TDI - ніяка не альтернатива, той самий ДВЗ, ті самі продукти нафтопереробки. Мало
того, має вже стабільний попит, стабільну частку ринку, тобто, іновація така собі,
вже з неабияким стажем. Щодо "вигідності", то, принаймі в Німеччині, вона сумнівна.
Різниця ціни соляри і бензину та меньша витрата палива компенсуються підвищеним
податком і ціною обов*язкового страхування від нанесення збитків.
Коротше, вже всьо підраховано. TDI в Німеччині вигідний, якщо їздиш 22-23 тис.км на рік
та більше. Якщо меньше - вигідний бензин.
А в Іспанії до речі, соляра дорожча за бензин.
Але все то не по темі - ми ж перехід на електрику обговорюємо. |