку шампана, а за деякий час сам отримував її в подарунок вже від інших колєгів з цього ж товариства.