Форум Рідного Міста

Хто з фотографів пояснить що значить 12х

Андрій Моравський - 19-8-2005 у 19:30

Форумчани! Хелп!!!... я не профі фотограф...
шукаю хто б мені пояснив що значить збільшення 12х ... всі кажуть в 12 разів.. що то значить в 12 разів довжина і в 12 разів ширина....... чи в 12 разів площа знімка.. а відповідно габарити збільшуються в корінь квадратний з дванадціти.. одним словом.. наслухався.. а знайти прочитати - не знайшов... :-( .......... і як це 12х співвідноситься з відстанню до об"єкта.???... одним словом всю фізику, будьласка!

... просто справа ще йде до купівлі камери цифрової.. KonicaMinolta Dimage Z3

http://konicaminolta.ru/products/consumer/digital_camera/dimage/dim...

.. ця камера має 12 кратний zoom.... і хочу знати що я отримуватиму в результаті.. яке наближення...

ДЯКУЮ!!!

Юрій Сєров - 19-8-2005 у 20:24

Я чайник :), але не повний, тому спробую.
Ну я так розумію, що він має 3х - оптичний зум і 4х-цифровий. Звертати увагу слід на оптичний. Це фактично, яке приближення зображення об'єкта дасть оптика камери (зменшує відстань до об'єкта). Цифровий зум це також приближення об'єкта зйомки, який відбувається шляхом "розтягання" зображення програмно. Цифровим зумом ніколи не користуюся, це можна спокійно зробити і в фотошопі.
Якщо щось неправильно кажу, то Ростик і Назар може поправлять і доповнять.:rolleyes:

Олександр Шевченко - 19-8-2005 у 20:29

А де там зум 12х? Там цифровий 4x (макс.) і, здається, оптичний 1,2x, якщо правильно розумію...

Пізніше: ага, це загальний зум мається на увазі, дійшло ;) Мені, власне, більш-менш вистачає і 2х оптичного, хоч я теж далеко не спец :)

Андрій Моравський - 19-8-2005 у 20:54

читаєм Лінк

http://konicaminolta.ru/products/consumer/digital_camera/dimage/dim...

12-кратный оптический МегаЗум с системой стабилизации изображения Anti-Shake, основанной на сдвиге матрицы ПЗС

є таке.....?