Андрій Пелещишин - 4-12-2005 у 21:00
Цікава новина з'явилася в Рунеті - один з найбільших російських Веб-холдингів РБК
купив популярний розважальний сайт anekdot.ru Сайт анекдотів був приватним проектом
Веб-майстра Дмитра Вернера та був одним з перших розважальних сайтів російською
мовою.
Ціна угоди - досить вражаюча. Називаються суми від 500 тисяч до 1 мільйона доларів.
Цікавим в даній угоді є один момент:
Фактично продано не стільки сайт, скільки його популярність. Зрозуміло, що нічого
надзвичайного в двигуні чи дизайні (дещо невдалому на мою думку) не має. Головне -
це його популярність. А популярність у даному разі (як і є майже завжди) є похідною
від контенту.
Проте вміст сайту в даному разі є знову ж похідний від популярності (така собі
спіраль росту наповнення та популярності сайту). І вміст сайту повністю
сформований відвідувачами сайту, які
1. Розміщали на ньому свої історії та анекдоти
2. Оцінювали та вибирали кращі твори
Таким чином, реально продається не робота веб-майстра, не творчість талановитого
автора, а продається вміння та талант організації Веб-спільноти на базі досить
тривіальної ідеї.
Ще одне питання залишається відкритим - а як люди, які розміщали свої історії на
сайті (особливо самі популярні) відносяться до того, що фактично вони забезпечили
прибуток власнику сайту і їхня творчість тепер перепродається?
Взято тут
Ціна анекдоту | Журнал "Інформаційні технології. Аналітичні матеріали".
Ігор Мартинів - 5-12-2005 у 00:34
Цілком нормально. Маю великі сумніви щодо того, що йдеться саме про творчість
відвідувачів сайту. Принаймні у 99,9% випадків. Члени спільноти лише розміщають на
майданчику автора проекту "народний фольклор". А пан Вернер може за це людям
сказати велике спасибі
Зрештою, не можна применшувати і заслуг самого Вернера. Адже погодьтеся, не кожен
сайт анекдотів здобуває таку популярність. Це так само наслідок правильно
обраної стратегії і маркетингу