Форум Рідного Міста

Підземний трамвай у Львові

archimost - 3-2-2003 у 03:34

Шукаю інфу по проектований підземний трамвай у Львові. Буду вдячний за любу інформацію.

Ігор+ - 4-2-2003 у 01:27

скільки себе на тому світі памятаю, завжди шушукалося про підземний трамвай у Львові. Я думаю, що це так чуткою і залишилось

archimost - 4-2-2003 у 01:44

скільки вам років? )
рішення про припин. будови трамваю міськрада прийняла на початку 90х (див. Ратуша), там і в журналі "Метрострой" була схема. були почато буд. пересад. станції за палацом сапегів. побудована відокремлена лінія 3-го трамвая, почались роботи з заниж. рівня грунтових вод. та головне- розроблена повна документація та затверджений бюджет. мало бути 2 лінії, підземні ділянки з порталами на сахарова- чорновола, та другої лінії бандери-личаківська. більше нічого не відомо :(

archimost - 4-2-2003 у 01:52

і ще був влаштований повітропровід у районі цітаделі- гвардійській
у вигляді металевої труби діаметром сант. 15 вздовж бордюра.
його було вист. на продаж після рішення міськради про припин. забудови.

Ігор+ - 4-2-2003 у 22:29

Цитата:
Першим відправив користувач archimost
скільки вам років? )
...


33, а що справді хотіли будувати?

archimost - 4-2-2003 у 22:44

тоді би мали чути про будівництво.
станцію почали за палацом потоцьких, не сапегів.

LLLover - 14-6-2003 у 23:10

десь ще можна знайти інформацію про підземний трамвай? Чи інші цікаві підземні споруди Львова?

Олексій Мачехін - 15-6-2003 у 09:05

Як дозволите, вставлюй свій п'ятачок:
Будівництво метрополітену (якщо саме про це йде мова) економічно доцільно лише в містах із населенням понад 1000 000 чоловік.
Львів, наскільки я знаю, дещо не дотягує. Так що, якщо взяти до уваги ще й економічну слабкість західного регіону, то метрополітен у Львові навряд чи збудують найближчим часом.

archimost - 15-6-2003 у 13:09

to Olexiy
згідний з Вами що не збудують :(

норми за 1 міл застарілі. у світ. практиці будують виходячи з потреб та біджету не чекаючи магичних 1 000 000.

метрополітен у Львові не будували, будували підземний трамвай (на к. Волгограда)

Рост - 20-6-2003 у 10:39

З приводу підземного трамваю.
Так, хотіли будувати. Ота вітка, що йде по княгині Ольги, колишня Боженка, - оце воно і є. Вона мала йти центром під землею.
Проте гршей таки не виділили. Та і не впевнений я, що це було б безпечно. Кажуть, у Львові не все так просто з підземеллям, що ніби якісь там пустоти є, чи що. Але я не знаю.
Думаю, що цього не буде. В крайньому разі в найближчому майбутньому...

Користувач Олесь - 20-6-2003 у 11:00

Пустоти + підземні води і т.п. Може і добре, що не будували. От в російському Санкт-Петербурзі якою ціною далося то метро - місто на болотах, коли копали ті тунелі, скільки заливало водою, або і взагалі будинки йшли під землю. Причому там метро дуже глибоке - місто на острівках. В Києві інакше, там метро виходить на поверхню і через Дніпро йде по мосту.

Олексій Мачехін - 20-6-2003 у 14:09

Знаєте, в Києві є готичний костьол збудований Городецьким за кресленнями одного талановитого студента.
Бідний архітектор і гадки не мав що колись проведуть в києві метро. Тим більше не знав на якому підземному рівні його копатимуть.
А провели його якраз під костьолом на невеликій глибині. Коли сидиш в будівлі - відчуавєш кожний потяг.

Таким чином я костьол без лісів не пам'ятаю - вся ліпка обсипається від нашого чудового благоустрою.

Може воно й добре що у вас його небуде? Місто ж таке гарне!

Рост - 20-6-2003 у 14:35

Та й нема потреби аж такої - відстані не ті.
Львів дуже компактний. Від одного кінця до іншого в середньому кілометрів 20 - дрібничка. Єдина проблема - вузькі вулички і в час пік складно проїхати. Ну але переживемо...

archimost - 20-6-2003 у 17:01

і відстані самі ті, і грунтові води та пустоти не проблема, проблема- що цього ніхто не бажає, аргументуючи тим, що львів компактнийнемагрошей та т.д. тобто логіка не конструктивна:
"навіщо нашому гарному селу якась сучасна транспортна схема?" ще трохи та загнеться електротранспорт і маршрутки вже нікого не спасуть тому що: якість перевезення та комфорт самі бачили. економічно малаефективно (довгостроково) тобто ніяких серйозних інвесторів.

місто з транспортом у вигляді аматорських поштових фургонів не потрібно ні інвесторам ні туристам.

учите матчасть (с)
пс не сприймайте на свою адресу, Ваша думка дуже поширена, та й баталії у форумах нічого не вирішують.

Олексій Мачехін - 20-6-2003 у 17:09

Якщо вже з цієї точки зору, то Львову варто впровадити виробництво нешироких двоповерхових автобусів - це економічно вигідно та може розв'язати транспортну проблему.
Але будувати підземку у місті-пам'ятнику архітектури при нестачі грошей на велике заглиблювання - ризик втратити місто як туристичний об'єкт взагалі.

Рост - 20-6-2003 у 17:20

Ну, можна спробувати обійти центр. Зробити щось типу кільця довкола центру з вітками до віддалених районів.
Та ні, вихід завжди можна знайти. Але питання коштів - чи окупиться цей проект? Бо на даному етапі розвитку суспільства саме окупність має вирішальну роль.

archimost - 20-6-2003 у 17:30

хех, двоповерхові автобуси економічно недоцільні.
1) Довгий час завантаження
2) Автобуси дорогі через малі обєми замовлень (в європі масове використання на допоміжних маршрутах тілбки в ЮК та в Берліні), в СНД їх зовсім не бачили. Ви собі уявляєте скільки буде коштувати розробка з нуля та запуск лінії? Тим більше шоб неширокий та 2х поверховий- такого не було у світ. практиці пасажироперевезень.

Львів руйнується насамперед тому що нема обїздної (для внутрішних транзітів) дороги (агресивні речовини, вібрація)-- найзручніше їхати через центр. Взагалом транспортна концепція у львові на рівні початку минулого сторіччя (як і водопровід, каналізація). Тим він невигідно відрізняється навідь від більшості укр. міст, не каж. про захід.

archimost - 20-6-2003 у 17:42

2 NetGuy
планів, концепцій та ідей дуже багато- зайдіть на сайт Гуам на сторінці міськради. Були дуже цікаві з проекти з побудовою хордової магістралі на місці залізничної гілки гол. вокзал- підзамче. Були з прокладанням тунелю під знесінням.

Головне- грошей на це не дадуть ніколи. Тому ще львівян це не цікавить.

Щоб окупити фургончік для перевезення трупів з прорізаними автогеном вікнами дійсно не треба багато часу.

Олексій Мачехін - 20-6-2003 у 17:48

Так, справді - я не знаю скільки коштуватиме розробка, але для виробництва в Україні все є.
Проте в Україні не виробляють потягів метрополітену.
Окрім того 1 кілометр підземного тунелю з устаткуванням ще за СРСР коштував 1000000 $ зараз - незнаю.

Користувач Олесь - 20-6-2003 у 17:54

А що в даному питанні показує досвід західноєвропейських міст?

archimost - 20-6-2003 у 18:08

да в інтернеті повно матеріалів, пошукайте.

головне: бабкі в сучасні транспортні системи та їх постійну модернізацію з 60х по сьогодні вкладали великі та не чекали що вони через рік відібються. Це все ясна річ не за місцевий комунальний бюджет та вкладали не тільки в міліонні міста але також у 100 000 містечки. взагалом це все стимулює економіку "не по детски" (с)

rost - 20-6-2003 у 20:08

Я теж вважаю, що вивести за місто транзитний транспорт є першочерговим завданням. Але проблема тут, здається, в тім, що кільцева дорога фінансується не з міського бюджету. Хоча кожна гривня вкладена туди принесла би місту більший ефект ніж інші міські транспортні проекти.
При тому всі види місського транспорту, крім одіозних маршруток, просто потребують-плачуть-вимагають інвестицій, навряд чи доцільно вв"язуватися ще в якісь нові транспортні проекти типу метро/підземний трамвай.

archimost - 20-6-2003 у 21:19

зовнішня кільцева для міжміського транзіту є. дуже погано з внутрішніми хордовими сполученнями: кільце не замкнуте в північній частині, та як ви проїдете з батальної, наприклад, до гринченка? через центр звичайно. Через глинянський тракт- довго і нудно.

Я так зрозумів, що в шановної публіки ніяких матеріалів, спогадів про будівництво трамваю нема?

rost - 20-6-2003 у 22:05

З Батальної на Грінченка звичайно чз центр, хоча, якби Личаківська і Глинянський були б в відповідному стані то в години пік ще би подумав.
Але з Бреста на Чоп, чи з Києва на Перемишель теж в більшості їдуть через місто. Якщо не так багато можна зробити у Львові з внутрішнім транспортом, то хоч би транзитного позбутися.