Вадим Петриченко - 7-9-2007 у 18:45
Впала в очі невеличка іконка акції "Спілкуйся рідною". Я свого часу питанням
цікавився й пропонував дещо іншій підхід (див http://www.vadimpetr.ukrbiz.net/archtext.ukrbiz?arch=9093 )
Чи не вважають ініціатори акції, що така постановка питання в країні, де
половина населення вважає рідною російську, не досить чітко окреслює мету акції.
Чи не краще було сказати про українську? І не "спілкуйся" в імперативі, а
"спілкуймося" в дружньому поштовху, та ще й в суто українській формі? Є певні
нюанси, правда?
Dmy - 7-9-2007 у 19:30
Пане Вадім, я трохи збоку, бо не ініціатор акції, а лише пересічний її учасник.
Проте,
позаяк я теж мешкаю в російськомовному регіоні, то ваша поведінка (з лінкованого
звернення) багато в чому співпадає з моєю.
При цьому, в мене не виникло якихось застережень щодо форми акції "Спілкуйся
рідною".
По-перше, так життя склалося, що на україномовні сайти ходять люди, більшість з
яких, принаймні психологічно, ладні визнати українську рідною, якщо навіть
вживанішою для них є російська.
По-друге, "спілкуйся!" є заклик, тобто порух, який може розшевелити того, хто ще
інертно вагається. Заміна його на "спілкуймося" ніц не дає, бо, очевидно, якщо
ініціатори написали заклик виключно українською (тобто не дублювали сайт
російською й англійською, як назагал ведеться), то вони українською вже
спілкуються, і якщо ти підтримуєш "спілкуйся", то в підсумку і вийде
"спілкуймося".
По-третє, "рідне" в укранеті - це вже бренд (я зробив комусь приємне?), тобто людина,
що заходить на якесь ridne і чує "Спілкуйся рідною!", отримує подвійний імпульс
(сподіваюсь, мені не варто пояснювати деталі людині, дотичної до
бізнес-консалтінгу?)
Андрій Пелещишин - 7-9-2007 у 22:01
Дмитро справді не є ініціатором акції, але видно чоловік з досвідом.
Тому його коментар носить практично вичерпний характер.
Щодо гасла. Це питання виглядає не настільки принциповим, ми зараз працюємо над
більшою кількістю іконок. Імовірно з іншим текстом.
Перший варіант справді вибирався з врахуванням кількох факторів, одним з яких є
прив'язка акції до її домена. На мою думку, вийшла досить енергетична зв'язка гасла
з доменом. Принагідно зазначу, що коли я багато років тому брав домен "ridne.net" я
власне передбачав появу субдоменів такого класу.
У даному випадку ми не займаємося "тяганням ковдри на себе", а просто вибрали
варіант, який виявився оптимальним.
Зазначу також, що офіційного роз'яснення щодо акції (окрім того, що на сайті) ми не
давали. З двох причин
1 - у принципі і так усе ясно.
2 - акція стартувала дещо несподівано. У ніч мертвого серпневого сезону я повісив
собі іконку, щоби потестувати роботу двигуна в реальних умовах пару годин. За цей
час іконку підхопили активні дописувачі ЖЖ, і гальмувати процес уже просто не
пасувало
Зазначу, що акція має відміності від пари подібних онлайн-акцій. Окрім іншого,
вона орієнтована на користувачів, а не на власників сайтів, і вона передбачає
облік кількості завантажень персональної іконки, що фактично для рядового
користувача дає можливість узнати реальну читабельність власних повідомлень.
Такий собі черговий ТОП, але уже не сайтів, а авторів.
Вадим Петриченко - 9-9-2007 у 09:58
Зрозуміло, спасибі
tysovska - 10-9-2007 у 11:18
Так, в ЖЖ акція дуже швидко поширилась і знайшла відгук - що, власне, і треба було
довести. Мабуть, сприйнялася вона як частина акції "Зроби Україні подарунок -
розмовляй українською".
Олексій Мачехін - 10-9-2007 у 11:30
Було б ще незле в рамках цієї акції розробити банери проти нарочито суржикових
перекручувань на кшталт мови персонажів Подерев'янського чи «подонківських»
сленгів.
В рунеті такі банери уже дано працюють.
Андрій Пелещишин - 10-10-2007 у 19:13
1. Добавлено нову іконку (у популярному форматі userbar - довгу і тонку)
2ю Рахується крім сумарної кількості завантажень і кількість завантажень за добу.
Інформація обновляється щогодини.