Чи є в Політеха, і зокрема в кафедри ІСМ електронна бібліотека, звідки можна було
б скачати книжки ?
Якщо є , то як скористатися ?
Може якісь електронні книжки я можу надати. Недавно мав 56 метровий CHM файл з
багатьма книгами видавництва O'Reilly.
А з бібліотеки було б добре якби можна було б скачати методички до лабораторок, до
курсаків.. А то для чого їх ксерити якщо вони і так є в компах.
На даний момент мене цікавить література по базах даних. Конкретно mySql. Хто яку
може порекомендувати ?
Для початківця. Планую використовувати в поєднанні з PHP. Треба один проект
зробити, а я в базах даних нічого не розбираюся. Хотів би навчитися. Хоть трохи, на
рівні створення і простої модифікації таблиці. Шкода що ці курси в нас почнутся
десь на 4 курсі, а зараз всякі Кр580 вчимо.. І нічого во Вебу Андрій Пелещишин - 20-12-2002 у 22:51
На деяких спеціальностях НУ ЛП (зокрема НУ ЛП) проводиться навчання Веб
технологіям. Зокрема є курс "Проектування Веб систем", "Інформаційні технології
відкритих систем", курси по безпеці та захисту інформації.
На непрофільних спеціальностях (напр "Філологія", "Документознавство") читається
курс "Організація інформаційних ресурсів Інтернет"
А про те де скачати матеріали по PHP чи MySQL навіть говорити смішно.
А що порадити? Я перекину запит в компютерну балачку (Світ ІТ>Балачка)
хтось щось може підкаже.
Андрій Пелещишин - 20-12-2002 у 22:53
Цитата:
Може якісь електронні книжки я можу надати. Недавно мав 56 метровий CHM файл з
багатьма книгами видавництва O'Reilly.
Шановний, а про поняття інтелектуальної власності чули? Повісити в Інеті крадені
книжки? Це недобре!Андрій Пелещишин - 20-12-2002 у 22:56
Цитата:
Треба один проект зробити, а я в базах даних нічого не розбираюся.
Що мені не подобається в сучасних студентах - це бажання заробляти, коли ще нема
достатньо знань. Тоді і навчання стаждає, і справжнім професіоналом все одно
студент не стає. Ну тебе це сподіваюсь не стосуєтьсяІгор+ - 21-12-2002 у 00:02
Цитата:
Що мені не подобається в сучасних студентах - це бажання заробляти, коли ще нема
достатньо знань. Тоді і навчання стаждає, і справжнім професіоналом все одно
студент не стає. Ну тебе це сподіваюсь не стосується
Що мені не подобіється в сучасних вчителів/викладачів, що вони в переважній
більшості знають менше як студенти. Щоб вчити в такій області як Інформаційні
Технології (грубо кажучи) не достатньо колись давно щось закінчити в цій області.
Потрібно кожен день штурмувати документації, ритись в інтернетових конференціях
і головне(!) - мати постійний доступ до інтернету і мати бажання це все знати. І не
завадило б написати хоч щось, щоб отримати не тільки теоретичні знання.
А якби не студенти, які завжди щось вишукують, взнають діляться своєю інформацією,
роблять якісь проекти поза навчальний час, то у тих же вчителів не було стимулу
незавстидатися перед студентами.
Мені колись один викладач вліпив 3 за те, що я розказав про те як побудована
бібліотека функцій не так, як описано в книжці про Алгол бог знає якого року.
Правда була на його боці, нас вчили чухню, яка нікому не потрібна, але це було в
програмі.
Технології рухаються набагато швидше, ніж будь яка інша область для навчання і
мені просто шкода викладачів у цій галузі. От викладачам теоретичної математики
просто повезло, там ще з часів Піфагора майже нічого не міняється Андрій Пелещишин - 21-12-2002 у 00:23
Ну по перше - я сподіваюся, що сказане вище мене не стосується
По друге - напевно немає студента, задоволеного своїм навчанням
По третє - часто думка, студент знає більше за викладача, пояснюється тим, що
студент навіть не уявляє багатьох речей у яких викладач є фахівцем. Таке я
зустрічав часто, ще будучи студентом.
Ще - викладач просто зобов'язаний давати в першу чергу студентам теоретичні
знання. А то потім на MySQL пишуть студенти, які про теорію баз даних тільки
здогадуються.
Інший момент - викладач не завжди зацікавлений розкривати весь комплекс своїх
знань перед студентом. Але це вже проблеми освіти взагалі, і зокрема
фінансування.
Я можу навести Вам (але не наведу з етичних міркувань) багато прикладів коли
викладачі вузів є успішними бізнесменами, провідними фахівцями на потужних
фірмах, керівниками унікальних проектів. А їхні студенти навіть про те не
здогадуються.
І головне - думка викладачів про студентів є набагато важливішою, ніж навпаки
(все-таки задача освіти розвинути особистість студента а не викладача).
Але думаю, що дискусію пора закривати, поки ми не почали переходити на
особистості.