Андрій Пелещишин - 27-4-2005 у 11:44
Гугл розпочав тестування розміщення реклами Adsense в RSS-каналах. Це є сильним
бонусом для сайтів-блогів, які часто не відвідуються користувачами через броузер,
а просто переглядають ленти новин в RSS-форматі. Раніше такі сайти імовірно значно
втрачали на рекламі. Тепер у них навпаки - буде можливість заробити
Вставка реклами відбувається не традиційним для AdSense JavaScript кодом, а вставкою
малюнка зі спеціальною адресою (більше схоже на банерну рекламу)
Приклад такої реклами поки лише один
http://www.longhornblogs.com/MainFeed.aspx
Подивитися на неї можна, причепившись до ленти новин через RSS-рідер (наприклад Abilon)
Олексій Мачехін - 27-4-2005 у 12:14
Щось не вдалося мені оперою там рекламу побасити, але не важливо. І її виріжуть
Андрій Пелещишин - 27-4-2005 у 12:37
На те вона і реклама . Але вона не надто
важка. Там досить маленькі малючки, наскільки я пригадую (бо вже той канал видалив)
Андрій Пелещишин - 30-4-2005 у 13:36
По оговореннях на фахових англомовних форумах можна уже робити певні висновки
щодо можливих впливів даної технології на галузь
Можна назвати зокрема такі:
- Почнеться боротьба за популяризацію каналів
- Стане вигідно роміщати весь контент в RSS, а не лише анотацію (інакше можна буде
"залишитися на узбіччі")
- Крадіжка або агрегація RSS-каналів буде компенсуватися віддачею від показу
реклами
- Акцент в Веб-проектах і надалі буде зміщатися від Веб-дизайну до формування
контенту
Назагал зміни можна вважати позитивними якщо не для всієї спільноти, до для
більшої її частини (включно з користувачами Інтернету) і для впровадження нових
стандартів та технологій (зокрема Semantic Web)