Андрій Пелещишин - 5-4-2016 у 20:14
Я не є фейсбучник з великим стажем, але здається всякого роду акції в стилі "пошир
у себе на сторінці і отримай шанс виграти" стають усе популярніші.
У моїй стрічці уже дуже відчутний відсоток "дуже змістовних" постів від товаришів
і колег, на яких я зависаю (задумуючись чому моїй колежанці з сусідньої кімнати
саме зараз так важливо поділитися яка модель жіночої білизни є найбільш
звабливою чи колезі з кімнати навпроти аж так актуально повідомити про нову
версію ременя в етнічних мотивах...). Аж потім доходить - вони ж хочуть виграти! Я
ніби й не проти, навіть за! Але стрічка ФБ стає все менш і менш цікавим ресурсом...
Потрохи активістів мережевого маркетингу (а це таки він, звичайний мережевий
маркетинг, тільки в новій обкладинці) я видаляю зі стрічки. У результаті ФБ
починає мені підсовувати більше інфи, що кому подобається. А лайки вони теж, у
розіграшах беруть участь...