Форум Рідного Міста

Звук під час реклами

Андрій Пелещишин - 13-8-2004 у 20:42

Цікаво, це наш винахід - давати рекламу на ТБ голосніше ніж звичайні передачі, чи таке практикується і в світі?

Олексій Мачехін - 13-8-2004 у 21:06

В Росії теж таке :)

сумна - 20-1-2005 у 14:39

Трохи не до теми, але... Це скоріш не про “звук”, а про “звуки” під час реклами.
Останнього часу крутять рекламу мобільного зв’язку, де в музичному супроводі майже один до одного використаний вступ до “Ми йдемо” Марії Бурмаки, різниця майже невловима. Цікаво, що це за хід такий - від “ексклюзивних” мотивчиків до помаранчевого хіта.

Яндрух - 21-1-2005 у 19:31

>...давати рекламу на ТБ голосніше ніж звичайні передачі, чи таке практикується і в світі?...<

А то й не дивно: вплив на органи слуху відіграє не менш важливу роль, як зорове сприйняття.
В принципі, підвищенням на один-два dB звуку грішить і закордонне ТВ - те ж німецьке, напр., реклама на якому вельми професійна. Не в сенсі самої реклами як такої, а як певної гармонії картинки (відео) із звуковим супроводом.

Звуку надають чималого значення не тільки рекламісти. На польському ТВ - ше до розпаду Союзу й по нім - закордонні (непольські, тобто) фільми дублювалися й понині дублюються, здавалося б, однією людиною - таке враження постає від майже однакових голосів дубляжу в багатьох фільмах!

А в рекламі підвищують загальний рівень звуку, щоб виокремити якийсь один синхрон, що буде обов'язково звучати таким собі "утробним голосом", зосереджуючи увагу адресата даної реклами.
Та ж реклама на німецькому ТВ вирізняється, я б сказав, монотонністю звукового синхронного супроводу, що не так аґресивно діє на свого адресата, відповідно даючи йому змогу довше зосередити свою увагу на даній рекламі. А під час рекламування всяких там ліків - з неодмінним у кінці швидким прочитанням - майже скоромовкою! - перестороги до застосування і, власне, в самому кінці оте "ду апот'іке". І що головне, в усіх німецьких рекламних роликах оте застереження наприкінці буде однакове!

А шо в нас? Вже шляк трафляє від тих усіх "все баста", "по підісссят" та іже з ними, тими "перлами" нашого теперішнього життя-буття.
(Остання "крилата фраза" закарбувалася в пам'ять моєї бабці не інакше, як якісь "песята"... Отак!)

Captivitas - 23-1-2005 у 11:23

Нацрада нарешті вирішила розібратись з рекламою: у тому числі засудили й підвищення звуку під час показу. А особливо спонсорування новин алкогольними фірмами.