Форум Рідного Міста

Туристична залізниця у парку “Знесіння”

Роман Голощук - 10-2-2008 у 12:28

Вже цього року у Львові може з’явитися туристична залізниця. Її планують облаштувати на залізничному полотні у парку “Знесіння”.
Колія належить Львівській залізниці, нині вона занедбана, використовується рідко і потребує реставрації.

Чиновники домовляються із залізницею про можливість спільного використання цього полотна. Якщо вдасться, через парк за маршрутом Підзамче – станція “Личаків” поїде туристичний потяг. “Потрібно також побудувати відкриті вагони для прогулянок влітку”, - говорить начальник відділу маркетингу та культурних індустрій міськради Богдан Шумилович. Збудувати нову атракцію львівські чиновники мають намір за державний кошт. І вже навіть звернулися із відповідним запитом до Міністерства культури і туризму України.

Джерело: http://www.wz.lviv.ua/pages.php?atid=62665

P.S. Я б проїхався таким туристичним потягом.

Іван Дівеєв - 10-2-2008 у 12:37

wow, круто. Якби ще там побрибирати... І ще щоб без макдональдзів. Я раз їхав там на тому старому локомотиві, який ще там інколи повзає, було класно.

Юрій Сєров - 10-2-2008 у 13:25

Ідея класна. Цікаво чи втілять і за скільки.

Hanor Narasson - 10-2-2008 у 21:15

Хоча з Підзамча на Личаків можна і звичайний рейковий автобус пустити, бо там добиратися - хіба через центр.

marco - 10-2-2008 у 23:57

Де Знесіння, а де та колія... Щось воно не в'яжеться.
Прокладати нову колію через Знесіння ніхто не дозволить.
Краще б відновили вулькоколійку з Личакова до Винник.

Hanor Narasson - 11-2-2008 у 10:29

Цитата:
Оригінальне повідомлення від marco
Де Знесіння, а де та колія... Щось воно не в'яжеться.
Прокладати нову колію через Знесіння ніхто не дозволить.


Якраз та колія проходить у верхній ділянці біля входу до музею нар. архітектури, у нижній ділянці - біля його паркана, так що нову ніхто прокладати не буде.:P

Цитата:
Оригінальне повідомлення від marco
Краще б відновили вулькоколійку з Личакова до Винник.


Вузькоколійку кажете... :rolleyes: А де депо для локомотивів збудувати? :lol: Та й то, вузькоколійку прийдеться від Личакова до "Ензиму" тягнути паралельно до існуючої колії, бо по ній туди періодично щось підвозять "наливне". А ще треба відбудувати міст над шосе і знести пару кварталів особняків на Забаві, щоб дотягти до Винник...:lol:

Hanor Narasson - 11-2-2008 у 11:16

Подивився в гуглі. Гугль мапс/еарс вважає, що від "Ензиму" до Бережан через Перемишляни колія є. Мабуть ще європейська... :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

marco - 11-2-2008 у 11:44

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
Якраз та колія проходить у верхній ділянці біля входу до музею нар. архітектури, у нижній ділянці - біля його паркана, так що нову ніхто прокладати не буде.:P


Я тією колію ходив "по-шпалах" не раз. Нижня ділянка "біля паркана" - звідтам мало що видно навіть зараз коли листя на деревах немає...
"У верхній ділянці" коло 80м "цікавих" для туристів, які зможуть хоч щось побачити з відкритої платформи.

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
Вузькоколійку кажете... :rolleyes: А де депо для локомотивів збудувати? :lol:


А не треба будувати, м150 по колії від входу до Кайзервальду в бік Мікропприладу (майже напроти) є стара станція, досить непогано збережена. От її б відновити.

Насип старої колії до Винник збережений, міст також, ясно що все треба довести до робочого стану. А от з особняками на Забаві складно, але туда вниз, мені здається, колія і не вела.

Тарас Задорожний - 11-2-2008 у 12:01

Я їздив по тих коліях. Їздив двічі. З головного вокзалу. Раз на ЧМЕ раз на метрисі. Подивитися є на що. Навітьпаркан - це не страшно. Особливо, коли поїздка на метрисі. Якщо зробити зупинку на шашличок - то взагалі супер

Hanor Narasson - 11-2-2008 у 12:12

Цитата:
Оригінальне повідомлення від marco


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
Вузькоколійку кажете... :rolleyes: А де депо для локомотивів збудувати? :lol:


А не треба будувати, м150 по колії від входу до Кайзервальду в бік Мікропприладу (майже напроти) є стара станція, досить непогано збережена. От її б відновити.

Ви знаєте, чим відрізняється вузькоколійка від звичайної колії? :P

Цитата:
Оригінальне повідомлення від marco
Насип старої колії до Винник збережений, міст також, ясно що все треба довести до робочого стану. А от з особняками на Забаві складно, але туда вниз, мені здається, колія і не вела.


Насип, як такий є, але баластну призму прийдеться насипати заново.
Мосту, як такого, просто вже не існує - проліт демонтували десь між 1982-м і 1987-м.
На місці старої колії вже в Винниках з 1944-го вже стільки набудували...:lol:

marco - 11-2-2008 у 12:23

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
Ви знаєте, чим відрізняється вузькоколійка від звичайної колії? :P


Знаю!!! Вона широка! :lol:
Для чого чіпатися до слів?

І я пропонував колію до Винник а не через Винники :D

І в такому випадку, вертаючись до теми, залізниця Підзамче - Винники мала б більший шанс на життя, хоч і вимагала б значно більшого фінансування.

Hanor Narasson - 11-2-2008 у 12:50

Можна довести колію хіба до старого кар'єру, це не доїжджаючи по шоссе до повороту наліво вниз на початку Винник. Далі - все одно пересадка на автотранспорт або пішки.

ПС Я не чіпляюся, але саме ВИ запропонували ВУЗЬКОколійку, от я і спитав, чому саме "вузько"?:rolleyes:

upd
Взагалі вузьколійки там би вистачило: пару вагонів до "Ензиму" чи інших підприємств - то невеликий трафік, а колія, що стефенсонівська, що капська - дешевша, ніж широка.
Але проблема в тому, що для локомотива (одного б цілком вистарчило) потрібне депо (для ТО), відповідно земля+будівля+обладнання+штат, а ще потрібна мінімальна товарна станція перевалки (і переливу) з широкої колії десь на Підзамчі.