Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
 Сторінки:  1    3  4
Автор: Тема: Культурний вплив реклами?
Андрій Пелещишин
Адміністратор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

question.gif написано 19-12-2003 у 11:03
Культурний вплив реклами?


Нарід рекламу не любить. Я не виняток (до речі, дуже стає у пригоді пульт дистанційного керування). Навязлива, довга, криклива.
Але недавно почув думку щодо того, що реклама у нас виконує важливу культурну місію. А саме: визначає нові (вищі) стандарти життя. Особливо це стосується реклами "побутової" - реклама засобів гігієни прививає любов до чистоти, реклама побутової техніки стимулює бажання заробляти гроші та освоювати новітні технології і тп.

А ваша думка? Що позитивного є в рекламі (крім фінансової підтримки ЗМІ звісно)?




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Олексій Мачехін
Модератор
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі

Настрій: теплий

[*] написано 19-12-2003 у 11:19


Те, що реклама змінює життя, це абсолютна істина. Коли одна чемна пані з компанії P&G (чи J&J?) вигадала гігієнічні прокладки, і мови не могло йти аби їх продавати, бо на темі лежало табу. Знайшли цікавий вихід - корзини з білими пакунками (жодного напису!) ставили за касами і будь-яка жінка могла підійти, взяти пакунок і, поклавши гроші в касу (на чесність), швиденько вшитись.
Зараз питання "справ" обговорюють діти на подвір'ях а про тампакси ходять дитячі анегдоти.
А от щодо культурного впливу... так тут різні реклами є. Є реклама горілки Карат а є реклама соків. І всі вони мають як різне емоційне навантаження, так і різні системи цінностей.
Єдине що можна сказати про всі реклами - 90% з них брехливі. Наприклад більша частина рекламованих шампунів насправді є товарами не кращого гатунку і тягнуть приблизно на трієчку у порівнянні з тими, що, чомусь, не рекламують :)

У вас лупа? Посічене волосся? Суха шкіра? Зморшки? Грибок?
ЯКИЙ ЖАХ!!!!
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Яндрух
Заблокований




Повідомлень: 823
Зареєстрований: 19-2-2003
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 2-1-2004 у 20:06


Цитата:
Першим відправив користувач Андрій Пелещишин

Але недавно почув думку щодо того, що реклама у нас виконує важливу культурну місію. А саме: визначає нові (вищі) стандарти життя. Особливо це стосується реклами "побутової" - реклама засобів гігієни прививає любов до чистоти, реклама побутової техніки стимулює бажання заробляти гроші та освоювати новітні технології і тп.

А ваша думка? Що позитивного є в рекламі (крім фінансової підтримки ЗМІ звісно)?


Як на мене, анічогісінького немає "позитивного" у "рекламі"!
Суцільне втручання у внутрішній світ людини, її свідомість та півсвідомість!!

Рекламу - геть!!!
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
freak
Дійсний член
***



Повідомлень: 106
Зареєстрований: 6-2-2004
Нема на форумі

Настрій: Краще всіх

[*] написано 18-2-2004 у 17:16


Більшість реклам моло того, що брехливі то щей примітивно зроблені,дуже дратують реклами де жіночка в якомусь магазині,кафе або в гостях!!! постійно мають з собою засоби для миття,шампуні...Це на мою думку дуже примітивно!!!!Щодо культурного впливу - його немає!!!!Або він на мене не діє!!!!
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Олексій Мачехін
Модератор
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі

Настрій: теплий

[*] написано 18-2-2004 у 17:24


Не діє????? Ну-ну :D
Пан ніколи не їв снікерса? Не купував Галу чи Фейрі? Вино та горілку вибирає за смаком а не за маркою? Цукерки жінкам дарує нерекламовані? Не знає що таке прокладки і дивується чому тампони продаються в магазинах а не аптеках?

Тут можна продовжувати і продовжувати.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
кецо
Дійсний член
***



Повідомлень: 175
Зареєстрований: 4-10-2002
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 18-2-2004 у 17:51


В мене деякі ролики викликають жаль до тих людей що її придумали, і випустили.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Dzvinka
Новак
*



Повідомлень: 28
Зареєстрований: 11-2-2004
Місто: Майже Львів
Нема на форумі

Настрій: Більш ніж оптим

[*] написано 18-2-2004 у 19:53


У мене - теж. Але чомусь воно атки впливає. І має іноді позитивний вплив. Цікаво, але всі діти, починаючи з 6-7 місяців і до 4 років, дуже істотно реагують на рекламу. Вони її не просто дивляться - складається враження, ніби вони хочуть зрозуміти, про що йдеться. Жодне інше видиво по телевізору такої реакції не викликає.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Asmera
Академік
****



Повідомлень: 557
Зареєстрований: 29-11-2003
Місто: Київ
Нема на форумі

Настрій: сяючий

[*] написано 18-2-2004 у 22:19


Шкода, що у нас транслюється погано зроблена реклама. Бо є, між іншим, такі ролики - що просто дивитися й дивитися! Але на нашому ТБ якісної реклами відсотків 10



Слова відлітають, написане залишається
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
dr.Trollin
Почесний Академік
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 1061
Зареєстрований: 3-6-2003
Місто: Львівська політехніка
Нема на форумі

Настрій: ще живий

[*] написано 18-2-2004 у 22:23


позитиву-то у рекламі Трохи знайти можна.
але, на жаль, негативу набагать більше.
Незрівнянно.
Основне що - так то те, що Власне Реклама - то ще не є так зле, але ж її використання...
Оскільки іде процес проьбивання ідеї всередину черепної коробки/(опціонально-гаманця) - то негативи:
-1- опрацювання (за кошт/підтримки тих же людей) видів ідеологічного озброєння, котрого на тих-же людЯх і використають.
-2- підвищена агресивність та прагнення до виховання лдини, що зомбується полегшеніше
-3- вирощення ідеологеми, що переконаність висловлювання важливіше за правдиву цінність продукту -- ерго - маємо уже конкуренцію не продуктів, а образів продуктів.
Але ж жереш-то ковбасу, а не її образ.
А поеращується-то презентативна частина конкуруючого об'єкту, а не реальна!

хоча у мене осн. претензії є щодо п.2 оголошенного списку.




З повагою, Сергій.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Captivitas
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1193
Зареєстрований: 15-9-2003
Місто: Запоріжжя
Нема на форумі

Настрій: біфуркаційний

[*] написано 19-2-2004 у 11:59


У "Кіно-Колі" (здається останній за 2003р) як раз три статті про рекламу. на жаль електрону версію знайти не вдалося.



Наша країна не настільки велика, щоби в ній розминутись(с) С.Жадан
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
ЗОРЯНА
Дійсний член
***



Повідомлень: 185
Зареєстрований: 24-1-2003
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 19-2-2004 у 12:46


Цитата:
Originally posted by Dzvinka
Цікаво, але всі діти, починаючи з 6-7 місяців і до 4 років, дуже істотно реагують на рекламу. Вони її не просто дивляться - складається враження, ніби вони хочуть зрозуміти, про що йдеться. Жодне інше видиво по телевізору такої реакції не викликає.



Чиста правда! Спостерігала за дитиною що ще навіть не навчилася говорити. При рекламі памперсів тицяла пальцем в телевізор і дуже тішилася:)




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
ЗОРЯНА
Дійсний член
***



Повідомлень: 185
Зареєстрований: 16-9-2003
Нема на форумі

Настрій: бухгалтерський

[*] написано 19-2-2004 у 12:46


Цитата:
Originally posted by Dzvinka
Цікаво, але всі діти, починаючи з 6-7 місяців і до 4 років, дуже істотно реагують на рекламу. Вони її не просто дивляться - складається враження, ніби вони хочуть зрозуміти, про що йдеться. Жодне інше видиво по телевізору такої реакції не викликає.



Чиста правда! Спостерігала за дитиною що ще навіть не навчилася говорити. При рекламі памперсів тицяла пальцем в телевізор і дуже тішилася:)




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
freak
Дійсний член
***



Повідомлень: 106
Зареєстрований: 6-2-2004
Нема на форумі

Настрій: Краще всіх

[*] написано 20-2-2004 у 16:56


Re: Olexiy
Погоджуюсь з вами,але те, що ви перерахували
то вплив інформаційний а не культурний,а ми говорим за вплив культурний!!!
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Svetlanka
Новак
*



Повідомлень: 9
Зареєстрований: 1-2-2004
Місто: Київ
Нема на форумі

Настрій: приголомшений

[*] написано 14-3-2004 у 16:11


Інформаційний і культурний вплив пов'язані між собою.
Якби хто не намагався і не заперечував, але реклама впливає на людей, вона викликати позитивне чи негативне враження про якусь проблему, товар, подію. Її можна взагалі не помітити. Але вона ПРИВЕРНЕ УВАГУ того споживача, на якого вона розрахована.
Людина ж підсвідомо буде поводити себе, або так як йому нав'язують, або чітко навпаки... а це вже залежить від якості реклами і психології її споживача. Якщо побі подобається реклама (вона тобі цікава, добре підібрана музика чи відеоряд), то ти пустиш її в своє життя, і будеш їй підражати, трошечки підсвідомо, але будеш... Ти не обов'язково купиш ту пасту чи жуйку, але через деякий час ти все одно задумаєшся: а чи нема в мене карієсу? Ще через деякий час ти підеш до лікаря і виявиться, що карієсу в тебе нема, але здоров'я бажає бути кращим. І начебто, то зовсім не реклама..., а самопочуття, родичі-знайомі та безліч інших факторів.
Рекламу не потрібно не дооцінювати, нею не потрібно зомбуватись, переглядаючи весь час ТБ, чи акцентувати свою увагу на плакатах чи роликах... вона і без цього зробить своє діло... і грошей всеодно не залишиться.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Captivitas
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1193
Зареєстрований: 15-9-2003
Місто: Запоріжжя
Нема на форумі

Настрій: біфуркаційний

[*] написано 15-3-2004 у 12:15


Реклама олії перейшла на новий "культурний рівень":
якщо колись давно у рекламі була Сердючка, то зараз Ротару. :)




Наша країна не настільки велика, щоби в ній розминутись(с) С.Жадан
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
-=IGO=-
Дописувач
**



Повідомлень: 65
Зареєстрований: 15-3-2004
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: світлий

[*] написано 15-3-2004 у 13:11


Буває дійсно цікава реклама чи смішна наприклад. Але нажаль в основному реклама придумана надзвичайно на гнилому рівні і після перегляду її пару разів, просто надоїдає. Я б порадив тим що створюють рекламу - хай частіше її міняють і хай роблять її більш кумедною, тоді кожен захоче подивитись чогось такого :) А на рахунок дітей - реклама буває деколи явно не для дітей. Хай обережніше вибирають сюжет. А то потім нема чого дивуватись про не зовсім хорошу ауру підростаючого покоління.



Cвітло дає мені силу!
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Павло Тимофійович
Дописувач
**



Повідомлень: 41
Зареєстрований: 26-1-2004
Місто: Ужгород
Нема на форумі

Настрій: Св'ятковий

[*] написано 15-3-2004 у 20:46


Цитата:
Першим відправив користувач Андрій Пелещишин
А ваша думка? Що позитивного є в рекламі (крім фінансової підтримки ЗМІ звісно)?


Встигаєш збігати на кухню за чимось смачненьким, непропускаючи цікавого.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Bullet
Дійсний член
***



Повідомлень: 102
Зареєстрований: 17-9-2003
Місто: Фастів(Київська обл)
Нема на форумі

Настрій: ееххх.........

[*] написано 26-3-2004 у 09:28


культурний вплив? мда.. особливо коли згадаю рекламу пива: який жах -= в Новгороді наше пиво називають "піво" - і гидотний мужицький регіт зі спогляданням пломб.
Більшість рекламних роликів базується на примітивних людських рефлексах. Певно, виробники реклами вважають більшу частину населення трохи.. хм.. примітивними. А може так воно і є.... А ми тут тільки викаблучуємся (зараз у мене полетять камінці...)




Легше загасити в собі світло, ніж розсіяти накволо себе темряву.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача Цей користувач має MSN Messenger
Наталка
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 2594
Зареєстрований: 22-4-2003
Місто: Київ
Нема на форумі

Настрій: різнобарвний

[*] написано 26-3-2004 у 15:00


Не полетять. Бо як і викаблучуємося, то що в цьому поганого? Це наше право (як мені здається) :) Не відаю, примітивна я чи ні, але жуйки для мозку не люблю - ані фільми, ані рекламні ролики, ані книги. Втім, деякі ролики мені все ж подобаються, хоч ви мене пофарбуйте! :)
Ось - повикаблучувалася, аж полегшало! :D




Це все наснилось мені - губи Його пахнуть літом;
руки Його ніжніші за будь-які весни. (с) Соломія Чубай.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Odarka
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1970
Зареєстрований: 17-2-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: вже йде до зими

[*] написано 26-3-2004 у 15:31


Цитата:
Першим відправив користувач Bullet
культурний вплив? мда.. особливо коли згадаю рекламу
Більшість рекламних роликів базується на примітивних людських рефлексах. Певно, виробники реклами вважають більшу частину населення трохи.. хм.. примітивними. А може так воно і є.... А ми тут тільки викаблучуємся (зараз у мене полетять камінці...)


На жаль...воно так і є...населення дійсно привмітивне...а як не будеш тут примітивними. ви подивіться. що зараз популярне? ЩО показують по телебаченню? І що крутять по радіо і які книжки найчастіше розкуповують...звичайно, що від цього моджна і отупітити і вдаритися в примітивізм
:baddevil::(




я так довго мовчав
ти ж бо знаєш як важко було мені в сутінках
вустами вологими на добрі слова натрапляти
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Павло Тимофійович
Дописувач
**



Повідомлень: 41
Зареєстрований: 26-1-2004
Місто: Ужгород
Нема на форумі

Настрій: Св'ятковий

[*] написано 26-3-2004 у 23:14


Цитата:
розкуповують...звичайно, що від цього моджна і отупітити і вдаритися в примітивізм
:baddevil::(

А ми не вдаримся в привітимізм і не отупіємо адже ми на цьому форумі.
А от хто тупий того вже не виправиш і таких багато атож будьмо мудрими і навчаймо інших.
Творіть свою рекламу!

:sing:
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Captivitas
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1193
Зареєстрований: 15-9-2003
Місто: Запоріжжя
Нема на форумі

Настрій: біфуркаційний

[*] написано 14-4-2004 у 16:00


Одна з особливостей рекламної кампанії у журналах:
реклама переважно розміщується зправа.
Цікавий психологічний хід.




Наша країна не настільки велика, щоби в ній розминутись(с) С.Жадан
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Grabchuk
Академік
****



Повідомлень: 489
Зареєстрований: 30-9-2003
Місто: 130 км на південь від Львова
Нема на форумі

Настрій: Чемний

[*] написано 14-4-2004 у 17:02


Цитата:
Першим відправив користувач Asmera
Шкода, що у нас транслюється погано зроблена реклама. Бо є, між іншим, такі ролики - що просто дивитися й дивитися! Але на нашому ТБ якісної реклами відсотків 10


Якісно зроблений рекламний ролик - про футболістів збірної Бразилії і Португалії, які відбирають мяча один в одного доти, доки суддя в них його не відібрав. Правда, не памятаю, що вони рекламували :) :) :)

А культурний вплив реклами скоро проявиться з новою силою - особливо десь так в серпні - жовтні...




Нас багато, але посад нам малувато:)
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Captivitas
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1193
Зареєстрований: 15-9-2003
Місто: Запоріжжя
Нема на форумі

Настрій: біфуркаційний

[*] написано 14-4-2004 у 17:06


Цитата:
Першим відправив користувач Grabchuk

А культурний вплив реклами скоро проявиться з новою силою - особливо десь так в серпні - жовтні...


Вже починає проявлятись - Олімпіада на носі.
От вже Адідас розпочав свою серію роликів. :)




Наша країна не настільки велика, щоби в ній розминутись(с) С.Жадан
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Grabchuk
Академік
****



Повідомлень: 489
Зареєстрований: 30-9-2003
Місто: 130 км на південь від Львова
Нема на форумі

Настрій: Чемний

[*] написано 14-4-2004 у 17:12


Ага. Олімпіада. Українська. Сітіус, альтіус, фортіус...



Нас багато, але посад нам малувато:)
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Captivitas
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1193
Зареєстрований: 15-9-2003
Місто: Запоріжжя
Нема на форумі

Настрій: біфуркаційний

[*] написано 21-4-2004 у 15:36


Ви чули як співають бутерброди голосом Покальчука? :)
Культурно так, співають.




Наша країна не настільки велика, щоби в ній розминутись(с) С.Жадан
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
 Сторінки:  1    3  4

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 2012
Реклама: