Форум Рідного Міста

Електромобілі. Tesla та ін..

Андрій Пелещишин - 15-7-2009 у 16:28

Здається на Форумі ще не піднімалася ця тема.
Що ви думаєте про перспективи автомобільного транспорту з електродвигуном?
Ще пару років тому про це говорили лише чисті ентузіасти. Зараз уже в різних країнах починаються генеруватися національні програми переходу на персональний електротранспорт, за деякими даними провідні автокомпанії скупляють заводи з виробництва акумуляторів. Оптимісти обіцяють початок масового переходу на електромобілі уже за 5 років.
З того, що я читав чи чув, я так зрозумів, що дискусії ведуться навколо наступних питань:
- ціна. Ціни високі, проте не захмарні (50-70К доларів). Як завжди, після популяризації товару та розвитку промбази ціни падають у кілька разів. А це вже співмірно з середнім авто.
- тех.показники. Вважалося, що електромобіль не може бути швидким. Тесла заявляє про розгін до 100км за 6 секунд. Є думки, що електромотори в принципі "шустріші" за двигуни згорання.
- економічність. Розхід електрики ( в перерахунку на гроші) на порядки менший за розхід бензину. Але є проблеми з вартістю акумуляторів, які мають властивість "зношуватися". Ще один шрих - зарядка від гальмування.
- екологічність. У частині вихлопних газів - безперечно. Проте є питання щодо утилізації великої кількості використаних акумуляторів.
- зручність. Про довжині пробігу акумулятор уже співмірний з бензобаком. Але є великі сумніви, що в наших містах буде можливість зручно доступитися до розетки.
- маневреність, зручність управління і тп. Обіцяють значну перевагу над традиційниками за рахунок практичної відсутності системи трансмісії. Ніяких коробок передач, вища маневреність.
- готовність суспільства. Споживання електрики може вирости чи не в рази. Чи вистачить її тоді? І як бути з слабими електромережами?
Цікаво, чи побачимо ми таки електомобілі на наших вулицях?

Юрій Сєров - 15-7-2009 у 19:35

Перспективи є, але вони далекі.
У наших реаліях мабуть ще є й інші чинники, наприклад обслуговування, запчастини і т.д.
А по тих пунктах:
- справді задорого;
- розгін мабуть не є таким критичним фактором. Принаймні для громадського транспорту.
- економічність? не знаю... вартість автівки може перекрити цю економічність;
- з утилізацією акумуляторів ми вже зараз маємо проблеми. А що буде далі?
- з зарядками справді може виникнути проблема. Можливо, навіть швидше організаційна. Маю купу знайомих, які ходять з розрядженими мобілками.
- про маневреність - не пойняв. Що бензиновим бракує? Акумулятори також мають не малу вагу.
Думаю, до чисто електричних ще далеко. Наразі експлуатуються гібриди - бензин/електрика. При швидкості >30 км/год вмикається бензиновий двигун, який заряджає акумулятори. Мав щастя покататися на Тойоті Пріус. Важкувата і повільна машина. Єдиний плюс - західні уряди дотують придбання екологічних машин.

Андрій Пелещишин - 15-7-2009 у 20:17

Цитата:
- про маневреність - не пойняв.

Теоретично є можливість значно вдосконалити ходову машини. Аж до встановлення окремого двигунця на кожне колесо (теоретично).
Цитата:
економічність? не знаю... вартість автівки може перекрити цю економічність;

Традиційно після кількох років виходу нової технології вона здешевлюється в кілька разів.
Цитата:
Думаю, до чисто електричних ще далеко. Наразі експлуатуються гібриди - бензин/електрика. При швидкості >30 км/год вмикається бензиновий двигун, який заряджає акумулятори. Мав щастя покататися на Тойоті Пріус. Важкувата і повільна машина. Єдиний плюс - західні уряди дотують придбання екологічних машин.

Власне гібриди критикуються. Адже зберігаються усі мінуси бензинових і добавляється зайва компонента. Це так само, якби на початку минулого століття випускали якісь машини, що возять зі собою коняку :)
Цитата:
Думаю, до чисто електричних ще далеко.

Це напевно. Але питання, "багато" - то скільки? Припускаю, що окремі компактні європейські країни можуть перейти досить швидко (до 10 років). У нас це буде довга історія, у нас ще старенький Москвіч займає свою долю ринку :)

Рост - 15-7-2009 у 22:43

Я би бачив скріше майбутнє за водневими двигунами: і вихлоп - чистий кисень :) , і нема основного недоліка електромобіля - заряджання акумулятора. Бо якщо акумулятор сів, як би тобі не було потрібно їхати вже, але скількись там годин на зарядку мусиш потратити. А це настільки вагомий недолік, що перекриває усі плюси.

Тарас Гулка - 16-7-2009 у 07:15

Недавно один оком бачив по ТВ передачу про електромобілі. В Китаї зараз велик бум на них. За 17тис. у.о можна взяти авто, яке їздитеме до 300 км на одній зарядці. При чому уряд може субсидіювати до 50% вартості авта. Взагалі говорили про якісь авто за 4-5 тис., але цей момент я прослухав.

Стосовно підзарядки, то виробники авто планують робити мережу "заправок" на великих магістралях. Суть така - вам обмінюють розряджений акумулятор на заряджений, щоб не чекати. Мені чомусь згадався принцип перекладних коней в старі часи. Таким чином усувається основний недолік - очікування зарядки.
Доречі, знайшли ще один недолік таких авто - їх бесшумність. За рахунок електромотора - машинка їде дуже тихо, як результат - велика кількість аварій і наїздів на пішоходів, які привикли орієнтуватись на шум. В результаті уряд Японії вже прийняв закон, який зобов'язує виробників ставити на електромобілі звукові імататори роботи звичайого мотора :)

Андрій Пелещишин - 16-7-2009 у 10:24

Цитата:
: і вихлоп - чистий кисень

Може чиста вода?

Demyan - 16-7-2009 у 10:35

ІМХО - коли закінчиться у світі нафта - тоді це буде актуальним..зараз нафтотрейдери мають значно більше грошей ніж ті хто хоче виробляти, а отже будуть витянсти всі ті штучки.

Demyan - 16-7-2009 у 11:22

але це ще не кінець машини можуть їздити і на мочі

http://news.auto.meta.ua/~avtonovosti/posts/@256157/

Тарас Сокальський - 17-7-2009 у 09:05

Цитата:
Є думки, що електромотори в принципі "шустріші" за двигуни згорання.
Однозначно. Тільки якщо без прив'язки до джерела живлення (той самий тролейбус -- динаміка явно краща, ніж в автобуса тієї ж "вагової категорії" :) )
Цитата:
Споживання електрики може вирости чи не в рази. Чи вистачить її тоді? І як бути з слабими електромережами?
При зарядці акумуляторів (особливо централізованій) нескладно невеличкими "організаційними заходами" змістити пік споживання на нічний період, тим самим радикально розв'язавши проблему нерівномірності завантаження мережі. "Слабі електромережі" -- це проблема низьковольтних вуличних і будинкових ліній, а централізована "заправка" однозначно повинна мати свій високовольтний фідер і підстанцію. Хто ж хоче заряджатися в себе вдома -- хай шукає можливості привести лінію у відповідність до своїх потреб.
Тож залишаються проблеми вартості акумуляторів, їх ваги, утилізації і можливості масового розширення виробництва при тотальному переході на електромобілі.

Андрій Пелещишин - 7-8-2009 у 11:26

Інший цікавий електомобіль - Шевроле Волт http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Volt
В якомусь сенсі він видається цікавішим за Теслу.
У нього є бензиновий двигун, але він використовується лише для підзарядки акумуляторів (тобто не ускладнює ходову машини). Це дозволяє понизити ємкість акумуляторів, яких вистачає лише на 64 км (ніби для міської поїздки). Проте в режимі підзарядки від бензинового двигуна авто вже може проїхати 1 тисячу кілометрів.
Заряджатися авто може від звичайної електромережі.
Таке рішення виглядає більш адаптованим до наших реалій.

До речі, таке питання (чисто риторичне :) )
А як розмитнити Теслу, якщо хтось її притарабанить в Україну? Мито ніби ж від кубиків рахується, а там їх і немає :D

Тарас Сокальський - 10-8-2009 у 10:24

Цитата:
Мито ніби ж від кубиків рахується, а там їх і немає
Ну от і рахуємо -- 0*х=0:lol:

Андрій Пелещишин - 10-8-2009 у 10:46

Уявляю собі обличчя митника при такій "математиці". :D

Тарас Сокальський - 10-8-2009 у 11:28

Доведеться вивести окрему невеличку формулку для його кишені?:baddevil:
А взагалі то треба глянути -- в митних тарифах мав би існувати відповідний пунктик для електротранспорту -- електрокари/навантажувачі ж якось ввозять.

Павло Жежнич - 2-9-2009 у 12:21

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Я би бачив скріше майбутнє за водневими двигунами: і вихлоп - чистий кисень :) , і нема основного недоліка електромобіля - заряджання акумулятора. Бо якщо акумулятор сів, як би тобі не було потрібно їхати вже, але скількись там годин на зарядку мусиш потратити. А це настільки вагомий недолік, що перекриває усі плюси.

Мені згадалася передача про перспективи автомобілебудування на Діскавері. Там показували серйозні розробки ще одного джерела енергії - повітря! А механізм дуже простий: авто рухається за рахунок випуску стисненого повітря з балону. З екологічної точки зору все ідельно. Єдине, щоб балон із стисненим повітрям був надійний :).

Юрій Сєров - 3-9-2009 у 01:41

Шевроле Вольт реалістичніший варіант, імхо.
http://chevrolet.hcars.ru/volt
Не зовсім екологічна, але усувається багато проблемних моментів.

Юрій Сєров - 17-10-2009 у 16:15

Виявляється, електромобілі мають ще один недолік - вони занадто тихо їздять і це створює небезпеку для пішоходів.
Тому автовиробники змушені ставити на них динаміки і крутити "рінгтони" :)

http://habrahabr.ru/blogs/the_future_is_here/72585/

Тарас Сокальський - 18-10-2009 у 15:29

Юрку, читаємо уважніше тему:
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Тарас Гулка, написано 16-7-2009 в 08:15
.....................................................
Доречі, знайшли ще один недолік таких авто - їх бесшумність. За рахунок електромотора - машинка їде дуже тихо, як результат - велика кількість аварій і наїздів на пішоходів, які привикли орієнтуватись на шум. В результаті уряд Японії вже прийняв закон, який зобов'язує виробників ставити на електромобілі звукові імататори роботи звичайого мотора :)
:lol:

Юрій Сєров - 19-10-2009 у 11:42

Таки неуважний. :( Але і про рингтони там не було :). Більшості виробників звичайний шум двигуна не підходить і вони видумують всякі дурниці типу звук боліда Ф-1 чи космічного корабля.

Цікаво, чи нашим споживачам постачатимуть машинки обладнані шансоном? :)


Ігор Кіт - 21-10-2009 у 08:46

Електрокари мають одні проблему - батареї
потрібні елементи, які б були:
легкими,
ємними,
стійкими до перепадів температур,
дешевими,
не забруднювали довкілля

поки ці всі питання не вирішться - мало шансів у електрокарів.
А тесла вроді рулить :cool:

Юрій Сєров - 15-12-2009 у 10:22

Ще один крок до впровадження електромобіля в побут:
http://korrespondent.net/tech/technews/1027415

Юрій Іленков - 12-3-2012 у 23:42

Насправді є набагато більше інформації і нові види електричних двигунів, інформація до якої свідомо обмежують доступ.
і тому в людей виникає хибна думка, що електомобілі незручні, неекономічні і ще багато "не"

Sashko Nedoviziy - 19-3-2012 у 21:48

Юрію, як на мене, проблема електромобіля аж одна — заправка. Уявіть, що Ви приїхали, припустимо, своїм комфортним електроседаном відпочити в Карпати. Приміром, в Яблуницю. Хатки біля дороги, за хребтом Буковель, обабіч хребта види — шик. Питання: як власники садиби, де Ви зупинились, порахують Вам «заправку» Вашого електромобіля?
:baddevil:

Я би сам залюбки їздив щонайменше дизель-електричним гібридом (виробник мого авто навіть песика з’їв вже в тій області, але ці машини навіть в Європі коштують як ... дуже непогані представники «старої школи» дизелів та ДВЗ), бо на ньому я можу заїхати набагато далі, ніж аналогічною машиною з бензиновим двигуном. Менше викидів, краща динаміка. Але до нас цих машин не возять. Що ж казати про геть електричний автомобіль?

Андрій Пелещишин - 19-3-2012 у 22:36

От як вирішується проблема на Вольт

http://ru.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Volt
Цитата:
На автомобиле установлен генератор электроэнергии — двигатель внутреннего сгорания мощностью 53 кВт, объём 1 литр, 3 цилиндра. Volt работает в режиме электромобиля до скорости 160 км/ч. После этого, при работе двигателя внутреннего сгорания, может включаться генератор для подзарядки аккумуляторов.

Топливный бак — 45 литров. Этого топлива и полной зарядки аккумуляторов достаточно для пробега 1000 км (640 миль)[1]. Аккумуляторы также запасают энергию рекуперативного торможения. Стоимость пробега 100 миль составит $2,75[2].

В версии с топливными элементами на борту вместо двигателя внутреннего сгорания, топливные баки хранят 4 кг водорода.

Sashko Nedoviziy - 19-3-2012 у 22:45

Цікаво, дякую за посилання, Андрію. Проте, тоді залишаються два питання.

Перше - ДВЗ потужністю 53 кВт то ~65 к.с., такий мотор, припустимо, стоїть на Сітроені С1.
Друге - утилізація акумуляторних батарей електрокара.

Інакшими словами, вони досі не надто «екологічні». Як на мене.


Повертаючись до двигуна.
Біля 100 г/... км викидів СО2 показує двигун згаданого Сітроена, який аналогічний «Вольту». За заявленими виробником «Вольта» даними, 45 л пального вистарчає на 1000 км. Або 4.5л на 100 км. Такі ж витрати показує дизельний 1.6-літровий 115-сильний Citroen C4, наприклад, хетчбек C-класу. По трасі. По місту його витрати виростають в до ~6 л соляри на 100 км.

Андрій Пелещишин - 19-3-2012 у 23:01

ну це ж соляра...

Я в тому нічого не петраю, може я зараз ляпну дурницю. Але наскільки я зрозумів, основна фішка електромобілів типу Вольта це те, що вони підзаряджаються від гальмування, тобто ця енергія не йде на вітер, а частково повертається. Тому при русі по місту вони починають переважати звичайні авто, а на трасі ця перевага не так відчутна.

Sashko Nedoviziy - 20-3-2012 у 09:10

Ну, системи рекуперації енергії гальмування, вони ж (wiki) вже давно не рідкість і на не-електромобілях, наскільки мені відомо, хоча застосовується воно переважно в автомобілях спортивних. Воно є однією з ключових частин тойотівського HSD (Hybrid Synergy Drive), яке фігурує на гібридах Тойота та Лексус.

Андрій Пелещишин - 20-3-2012 у 12:37

Ще один цікавий лінк
http://ru.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius

Юрій Сєров - 9-4-2012 у 00:34

Запас ходу 350 км. - це вже немало.
http://tsn.ua/nauka_it/yaponci-vipustili-dalekobiyniy-elektromobil....

Думаю, сильним поштовхом стане ще факт, коли на такому автомобілі можна буде проїхати можливу за день відстань.

Sashko Nedoviziy - 9-4-2012 у 15:53

Мені поки що найжиттєвішими виглядають розробки типу ДВЗ+електродвигун.
Бо на тому електромобілі доїхати до Ужгорода, приміром, не проблема - але для повернення до Львова треба його підзаряджати.

Рост - 9-4-2012 у 22:42

Пропоную глянути на всі нинішні "екологічні" технології. На ділі вони або неефективні, або існують лише за рахунок дотацій, або по факту виявляються ні разу не екологічними, просто підводна частина айсберга приховується від загалу.
Чистий електромобіль? Він же споживає електроенергію, яку потрібно десь виробити, а потім затранспортувати до розетки, в яку цей мобіль включений. Тобто, як не там, то там екологія вилізе.
Гібрид? Припустимо, колеса там крутить електромотор, а ДВЗ заряджає акумулятори. Ну і де економія? Замість того, щоб ДВЗ прямо крутив колеса, між ними вклинюється перетворення механічної енергії в електричну, а потім назад в механічну. Очевидно, що втрати по дорозі будуть, бо немає пристроїв зі 100% ККД.
Коротше кажучи, популізм бачу. Екологічності не бачу.

Юрій Сєров - 10-4-2012 у 00:31

Підводні камені очевидні, але раз американці тим займаються, то щось в тому є. В казочки про "тупих" від Задорнова не вірю :)

Цитата:
між ними вклинюється перетворення механічної енергії в електричну, а потім назад в механічну.

Енергія гальмування йде в електричну.
В заторах не потрібно коптити небо.
Цитата:
Він же споживає електроенергію, яку потрібно десь виробити, а потім затранспортувати до розетки

Нас в школі вчили, що вигідніше спалити вугілля на електростанції і доставити до поїзда електрику, а не щоб кожен поїзд їздив на вугіллі. Мабуть і тут можна застосувати цю ідею. Авто з атомним реактором чи на вугіллі - не надто краща ідея :)

Плюси є. Шеві Вольт їде 100 миль на одному галоні. Звиклий двигун такого не дасть.

Заряджати можна вночі, коли енергія атомних станцій і так зливається в землю.

Інша річ, що питання утилізації батарей досить цікаве. Тут, мабуть, ще залежить від країни. Думаю можна бути спокійним за американців чи німців, а ось нам ліпше не давати. Бо вся кислота і свинець будуть в гірській річці, з якої бере воду все село, а машина буде перероблена на соляру, бо її можна злити з лісовозів.

Окрім того, зараз вчені б'ються і, читав, що досягають значних успіхів у покращенні існуючих технологій акумуляторів. Акумулятори потрібні для практично всього, тому вірю, що скоро і електроавтомобілі будуть мати запас ходу 1000 км.

Sashko Nedoviziy - 10-4-2012 у 13:08

З акумуляторами є проблема утилізації, згоден.

Щодо "коптити небо" - з відомих мені на даний момент і 100% доступних в Україні машин є парочка мікрогібридів - Citroen C4 eHDI (там є опис) та Пижівський 3008й з аналогічним двигуном, які в корках звичайнісінький дизель просто глушать, запускаючи на той момент, коли потрібно починати рух (тобто, натискається педаль акселератора). Кажуть, ці машини годні досягати і 5 л витрат на 100 км. Ото влучно нагадали - на днях подзвоню на ІЛТУ, запитаю, що у них на тесті. Цікаво би було на собі "відчути", що воно за одне, такий мікрогібрид.

Гібридів же суттєво більше, але вони вже коштують геть недемократично. На жаль.

До речі. От є стаття на Авторев'ю про електричний міцик. Там фігурує цифра 199 Вт-годин на км, себто кіловат на 5 км. Хто знає, скільки у нас на разі коштує кіловат електроенергії? Цікавить порахувати ціну кілометра пробігу.

Рост - 10-4-2012 у 22:05

А я от навпаки, мрію... ну, не те, щоб прямо мрію, але десь так... про Дженсен Інтерцептор, з 6,3 літра. І це не витрата пального, а об'єм. І звук V-подібної вісімки, це казка.
Мені вистачило раз в житті відчути під собою V8, щоб закохатися в нього.
Так що в списки прихильників зелених екологістів мене прошу не записувати.

Юрій Сєров - 10-4-2012 у 22:48

Е, Росте, на такій автівці, яка п'є бензин особливо не покатаєшся... Нагадвся анекдот, як Хаммер заправляли і заправник каже: заглуши мотор, бо колонка не встигає наливати... :)
В ідеалі треба мати багато машин: одну економну - на щодень, щоб возити свою дупу, велику - для сім'ї, спотривну чи монстра - для себе поганяти... :)

Рост - 10-4-2012 у 23:27

Економну я вже маю... 6,5 по трасі і 8 в місті мене влаштовує.
Залишилось купити ту, що п'є бензин. Ну п'є. Я готовий платити.

Andreas - 11-4-2012 у 09:50

Фіга сє, економна... Стільки мій "Авенсіс" хаває, я його економним не вважаю. Економна машина - то 3-4л за містом і 5-6 в місті.
До речі, "монстри" з купою "коней" під капотом вже не такі й прожерліві. Колега по роботі купив Поршака десь під 500 к.с. Ми почали сміятися з нього, питали, чи вистачає баку від АЗС до АЗС доїхати, а він нас носом в характеристики авта в інеті - 9,5л за містом... Новітні технологіі.

Рост - 11-4-2012 у 10:30

Цитата: Початково розміщене учасником Andreas  
Економна машина - то 3-4л за містом і 5-6 в місті.

Смарт? Чи С1? :) Крім мене в той автомобіль ще щось поміститься?
Ну і, я так розумію, трактор? В смислі - дизель? А пояснити причину, чому до нас не завозять автомобілі з новітніми дизелями? Бо на нашій солярці вони живуть дуже не довго. А ще взимку при -20 радісно танцювати з бубном довкола машини. Тут не Європа, де, якщо на заправці написано "зимова солярка -35", то так воно є насправді.

Тому як для бензинового автомобіля гольф-класу з економічністю в мого все нормально. Ні, можна його продати, купити щось супер новітнє таких самих розмірів, яке буде споживати на літр менше. При цьому я потрачу на це зайвий десяток-другий тисяч доларів, і ще й отримаю значно дорожчий в експлуатації, і менш міцний автомобіль, бо їх усі тепер з фольги роблять. Виграшу не бачу, щось.

Ну і ще. Я вказав витрату пального реальну, а не паспортну. По паспорту в мене 5,7. Але це за умов правильного бензину. Я б таким теж заправлявся, тільки покажуть мені ту заправку.

А взагалі, це треба бути роботом, а не людиною, щоб вибирати автомобіль за показником економічності.

Sashko Nedoviziy - 11-4-2012 у 10:33

Враховуючи, що високофорсовані двигуни в принципі більшу частину часу працюють на низьких обертах, незначне споживання не є дивним. Напр., достатній для активної їзди крутний момент на дизелях вже від 2000 об/хв досягається - тобто машина їде приємно, динамічно. У мене оптимальні для швидкої їзди оберти - 3-3.5-4 тисячі обертів на хвилину. Але більшу частину часу машина не виходить за 2000. Від 2 до 3 тисяч обертів - найекономічніше, витрати по трасі нижче паспортних інколи получаються. Преш 130-150? Ну, ласкаво просимо, цифри недалеко від "по місту".

volkorny - 11-4-2012 у 14:04

Рено Твізі, перший відносно доступний. http://www.3dnews.ru/news/611151
Правда автом це назвати важко... Краще ніж скутер бо в дощ теж користуватись можна, проте вроді двері там без скла вище середини...
Чи реально таким користуватися в наших містах?

Andreas - 13-4-2012 у 01:01

Цитата: Початково розміщене учасником Рост  

Смарт? Чи С1? :) Крім мене в той автомобіль ще щось поміститься?
Ну і, я так розумію, трактор? В смислі - дизель?
А взагалі, це треба бути роботом, а не людиною, щоб вибирати автомобіль за показником економічності.


Ну, й одразу Смарт... А Фіат500, припустимо, а Ніссан Мікра, а Міцубіші Кольт? То теж автомобілі, а крім Вас там ще вільно розмістяться Ваша Кохана Жінка, ящик пива, пара пляшок шампанського-кон*яку, дві сумки з закускою. Вам мало?
То перше. Друге - ніяких тракторів-танків-дизелів. Бензин форева.
І останнє. Роботом треба бути, щоб вибирати авто по одному-двох параметрах. А справжній Мущщина при покупці авта звертає увагу на все. Від безпеки руху до відповідності інтер*єру салону фасону капелюшка коханої.
То шутка юмора така... В трансліті з смайлами "не розженешся".

Рост - 13-4-2012 у 22:47

Ні, ну звичайно, в такій машині коліно дружини буде в якості підлокітника, це плюс. Але насправді мені страшнувато на таких дирчиках їздити, постійно переживаю, щоб якийсь грузовик ненароком не переїхав :)
По-друге - саме так, бензин віва форева! Бензин V8! :lol:
І останнє - справжній Мущщина їздить на справжній мущщинській машині, без усіляких милиць і підгузників, типу абс-єсп-єбд-клмн, гурів та інших носовичків, якими матусі витирають малюкові зашмиганого носа, а гаслом такої машини є, перепрошую, f..k fuel economy :)

Приклади справжніх Мущщинських машин:







Якщо він ще й піжон, то він буде їздити на чомусь такому:



А якщо Мущщина ще й джентильмен, то їздити він буде на такому:



:cool:

А оцевово, перепрошую, афтомобілі для дамочок:





:P

Юрій Сєров - 13-4-2012 у 23:47

Цитата:

справжній Мущщина їздить на справжній мущщинській машині

За моїми спостереженнями справжні мужчини ще мають мізки і їздять на таких безперечно крутих тачках лише на свята, а на щодень мають Тойота Кемрі чи навіть електромобіль.

Рост - 14-4-2012 у 01:17

На кемрі їздять усілякі програмісти. Вони не круті мущщини :)
Насправді крутому мущщині навіть в голову не прийде сісти за кермо якогось такого обмилка :)
Можеш собі уявити якого не-будь ковбоя мальборо за кермом тойоти пріус? Ото ж! :)

Андрій Пелещишин - 14-4-2012 у 08:53

Оті носорилі машинки то хіба до церкви паску святити!
Справді круті мужчини на щодень мають такі авто:

Рост - 14-4-2012 у 11:31

Е ні, Андрію, тут ти переплутав. На твоєму фото машина для справжнього сибірського мужика, а я говорю про машини для справжніх мущщин :)

Andreas - 14-4-2012 у 20:39

Їхав я якось на концерт в Пфорцхайм - десь 100км від мене. Автобан вщент забитий. Отака от "розкарячка" з ковбоєм за кермом мене чотири рази обганяла.

А в'їхали ми в місто одночасно. До речі, мого Авіка тоді ще не було, на Тойоті-Каріні їздив. Питання - на хрєна ті V8, літри та кінські сили, якщо з пункту А в пункт Б ми доповзаємо одночасно?
А на тому шроті, що на першіх 4-х фотах Роста наведені, я б і за гроші б не їздив. То дійсно для ковбоїв - тих, хто корів пасе, українською кажучи.

rost - 15-4-2012 у 08:43

Цитата: Початково розміщене учасником Andreas  
Питання - на хрєна ті V8, літри та кінські сили?

Це питання мене цікавить ще більше. Бо в вашому Бундесрайху, все ж не завжди автобани вщент забитi, і хоч деколи, той ковбой може притиснути під 200. А на всi Штати y Utah самий високий spead limit, аж 80 миль/год (128 км/год.) У решті штатів 75, 70 або навіть 65. В Канаді макс. 110 км/год і то не часто. Перевищення швидкості на 15 миль (або 20 км. в Канаді) зафіксоване поліцією це тікет від $250 до $500. Крім того, при наявності тікета, на слідуючий рік підскакує ціна страхування ще доларів так на $200. Ну то питається, нащо ті всі Феррарі з Мазератіями?

Рост - 15-4-2012 у 12:47

Цитата: Початково розміщене учасником Andreas  
Їхав я якось на концерт в Пфорцхайм - десь 100км від мене. Автобан вщент забитий. Отака от "розкарячка" з ковбоєм за кермом мене чотири рази обганяла.

А в'їхали ми в місто одночасно. До речі, мого Авіка тоді ще не було, на Тойоті-Каріні їздив. Питання - на хрєна ті V8, літри та кінські сили, якщо з пункту А в пункт Б ми доповзаємо одночасно?

Насправді тут питання в іншому.
Наприклад, хтось (не буду тикати пальцем) вкладає багато тисяч в аудіо апаратуру, тому що хоче слухати музику в належній якості. А хтось інший, дізнавшись про це, покрутить пальцем коло голови, бо його магнітола за сто долярів і динаміки за двайціт прекрасно грают, і нашо шось вигадувати?
Але це не означає, що перший ідіот, це означає, що для другого закритий цілий світ. Але, погодьтесь, коли другий, на підставі того, що його черствій душі не потрібна хороша музика, називає першого ковбоєм, це просто смішно.
І цьому другому нічого не поясниш. Це як розказувати сліпій від народження людині, який красивий і різнобарвний світ.
Тому хтось їздить на оригінальній, технічно досконалій Зонді, просто отримуючи від цього задоволення, а хтось на безликій і млявій Каріні. Кожному своє, все нормально. Нормально доти, поки власник Каріни не почне розказувати власнику Зонди, що той ковбой і ідіот, і як йому правильно жити. А це таки виглядає трохи смішно.

Цитата: Початково розміщене учасником Andreas  
А на тому шроті, що на першіх 4-х фотах Роста наведені, я б і за гроші б не їздив. То дійсно для ковбоїв - тих, хто корів пасе, українською кажучи.

Повертаючись до прикладу з аудіо апаратурою, якщо запитати першого зустрічного таксіста, чи там фермера якогось, він би сказав те ж саме - та я би то навіть за гроші в свою машину не поставив. В моїй дачії логан чудова штатна магнітола, ади.
Невже істинний поціновувач хорошої музики буде зважати на подібну точку зору?
Тому і "ковбоям", яким подобається відчувати під собою неприборканий табун коней, яким просто приємно чути звук роботи V8, цілком і повністю байдужа думка власників безликих автомобілів. І це справедливо :)

Andreas - 15-4-2012 у 18:27

"Безліку і мляву Каріну" я Ростові не прощу. То моє перше "автокохання", плакав, коли ключі віддавав (другий раз у житті, першій був у дитсадку, коли сосулькою в ніс заїхали). Вона посміхалася мені, коли я її пультом відкривав, зітхала, коли закривав... Виконуючи всі мої примхи, вона нічого не просила, ну, хіба, трохи бензину та масла...
Росте, бажаю Вам щастя з кінськими силами. В мене є, що Вам відповісти, але не хочеться. Ви мене образили. Чао.

Рост - 17-4-2012 у 00:04

Бачте, як воно є. Я просто підставив дзеркало, і ваше відображення вас образило.
Називати інших тими "хто корів пасе, українською кажучи", це нормально. Але коли хто наважиться по відношенню до вас щось подібне - о, це образа...
А ви не подумали, що той "ковбой", якого ви так зневажаєте, називаючи пастухом, що корів пасе, "українською кажучи", теж кохається в своєму автомобілі? Доглядає його, можливо купив його повною розвалиною і повністю відреставрував. І можливо теж заплаче, якщо з якихось причин доведеться з ним розлучитись... Хоча ні, він же не такий, як ви, тому його ображати можна. Бо ви - хранитель істини і ваш шлях - єдиний правильний, усі ж інші, що не такі, як ви - ко... вбої.

Якщо образив вас - прошу вибачення. Але особистого в цьому немає.
Просто чужий шлях поважати теж потрібно. Навіть, якщо він не вписується в рамки вашого світогляду.

Sashko Nedoviziy - 17-4-2012 у 16:31

Ну чого ж Ти так, Росте... он Ауді зробила електроверсію (чи доробляє) цілком пацанської Р8 :) озадачились звуком - імітнуть і в8 без проблем, але на старті вона бензин удєлає, як на мене, зі свистом (і звуком)

Віталій Юрчук - 12-9-2013 у 15:08

У електромобілів великий потенціал. На сьогодні розвиток цих транспотрних засобів обмежений відсутністю ефективних акумуляторів для тривалого використання. У зв'язку з цим, електродвигуни частіше використовуютьс як альтернативний силовий агрегат у гібридних авто. Проте, технічні характеристики сучасних електромобілів вражають. Пропоную більш детальну інформацію на власному сайті Avtovolna

Юрій Сєров - 12-9-2013 у 16:59

Цікава стаття в тему:
ЭПОХА НЕФТИ ЗАКОНЧИЛАСЬ! АМЕРИКА ПЕРЕХОДИТ НА ЭЛЕКТРОМОБИЛИ.
http://ari.ru/news/c19abd702

Віталій Юрчук - 13-9-2013 у 11:44

Німецька компанія Smart, яка спеціалізуеться на виробництві автомобілів особливо малого классу, представила свою концептуальну модель Smart Fourjoy. На відміну від попередників авто трохи підросло. Але основна особливість - автобобіль відноситься до класу електромобілів та повністю екологічно чистий. Детальніше на www.avtovolna.com

Петро Гонсалес - 13-9-2013 у 13:55

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
Цікава стаття в тему:
ЭПОХА НЕФТИ ЗАКОНЧИЛАСЬ! АМЕРИКА ПЕРЕХОДИТ НА ЭЛЕКТРОМОБИЛИ.
http://ari.ru/news/c19abd702


З цієї статті.
Цитата:
Электричество само по себе для электромобилей в 6-8 раз дешевле бензина, однако производители стремятся сделать его почти бесплатным. Так, на каждой станции подзарядки навесы будут покрыты солнечными батареями, чтобы получить часть электричества. Такие же батареи можно поставить на крышу гаража, где паркуется машина.

Це буде переломним моментом у теперішньому розвитку цивілізації. Це як свого часу винахід колеса підштовхнуло Цивілізацію різко вперед, а колесо Історії, яке ми знаємо сьогодні, почало котитися; як відкриття Колумбом вітрів-пасатів, які в пер. з іспанської означають буквально ті, що "сприяють торгівлі", бо постійно дмуть в одному напрямку - маєте дармову енергію для тодішніх вітрильників!
Згодом на старій законсервованій Чиказькій електростанції дістануть "вічну" лампочку розробки Ніколо Тесла, і "лампочка Ілліча" відійде у небуття. Та "лампочка", що світиться, образно кажучи, з добуваних вуглеводнів, котрі стали наріжним каменем геополітики 20 сторіччя. На дворі маємо 21-ше, чи не так?

P.S. Припускаю, що сонячні панелі поставлять на дах автівки, і в сонячний день можна буде їздити ЗАБЕЗДУРНО, якщо не враховувати наперід оплачені коштовні сонячні модулі.
Недарма електричні автомобілі назвали Tesla...

Tesla_car.jpg - 129kB

До теми.
http://ecoist.com.ua/info/Solnechnie-elektrostantsii-v-pustine.html
http://www.newsru.com/finance/25jan2012/eurosolaris.html
http://globalscience.ru/article/read/19083/
http://t-human.com/journal/google-nachali-stroitelstvo-solnechnoj-e...

Андрій Пелещишин - 13-9-2013 у 17:43

Трохи дивно, що ця новина не проходить по основних новинних сайтах, це насторожує.

Петро Гонсалес - 1-10-2013 у 19:54

Прошу дуже - фірма Volvo представила "зарядний пристрій" на сонячних батареях для свого гібридного автомобіля, т.зв. "сонячний тент".
http://itc.ua/news/volvo-predstavila-kontsept-solnechnoy-batarei-dl...
Volvo02.jpg - 48kB
Трохи незвичайний, якщо не сказати футуристичний вигляд у цієї новинки. Слава Богу, що це тільки "концепт" - масового виробництва його не плануєтся, а то порозлякувала б ця дивовижа всіх, особливо людей старшого покоління і дітей. :lol:


Юрій Сєров - 8-10-2013 у 18:49

400 км без підзарядки. П'ять найкращих електромобілів світу
http://ua.korrespondent.net/lifestyle/motors/1612071-400-km-bez-pid...

Юрій Сєров - 18-10-2013 у 11:47

Ще одна цікава новина.
Акумуляторами можуть стати типові частини авто: кузов, кришка багажника. Це може суттєво знизити масу авто.
http://autoutro.ru/news/2013/10/17/226511.shtml

Sashko Nedoviziy - 18-10-2013 у 11:53

З тим я би посперечався — двері у мене в хетчбеку не вельми легенькі, а в купе та 3-дверках і того тяжчі (каркас жорсткості, склопідіймачі, саме скло і т.ін.) і мені здається, що (в разі додавання туди акумулятора) вони легшими точно не стануть. Кришка капота - можливо. Але все одно, треба буде забезпечувати жорсткість конструкції, все ж таки, це кузов автомобіля...

Andreas - 19-10-2013 у 17:46

Електромобіль... Класна штука. Мрія, можна сказати. Але з практичної точки зору....
1. Коштує, як літак, іздить, як велосипед.
2. 400 км пробігу - смішно, бігме. А далi? Ставай і перекурюй, заряджай акку. 40 хвилин? Казки.
3. Ну, добре, далеко їздити не будемо, на роботу і з роботи. А тут де зарядити акку? Паркпляц на роботі розетками не облаштований, а вдома машина на дворі просто неба стоїть, розетки так само нема. Будинок багатоквартирний, подвір*я спільне...

Гібрид - ото справа інша. Моє наступне авто, напевно, Пріус буде.

Andreas - 20-10-2013 у 12:02

По п.3 вихід, звісно, є.
Ось він
Тобто, спецстоянки для електоавто з цим пристроєм. Але... Щоб знарядити відповідним устаткуванням всі електокари і всі паркпляци треба буде купу грошей і купу часу.


Юрій Сєров - 20-10-2013 у 12:56

У нас наразі -це справді лише мрія, а ще й наші дороги, мабуть, акумуляторам не друзі. Але технологія виглядає перспективно. У нас атомна енергетика, тому нічні заряджання могли б бути недорогими, а 400 км. запасу ходу - це немало. По місту на тиждень би точно вистачало.
Інша річ, що наразі інфраструктури немає, та й з комплектуючими буде складно. Шеві Вольт виглядає зараз доволі практичним варіантом.

Андрій Пелещишин - 20-10-2013 у 13:32

Можливість парковки на роботі в себе під вікном стане для власника електромобіля суттєвим бонусом ;) :lol:

Рост - 20-10-2013 у 15:07

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
У нас наразі -це справді лише мрія, а ще й наші дороги, мабуть, акумуляторам не друзі. Але технологія виглядає перспективно. У нас атомна енергетика, тому нічні заряджання могли б бути недорогими, а 400 км. запасу ходу - це немало. По місту на тиждень би точно вистачало.
Інша річ, що наразі інфраструктури немає, та й з комплектуючими буде складно. Шеві Вольт виглядає зараз доволі практичним варіантом.

Не друзі не дороги, на разі навіть свинцеві кислотні прекрасно експлуатуються в умовах повного бездоріжжя, а клімат. -20 взимку дуже швидко перетворить повністю заряджений акумулятор на повністю розряджений.
Запас заряду нічого не вартий при відсутності можливості швидко його поновити. Ніхто ніколи не забував поставити на зарядку мобільний? А нікому не виключали його зарядку з розетки, маючи на меті всього на хвилинку увімкнути щось інше, а потім забували повернути зарядку назад? Мовчу взагалі про залежність від енергосистеми. Про неможливість, в разі потреби, організувати собі запас пального.
А ще акумулятори зношуються значно швидше за двигуни внутрішнього згорання.
В цьому контексті ДВЗ на водні виглядають значно перспективнішими. Але якщо винайдуть менш енергоємкі технології його видобування.
Так що, поки не станеться якийсь революційний винахід, альтернативи нинішнім ДВЗ нема.
До речі, щодо винаходів. Я досить скептично до того налаштований, бо надто все це жорстко контролюється. І якщо ще хтось має ілюзії, що прогрес принесе полегшення, появляться якісь безкоштовні джерела енергії і т.д. - ні разу не поділяю подібну думку.

Andreas - 20-10-2013 у 15:55

ДВЗ на водні - до них ще, як до зірок. Пішки, причому. Електроавто реальніше, принаймі.
Реальна альтернатива тільки гібрид. Витрату пального (і викиди) ділимо одразу на два. Бо по місту (де найбільша витрата вуглеводнів на 100км для простого авта) їдемо на електродвигуні, а за містом нормальне авто маємо.
Мені, до речі, вдалося на Пріусі+ проїхатися. На світлофорі Поршаків за собою залишав - в електродвигуна крутильний момент о-го-го-го

Андрій Пелещишин - 20-10-2013 у 22:24

Я думаю, що нова реальність в автосвіт уже підкрадається. Як воно буде невідомо нікому, але передчуття таке, що за 10 років ми бачитимемо, а за 15 користатимемо зовсім іншими авто. Можливо це надуманий оптимізм, але згадайте як було з Інтернетом чи мобільним зв'язком. Вони "підкрадалися", здавалося неймовірним, що можна забезпечити інтернет в кожен дім, а кожного телефоном.
Звичайно, масштаб трохи не той, але і ціна питання вища. Хто спіймає "хвилю", той може стати "Нокією" чи "Еплом" світу авто, а відповідно промисловим гігантом №1 у світі. Та сама Тесла Моторс - це вже не бізнес-група диваків, а компанія з мільярдним активом.
Ще такий подібний приклад - сланцевий газ. Хто чув про цю технологію як близьку реальність ще 5 років тому? Але це вже приклад "контрольованого" прориву, коли існуючі гіганти не прогавили технологію і реалізували її самі.
Технології (особливо для звичайних споживачів) мають властивість інколи прориватися різко, несподівано, притому не завжди за рахунок рентабельності та здорового глузду. Є ще такі спонсори технологій як "панти", "бажання виділитися", "бути першим", "поекспериментувати" і т.п.... Тому думати що електромобіль непрактичний, тому він немає сенсу для споживача, я би не став. А як тільки їх стане хоча би 5 відсотків, процес можливо стане незворотнім.

Петро Гонсалес - 21-10-2013 у 10:45

Цитата: Початково розміщене учасником Andreas  
ДВЗ на водні - до них ще, як до зірок. Пішки, причому. Електроавто реальніше, принаймі.
Реальна альтернатива тільки гібрид. Витрату пального (і викиди) ділимо одразу на два. Бо по місту (де найбільша витрата вуглеводнів на 100км для простого авта) їдемо на електродвигуні, а за містом нормальне авто маємо.
Мені, до речі, вдалося на Пріусі+ проїхатися. На світлофорі Поршаків за собою залишав - в електродвигуна крутильний момент о-го-го-го

Але реальніша (альтернатива) - турбодизельні авто.
Дивимось-читаємо, що думають щодо цього журналісти "Авторевю".
Цитата:
Но… Вы не забыли, что дизтопливо примерно на пять рублей за литр дешевле бензина АИ-95? И если подсчитать выигрыш гибрида в деньгах, то даже за 100 тысяч километров пробега он окажется… никаким. А возможно, Passat будет еще и выгоднее — особенно с учетом того, что более короткий межсервисный пробег Приуса (10 тысяч против 15 тысяч км у Пассата) заставит владельца Тойоты потратить на плановое техобслуживание примерно вдвое больше.
[...]
Выходит, что Passat 2.0 TDI — покупка за те же деньги более разумная. Да и багажник у универсала класса D+ вместительнее… Немудрено, что на первые тридцать Приусов, проданные за октябрь-декабрь прошлого года, дизельных Пассатов пришлось ровно вдвое больше — правда, универсалов среди них было вчетверо меньше, чем седанов.

Це щодо економічності та ціни на паливо. Ну, а за потужністю, то серійні турбодизельні BMW давно вже майже зрівнялися з бендзиновими. А про високотехнологічні турбодизельні гоночні Audi R18 TDI і Peugeot 908 HDi, котрі багаторазово перемагали у 24-годинних перегонах Ле-Ман, просто скромно промовчимо...

P.S. Цікаво було б побувати на таких перегонах, в яких "на тихо" беруть участь цілком електричні автівки... :rolleyes: Уявили собі ситуацію?.. :lol:
AR48_200.jpg - 9kB

Andreas - 22-10-2013 у 14:58

TDI - ніяка не альтернатива, той самий ДВЗ, ті самі продукти нафтопереробки. Мало того, має вже стабільний попит, стабільну частку ринку, тобто, іновація така собі, вже з неабияким стажем. Щодо "вигідності", то, принаймі в Німеччині, вона сумнівна. Різниця ціни соляри і бензину та меньша витрата палива компенсуються підвищеним податком і ціною обов*язкового страхування від нанесення збитків.
Коротше, вже всьо підраховано. TDI в Німеччині вигідний, якщо їздиш 22-23 тис.км на рік та більше. Якщо меньше - вигідний бензин.
А в Іспанії до речі, соляра дорожча за бензин.
Але все то не по темі - ми ж перехід на електрику обговорюємо.

Рост - 22-10-2013 у 16:13

Цитата: Початково розміщене учасником Andreas  
TDI - ніяка не альтернатива, той самий ДВЗ, ті самі продукти нафтопереробки. Мало того, має вже стабільний попит, стабільну частку ринку, тобто, іновація така собі, вже з неабияким стажем. Щодо "вигідності", то, принаймі в Німеччині, вона сумнівна. Різниця ціни соляри і бензину та меньша витрата палива компенсуються підвищеним податком і ціною обов*язкового страхування від нанесення збитків.
Коротше, вже всьо підраховано. TDI в Німеччині вигідний, якщо їздиш 22-23 тис.км на рік та більше. Якщо меньше - вигідний бензин.
А в Іспанії до речі, соляра дорожча за бензин.
Але все то не по темі - ми ж перехід на електрику обговорюємо.

Плюс чутливість сучасних дизелів до солярки. Якщо їздити по Європі - це одне, а якщо у нас, або, не доведи, кудись в які дикі краї заїхати...
Пригадую, минулої зими було жваве обговорення на одному автомобільному форумі, як новенький Туарег не змогли завести зранку при -17 всього то. Пальне перетворилось на желатину. Заправлений був на одній з серйозних заправок арктичним дизпаливом. Тим, що до -35... типу.
Наслідок - не слабкий ремонт паливної системи, суд з АЗС.
А ще запах самої солярки, запах вихлопу навіть через сучасний каталізатор... брррр.

Andreas - 22-10-2013 у 16:39

Цитата: Початково розміщене учасником Рост  

Плюс чутливість сучасних дизелів до солярки. Якщо їздити по Європі - це одне,

Ой, Європа... Подумаєш - Європа...
Майже всі мої сусіди з дизелями мають ті самі проблеми - завести двигун при мінусовій температурі. Ну, до парафінових корків не доходило, правда, але... "спіралька" на панелі горить, не гасне, рухатися не можна, часу нема, їхати треба - хоч плач. А я на бензині - вжжж - і поїхав.

Andreas - 9-11-2013 у 16:16

Здається, у Німеччині електромобіль потроху "мідним тазом" накривається, незважаючи на всі зусилля уряду.


Недавно ведущий концерн по производству электрооборудования в Германии Siemens объявил о своём выходе из проекта по строительству зарядных станций для электромобилей.

Андрій Пелещишин - 14-11-2013 у 12:33

Цікава стаття про Nissan Leaf
http://motor.ru/articles/2013/11/14/nissanleafcharge/

Є розділ про те, як можна пробувати "рятуватися" з зарядкою в непристосованих містах.

Andreas - 14-11-2013 у 17:40

Ще одна стаття про те, що е-мобіль то не "майбутнє", а "дуже-дуже далеке майбутнє".
Щодо зарядки в непристосованих місцях. За годину акку е-мобіля можна зарядити від спеціального високоамперного зарядного приладу, що живиться від трифазної мережі 380В. Від побутової розетки 220В час зарядки буде 6-7 годин

Тарас Сокальський - 21-11-2013 у 20:05

Про небезпеку загорянння акумуляторів:
http://lenta.ru/articles/2013/11/14/tesla/

Рост - 21-11-2013 у 20:49

Автомобілі автомобілями, а от що дійсно цікаво на сьогодні - це електровелосипеди.
По Львову уже декілька таких катається.

Звичайно, для таких, як я, ідея електроприводу на велосипеді позбавлена смислу, тому що процес вкручування педалей самодостатній, але той, для кого велосипед - не спорт, оздоровлення чи розвага, а основний вид транспорту, думаю, оцінить.
Смисл - в колесо (переднє чи заднє) замість втулки монтується електродвигун, який живиться від акумулятора. Тобто, в електро можна перетворити будь-який вел.
Зі слів львівського власника такого велосипеда, пробіг без педалей становить до 25 км по місту. А оскільки можна електродвигун задіювати лише в підйомах, щоб не приїхати на ділову зустріч мокрим від поту, то, думаю, 50 км без напруження гарантовані.
Відео для старту: https://www.youtube.com/watch?v=_0LytDZmHf4

І львівське відео, чоловіка на е-байку доганяв і знімав його знайомий на мотоциклі Ямаха Фазер: http://video.yandex.ua/users/taras-petrashko/view/1/

Тарас Сокальський - 21-11-2013 у 21:27

В Чернівцях також іноді попадають на очі :)

Андрій Пелещишин - 2-12-2013 у 13:02

http://life.pravda.com.ua/society/2013/12/2/143864/
Гібриди та електромобілі мають в Норвегії 10% ринку. Нічого дивного, їм дозволили їздити по спецсмугах для громадського транспорту.

Андрій Пелещишин - 13-1-2015 у 23:32

Стаття про авто від Тойоти на водневому двигуні
https://ru.wikipedia.org/wiki/Toyota_Mirai

Тарас Сокальський - 26-1-2015 у 22:11

Цитата: Початково розміщене учасником Андрій Пелещишин  
Стаття про авто від Тойоти на водневому двигуні
https://ru.wikipedia.org/wiki/Toyota_Mirai


Цитата:
Под днищем автомобиля располагаются 2 резервуара для хранения водорода под давлением 70 МПа

700 атмосфер??? :o:o:o
Ото бабахне при аварії...

(мав справу з гідросистемою, де завдяки старанням попередніх майстрів стрілочка на 300атм манометрі 2 кола робила, попутно згадалося:lol: )

Андрій Пелещишин - 27-1-2015 у 18:33

Цитата:
700 атмосфер??? :o:o:o
Ото бабахне при аварії...


Припускаю, що це вже джерело небезпеки не тільки для водія і пасажирів авто, але і для оточуючих

Андрій Пелещишин - 20-9-2015 у 10:58

Стаття про помилковість критики електроавтомобілів.

http://uainfo.org/blognews/1442672549-top-5-mifov-pro-elektromobili...

Стаття варта уваги, хоча одна помилка, яку я надибав (5 тон палива це далеко не кілька цистерн) вже наштовхує на думку, що можливо є і інші. Але на загал аргументи "за" виглядають вкрай переконливо.
І цікаву інформацію для себе я отримав. Що ВРУ виявляється хоче зняти мита та ПДВ з імпортних електрокарів.
Ще цікаво про Нісан Ліф.
Ну і 160 км на одній зарядці - це все-таки немало. Я знаю, що скажу єресь, але мені здається, що більшість фетишизує дальність поїздок. Якщо реально настільки велика економія на пальному, то пару раз в рік якісь довші поїздки можна вже собі заспонсорувати в якомусь комфортному цивільному транспорті.
Я би швидше звернув увагу на те, що інфраструктура теперішніх житлових масивів в принципі не передбачає "нічної" зарядки для своїх електроавто від власної електромережі. Оце справді проблема. Цікаво як її можна вирішити.

Тарас Сокальський - 20-9-2015 у 17:09

Цитата:
інфраструктура теперішніх житлових масивів в принципі не передбачає "нічної" зарядки для своїх електроавто від власної електромережі. Оце справді проблема. Цікаво як її можна вирішити

Місця паркування у дворах, як правило, постійні. Просто розтяжка між 2-ма стовпами, з неї звисають кабелі з розетками (у відповідному зовнішньому виконанні). На стовпі щиток з лічильниками.
Або просто стовпчики з розетками і лічильниками -- якщо це не буде заважати.

Андрій Пелещишин - 23-9-2015 у 12:22

А як з крадіжками електрики?

Тарас Сокальський - 27-9-2015 у 19:57

По-перше, зразу видно, по-друге, вимикач в щитку на замку (або вимикач-замок, як в запалюванні) -- просте і очевидне рішення, по-третє, технологія на кшталт RFID з розпізнаванням розеткою "своєї" вилки також не є захмарним хайтеком. Зрештою, на базі такої технології можна і мережу комерційних необслуговуваних точок підзарядки організувати -- розетки загальнодоступні, в кожного автомобіліста своя "сім-карта", гроші списуються з рахунку на центральному сервері.

Андрій Пелещишин - 27-11-2015 у 21:48

Якось непомічено пройшла новина, що в Україні скасовано мито на ввезення електромобілів :)
Правда, краще би і для звичайних скасували! :)

Юрій Сєров - 28-11-2015 у 21:28

Відсоток бажаючих придбати такі авта не дуже великий. А ось якби на всі скасували... :)

Тесла

Вадим Калашнік - 20-12-2015 у 17:48

Ну то так гарна машина. Але батарейки говорять коштують як 30 відсотків самого авто, і електрозарядки в нас не скрізь знайдеш.

Андрій Пелещишин - 10-4-2016 у 14:58

Цитата:
За два перших місяці поточного року в Україні було продано 125 електромобілів. Всього, уточнює ресурс afp.com.ua, на сьогоднішній день в країні зареєстровано 693 електромобіля (568 - станом на 1 січня).

http://ua.korrespondent.net/business/3640194-v-ukraini-rizko-zrosly...

Цифра не вражає. Хоча звісно є ще варіант, що їздять сірі авто. Я до речі, Leaf на дорогах бачу регулярно.

Андрій Пелещишин - 5-5-2017 у 22:24

Бачив вчора Leaf в якості таксі (не Убер). Мабуть непоганий варіант, враховуючи невисоку ціну "палива".

Юрій Сєров - 11-5-2017 у 14:25

Цікава статистика:
https://ain.ua/2017/05/11/pyat-grafikov-ob-elektromobilyax-v-ukraine

Андрій Пелещишин - 16-5-2017 у 13:35

За деякими повідомленнями ЗМІ у ВРУ лежить проект закону, який повинен "зменшити ціну електромобілів на 40%". Цікаво, але не зовсім зрозуміло, як має відбутися (за рахунок чого) аже таке подешевшання.

Юрій Сєров - 16-5-2017 у 15:10

Почнуть робити ланоси електричні і піднімуть ціну на імпорт :)

Андрій Пелещишин - 17-5-2017 у 12:26

З мотором від порохотяга або газонокосилки :)

Андрій Пелещишин - 7-7-2017 у 15:50

Французький уряд задекларував відмову від бензинових авто до 2040 року. Амбітно.
Хоча, по правді кажучи, трохи прожектерство ІМХО. Щоби так не вийшло, що вони свою ж промисловість не загробили, якщо щось піде не так.

Андрій Пелещишин - 25-11-2018 у 17:56

В Україні продовжили пільги на продаж електромобілів ще на три роки. Наскільки я розумію, зберегли "нульовий" варіант, без тих складнощів, що обговорювалися (типу повернення ПДВ і тп). Що добре, бо так простіше і менше корупції.

Рост - 5-1-2019 у 15:20

Не можу стриматись.
Взагалі то це не про електромобілі, хоча і про них. А бомбить в мене від жорналістів.

Новина на знай.уа: Вчені створили найекономічніший автомобіль у світі: його поява вб'є Tesla.
На фото - якесь страхіття з дахом і капотом, обліпленими сонячними панелями.
Це навіть не прототип, це, можна сказати, лабораторний взірець. Навіть, якщо хтось вкладеться в його запуск, то це займе років 10 до готового серійного зразка.
А ще, коли мета буде повноцінний автомобіль, а не рекод з мінімального споживання за ідеальних умов, то реалії виявляться зовсім іншими.
От чому сантехнік має робити каналізацію якісно, а журналіст може на увесь світ писати дурню і спокійно отримувати гроші за такі публікації?

По факту ж навіть імениті виробники зараз не створюють серйозної конкуренції Маску.
Схоже, до британських вчених додались австралійські.

Ну і раз вже пішла мова про Теслу, в цьому році вона офіційно заходить в Україну.
І хоча електромобіль, навіть Тесла, все ще в моїх очах залишається недоавтомобілем, в цій ніші я за гібриди, але Маск молодець.

Андрій Пелещишин - 5-1-2019 у 23:36

Я бачив цю дурню теж :)
Не думав, що зараз хтось ще може уявляти сучасний електромобіль як карету з сонячними батареями..

Ps Про журналістів. Сьогодні дивився якийсь новий американський серіал, то там власниця якогось сайту типу журналу технічних новин для простих людей дала авторші 6 (!) тижнів на написання матеріалу в тисячу слів. І ця була ледве вписалася - бо треба було опитати експертів, звірити, проконсультуватися, особисто впхати носа куда не слід і тп. А тут - "що бачу те співаю"

Андрій Пелещишин - 5-1-2019 у 23:44

І ще. В новині так і пише "Вчені створили...". Взагалі кажучи, зазвичай вчені готові до експлуатації вироби, особливо такі комплексні як авто, не створюють. По цьому кліше видно неграмотність журналістів. Інженери, проектанти, навіть маркетологи тощо - це вони втілюють на практиці нові ідеї вчених. Якось так

dr.Trollin - 6-1-2019 у 16:39

"зазвичай вчені готові до експлуатації вироби, особливо такі комплексні як авто, не створюють"
-1- так то зазвичай
-2- хоч й на рівень _"такі комплексні як авто"_ - то ні... але лиш тому, що лінь

" Інженери, проектанти, навіть маркетологи тощо - це вони втілюють на практиці нові ідеї вчених" - а нема як,- то таки сам

Андрій Пелещишин - 24-5-2019 у 16:25

Бюджетний свіжачок від Шкода
https://ua.korrespondent.net/lifestyle/motors/4099887-Skoda-predstav...