Форум Рідного Міста

Чи справді у нас така погана соляра?

Галина Лев - 8-5-2007 у 18:29

Минулого тижня спілкувалася з польськими колегами на автомобільну тематику і поскаржилася, що японці не постачають в Україну дизелів. Приятель здивувався: він довгий час у нашому краї перебував по роботі, їздив службовою Астрою. В Польщі з того Опеля витискав максимум 160, а в Україні вона почала 180 видавати. Я розумію, що у автомобіля просто могло появитися натхнення, бо нас така сприятлива атмосфера..., але "с точки зрения банальной єрудиции"...

В мене виникає запитання: чому би не почати розширювати асортимент? Хіба це ринок? До того ж у нас достатньо розвинута мережа заправних станцій з нормальним хвірмовим пальним.


Пропоную написати гнівного листа на схід і заявити, що нам потрібні дизельні Тойоти і все добре, що у них там є.

Ярема П. - 8-5-2007 у 20:26

В мене машина на газі, при тій самій заправці 30 літрів на українському газі роблю 350-375 км, на польському газі 220-240 км максимум. Питався в поляків в чім справа, мені поляк на заправці відповів питанням - а чому я в Німеччині на їхньому газі їду в півтора раза більше, ніж на польському? Так що не все в нас таке вже й погане.

Hanor Narasson - 8-5-2007 у 21:00

Невже в Польщі аж настільки зросла популяція ослів :rolleyes: :baddevil:

Ярема П. - 8-5-2007 у 23:45

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
Невже в Польщі аж настільки зросла популяція ослів :rolleyes: :baddevil:


А осли тут при чому?

Тарас Гулка - 9-5-2007 у 08:15

Цитата:
А осли тут при чому?


Я так розумію, що Hanor Narasson натякає, що поляки розбавляють паливо. А стосовно ослів, то згадайте героя "Джентельменів удачі", який попав в тюрму за те, що розбавляв бензин ослиною мочою :sing:

Ярема П. - 9-5-2007 у 12:58

ААААААААААААААА!!!! Пробуй догадайся...

Hanor Narasson - 9-5-2007 у 19:06

Ну це ж класика...:lol:
От тільки ослів має бути стільки, щоб їх сеча стала дешевшою, ніж бензина.:baddevil:

Іван Лихобор - 10-5-2007 у 10:03

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Галини Лев
Минулого тижня спілкувалася з польськими колегами на автомобільну тематику і поскаржилася, що японці не постачають в Україну дизелів. Приятель здивувався: він довгий час у нашому краї перебував по роботі, їздив службовою Астрою.

Астрою, треба розуміти, дизельною, так?

І далі: не відчуваєте тут різниці - „японці” і “Astra”?.. Отож-бо й воно! „Японці” і німецький Opel Astra.

Деякі „європейці” – автовиробники, розуміється - ризикнули і таки представили „офіційну дизельню лінійку” (тобто тих нових моделей, котрих можна купити в автосалоні) своїх моделей. Донедавна це були Opel і Skoda. А нині Mercedes у своєму найновішому С-класі взагалі представив на нашому ринокові всю (!) свою „лінійку” бендзинових (5 типів двигуна) і дизельних (3 типи) модифікацій.

Взагалі-то боязнь виводити на той чи інший ринок дизельні модифікації має певні свої підстави: саме найсучасніші турбодизелі – ті, що з common rail, загальна паливна магістраль (рампа) – надзвичайно чутливі до якості соляри, особливо до вмісту в ній сірки. До речі, на російському ринкові є ще більші обмеження на дизелі. Не знаю, чим це можна пояснити: може, тим, що в російському законодавстві чіткіше прописано – і розмежовано! - правову відповідальність автовиробників і постачальників палива. В нас то, напевно, як і в усьому, є оті сумнозвісні „дірки”, через які можна буде по-всякому крутити-махлювати і тим, і другим, і, зрештою, самим споживачам.

А щодо „японців”, то донедавна тільки ота сама вже згадувана Toyota – з-поміж інших японських автовиробників - мала у своєму легковому секторі дизельний двигун, але ще тої старої такої конструкції. Щось назагал японці не надто квапилися освоюватися в дизельному секторі... І лише кілька років тому, як то кажуть, схопилися і вибухнули – всі до одного! – найновішими турбодизелями з common rail – в Європі дизельні модифікації становлять у деяких класах майже левову частку всіх об’ємів продаж.
Цитата:
Чи справді у нас така погана соляра?

Не стабільної якості просто.
До речі, в Києві (і деяких інших обласних центрах, у Львові ще ніби-то немає) є т.зв. „євро-соляра” по 4,50-4,70 грн.
А ось ті євро-наліпки проти деяких сортів бендзину (і соляри також), що з’явилися в нас нещодавно, і котрі збільшують ціну палива на 10-20 коп. – що невже це справжнє паливо, що відповідає найновішим нормам Euro-4, Euro-5? А може, ще тих старіших Euro-3, Euro-2, або ж узагалі Euro-1? А дідько його знає! Ті хлопці-заправники самі до пуття не відають.

А загалом експлуатація в наших умовах легкового авто з сучасним турбодизелем – так, щоби не загнувся! - виливається і в добру копійку, і в добру трату часу: ретельне добирання „своїх”, „дизельних” заправок, створення вдома чи де-інде запасу соляри (щоб відстоювалася) з тої бензоколонки, на паливі з якої машина нормально їде, частіша заміна дорогих паливних фільтрів, може, навіть встановлення в паливній магістралі – як на траках – фільтра-відстійника.
А що робити: високі технології в наших умовах дорого коштують.

Галина Лев - 10-5-2007 у 16:13

Звичайно, малась на увазі дизельна Астра. Обов'язково слід було шукати мені приклад з японським авто? Дизель він і в африці дизель.

Sashko - 22-6-2007 у 23:22

Галина Лев

Пропоную написати гнівного листа на схід і заявити, що нам потрібні дизельні Тойоти і все добре, що у них там є.


Є одна важлива причина яка стримує багато фірм виробників авто від пропозицій дизельних модифікацій - це є ГАРАНТІЯ.

Німці троха мають "досвід" роботи з нашою солярою, тому мають можливість підготувати дизельні модифікації для нашого ринку,
японці ж є більш обережнішими у цьому питанні, репутацію свою шкодують... ось тому набагато менший вибір їхніх автівок на солярі...

.

Рост - 23-6-2007 у 13:49

Точно. Товариш має дизельну реношку. За рік її експлуатації на наших теренах уже другий раз милася паливна система, а минулого тижня в смітник пішов каталізатор. Наїздив за той час може тисяч 15-20, не більше.