Форум Рідного Міста

Совдепія в львівських гіпермаркетах

Катерина Слобода - 26-6-2010 у 19:48

Вже давно зауважила, що гіпермаркет оптової торгівлі Metro Cash&Carry, що на вул. Городоцькій почав «сходити на пси». То рибу купили запаковану, відкрили, а в ній черв'яки і личинки черв'яків:o, то сметану два рази купили з перебитими датами терміну придатності. Зверху один термін наліплений, а знизу виявляється, що товар вже давненько прострочений, і ще багато неприємних моментів. А сьогодні я була просто в шоці…:mad: Забігла на кілька хвилин купити собі спортивні штани. Нікуди більше не заходила хіба в відділ спорт-товарів. Всього витратила на вибір може хвилин десять максимум. Мало того, що в черзі довелося відстояти майже пів години, бо касир «не має бажання» в суботу працювати, так ще й таку мені сцену закатали…Як виявилося при пробитті товару через касу на штани було дві ціни. Мало того, поверх одного цінника був наліплений інший, з меншою ціною і з іншою назвою фірми. Касир викликала охорону і мене вже не пускають ні туди ні сюди…почали розказувати мені, що я , можливо, наклеїла цінник з дешевшою ціною. :mad: Пішли перевіряти записи камер чи то справді так.
При тому люди в черзі почали нервуватися, і просити касира пропустити хоча б їх, бо вже близько 45 хвилин стоять в черзі…а в іншу годі перейти, бо такі самі всюди черги…на що касир почала неадекватно реагувати з криками та претензіями вже до цілої черги людей. Охоронець, що стояв коло мене почав хамити чоловікові з черги…кілька людей залишили свої візки в черзі і пішли геть.
В результаті три охоронці і двоє працівників відділу як телята чотири рази всі стадом ходили туди сюди перевіряли то один номер, то інший, то на склад ходили, то відео дивитися… дійшли до висновку, що то десь вони помилилися при наклеюванні цінників. Загалом мені забрали часу більше години, знервували страшенно і ні вибачте, ні перепрошую… :o:mad:
Та покупці не прийшли туди щось просити. Покупці прийшли зі своїми грошима і хочуть їх їм віддати, то мають право хоча б на відповідне ставлення. Персонал некваліфікований, з людьми поводитися не вміє, хамить покупцям, організація роботи ні до чого, купа людей робить імітацію роботи, а в результаті повний безлад. По базах даних двадцять хвилин шукали що то за товар і з якого відділу. В конкурентному середовищі, коли кількість подібних магазинів на квадратний кілометр зашкалює, при такому ставленні до покупців Metro довго не протягне. Особисто я більше туди не піду, бо ціни вони поставили європейські, але далі «совкового» сільпо так і не вилізли.

Рост - 26-6-2010 у 22:34

-

d127.jpg - 73kB

Ігор Келехов - 26-6-2010 у 22:46

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Катерина Слобода
Вже давно зауважила, що гіпермаркет оптової торгівлі Metro Cash&Carry, що на вул. Городоцькій почав «сходити на пси»...


А ви писали свої зауваження в їхній книзі скарг та пропозицій?

Катерина Слобода - 27-6-2010 у 13:55

Ні, то і так нічого не змінить. Книга скарг існує хіба щоб заспокоїти нерви розлючених покупців, практично нічого не зміниться якщо там написати свої претензії.

Tempika - 27-6-2010 у 14:34

Одного разу хотіла написати скаргу в книгу в Планеті Секонд-хенд, там там ця книга абсолютно нова, не прошнурована і не пропечатана штампом, не зареєстрована взагалі. Мабуть, вони просто після кожної скарги її викидають і ставлять нову :-)) Податкова ними, мабуть, зовсім не цікавиться.

Юрій Сєров - 27-6-2010 у 21:33

Сумно таке читати, але схоже Рост правий. Менталітет так швидко не зміниш.

Думаю такий допис в інтернеті змінить значно більше, ніж запис у книзі скарг.

Катерина Слобода - 27-6-2010 у 22:25

Щодо запису пропозицій в книзі скарг- єдине що можу їм порадити- видавати своїм працівникам, які працюють в нічні зміни побільше кави, бо в годині так від 4:30 - 5:00 там можна йти і "бери - не хочу", "і взагалі почувайся як вдома":baddevil:. Сплять всі поголовно:o (разів три вже перевірено) - від тих, що мали б бути на реєстрації покупців, в тому числі і вся охорона на вході і виході, і касири - і швидше за все(того не перевіряли :) ), і ті, що сидять на перегляді відео з залів.

Юрій Сєров - 27-6-2010 у 22:56

Взагалі кажучи, совдепія тут лише в ставленні до людей. Безлад буває всюди. Інша річ, що кастомер завжди правий, і якщо немає відеозапису, який би підтверджував, що хтось переклеїв, ніхто б не мав права затримувати покупця і були б зобов'язані продати товар за вказаною ціною.
А те що помилка з ціною - це проблеми магазину і того працівника, який приклеїв ту ціну.

Ігор Домін - 28-6-2010 у 10:14

у мене в цьому магазині завжди щось не так. постійно купую не те що треба та витрачаю купу грошей, отримуючи поганий настрій. таке почуття ніби проїхався у маршрутці з нахабним водієм. вважаю, що єдиний шлях боротьби - це бойкот. що буде, якщо домовитись та зробити так, щоб хоча б один день ніхто не зайшов до крамниці? мабуть зроблять якогось висновку. ударити по гаманцю - це найболюче, а інше їх не турбує.

Андрій Пелещишин - 28-6-2010 у 10:20

Не забувайте, що Метро все-таки свій бізнес бачить як гуртові продажі для дрібних продавців (інакше який смисл в обмеженні клієнтів юридичними особами). Тобто там в покупця вже інша мотивація і розуміння того, що за нижчу ціну йому доведеться потерпіти - бо формується дельта, яку він заробить.

Tempika - 28-6-2010 у 11:55

Та в Метро гуртові ціни часто вищі, ніж роздрібні в Ашані :-)

Andreas - 28-6-2010 у 12:06

А ще можна сюди скаргу написати...
http://www.metro-cc.com/dynasite.cfm?dsmid=102646

Demyan - 29-6-2010 у 07:48

Треба було звонити відразу в цілодобовий телефон їхній.
Несвіжі товари, перероблені дати і т.д. це не тільки в Метро - фактично в будь-якій "будці" і магазині можна таке знайти.

Оксана Тиндик - 1-8-2010 у 19:42


Несвіжі товари, перероблені дати і т.д. це не тільки в Метро - фактично в будь-якій "будці" і магазині можна таке знайти.[/ rquote]
Все ж таки Метро себе позиціонує як європейський супермаркет - і це дійсно недопустимо. Мені також Метро не подобається - витрачаєш купу грошей, не купивши нічого суттєвого, ще й купу часу тратиш.:mad:

Юрій Сєров - 11-8-2010 у 21:43

Тим часом Метро розвивається і скоро збудує ще один магазин:
"11 серпня у Львівській міській раді відбулися громадські слухання проекту містобудівного обґрунтування будівництва багатофункціонального торгового центру компанії «МЕТРО Кеш енд Кері» на вул. Дж. Вашингтона, 8."

Катерина Слобода - 11-8-2010 у 22:53

Але погодьтесь, велика кількість покупців перейшла до Ашану ...

Tempika - 12-8-2010 у 08:51

Думаєте, в Ашані нема нагло прострокованих товарів? Ага, кілька днів назад продавали зі знижкою морозиво с коробці, виготовлене 15 травня!!..

Катерина Слобода - 12-8-2010 у 09:04

Е-е, ну то трохи інша справа...на тому морозиві ж не переклеїли дату виготовлення і не продавали за його звичною ціною ніби нічого не сталося...а як покупець бере товари на знижку, то мусить трохи вважати- що там не так...

Юрій Сєров - 12-8-2010 у 19:14

У того морозива термін придатності мабуть 3 місяці, ось якраз до 15 серпня і намагаються продати.

Demyan - 13-8-2010 у 07:53

та всюди є такі товари і будуть нажаль.
Щодо переходу клієнтів - це справа така, завжди всюди знайдеться свій клієнт. Біля могу будинку був колись 1 продуктовий магазин тепер їх 7 - і всі живуть добре :)

Катерина Слобода - 4-8-2011 у 18:44

Хто би міг подумати, що такий великий торгівельний центр (з іноземним капіталом) як "Ашан" в "Кінгкросі", "зійде на такі пси"... Минулого тижня два рази (!!) попали в ту ж саму неприємну ситуацію...Думаю, що не ми перші, не ми останні, тому вирішила написати тут, щоб інші покупці були уважні. Касири на касах дозволяють собі пробивати товари, які бере покупець по кілька разів, або неправильно вказувати кількість товару, можливо є ще якісь способи обдурювання, але нам попали ті... два рази різні касири, які робили те ж саме...навряд чи то можна назвати механічною помилкою...в одному випадку ціна покупки була завищена рівно на 100% (!!!), що виявилося при повторному перерахунку.

Andreas - 6-8-2011 у 22:00

А мене от в французькому "Auchan"-і обдурили! Лежить риба морожена, написано - "скидка - 100%". Ну, звісно, то не означає, що її (ту рибу) задурно віддають. Але на касі мусять дати такий собі купон, що дає на протязі двох тижднів знижку на закупівлю в "Ошані" на суму, що коштує та риба. В моєму випадку - 2,49 Є. На касі нам мило посміхнулася касирша "Добрый день! А вы из Германии, да? Ой, а у вас почему-то нетипичный для русских немцев набор продуктов..." ну і так далі, запудрила мозги російською, корочє. В процесі спілкування все порахувала, взяла гроші - а про купон "забула". А ми про нього згадали вже в Німеччині...
Власне, я в Ошан ізджу раз на два місяці, купон той мені до одного місця, але принцип спокою не дає...

Ярема П. - 7-8-2011 у 11:41

Цитата: Початково розміщене учасником Andreas  
Власне, я в Ошан ізджу раз на два місяці, купон той мені до одного місця, але принцип спокою не дає...

Свій до свого по своє? :lol:

Іванна Лука - 10-8-2011 у 22:42

А я супермаркети незлюбила від того часу як попрацювала там майже пів року. В якому саме не називатиму, але дурять на всьому, що тільки продають. З того часу якщо вже і щось купую, то дуже уважно оглядаю товар, лишній раз переважую ( не завадить).

Іванна Лука - 10-8-2011 у 22:45

Раджу в супермаркетах не купувати готового фаршу, бо в нього додать хімію, що має запах оцету, для довшого зберігання.

Назар Самойленко - 11-8-2011 у 11:03

Цитата: Початково розміщене учасником Іванна Лука  
Раджу в супермаркетах не купувати готового фаршу, бо в нього додать хімію, що має запах оцету, для довшого зберігання.
Ну фарш - це явно не єдиний продукт, який не можна купувати в супермаркетах. Загалом купувати будь-що в тамтешніх кулінаріях це великий ризик: надовго запам'ятаю як мені розповідали люди, що довго працювали в супермаркетах, що спочатку просто продається свіже м'ясо, ще потім, вже зіпсоване, його фасують по пакетах, апотім перевішуються етикетки і воно знову стає свіжим, і в кінці кінців з нього роблять страви в кулінарії... десь через тиждень як воно остаточно вмерло.

Назар Самойленко - 11-8-2011 у 11:06

Цитата: Початково розміщене учасником Andreas  
А мене от в французькому "Auchan"-і обдурили!
В українских Ашанах мені завжди подобалось: мабуть зі всіх гіпермаркетів в них відчуваєш себе найкомфортніше.

Катерина Слобода - 11-8-2011 у 14:57

Цитата:
В українских Ашанах мені завжди подобалось: мабуть зі всіх гіпермаркетів в них відчуваєш себе найкомфортніше.

Також так думала, але виявилось, що дурять і ставляться до покупців по-хамськи так як і всюди...

Назар Самойленко - 11-8-2011 у 15:22

Цитата: Початково розміщене учасником Катерина Слобода  

Також так думала, але виявилось, що дурять і ставляться до покупців по-хамськи так як і всюди...
Хамство напряму залежить від людей: у нас застразхуватись від нього практично неможливо. Так само людським фактором, як мені здається, пояснюються і випадки, коли людей дурять: в гіпермаркетах настільки величезний cashflow, що скільки б людей ти не обдурив, особливого зиску від цього не буде.

Катерина Слобода - 11-8-2011 у 16:40

Цитата:
Хамство напряму залежить від людей: у нас застрахуватись від нього практично неможливо.

ну то я з вами згідна, але покупець не йде до продавця додому і не бере собі товари з його холодильника, продавець не сидить на робочому місці задурно, робочі місця обладнані, зручні, світло світить, вітер не дує, то чого поводитися по-хамськи?

Цитата:
Так само людським фактором, як мені здається, пояснюються і випадки, коли людей дурять: в гіпермаркетах настільки величезний cashflow, що скільки б людей ти не обдурив, особливого зиску від цього не буде.

що маєте на увазі не буде зиску?
може грошима і не вдасться надурити, але наскільки зрозуміла систему, то в тому ж Ашані при касі касир пробиває певні товари кілька разів (покупець платить за те, чого не брав), по-суті, вони вже вважаються проданими, і чек на них вже пробитий, тобто грошей, наскільки розумію взяти неможливо з каси, можливо взяти ті проплачені продукти....

Юрій Сєров - 11-8-2011 у 18:20

Цитата:
може грошима і не вдасться надурити, але наскільки зрозуміла систему, то в тому ж Ашані при касі касир пробиває певні товари кілька разів (покупець платить за те, чого не брав), по-суті, вони вже вважаються проданими, і чек на них вже пробитий, тобто грошей, наскільки розумію взяти неможливо з каси, можливо взяти ті проплачені продукти....

Треба слідкувати, що саме пробивають двічі і то купувати. Собі поганого продавці не куплять :lol:

Назар Самойленко - 12-8-2011 у 10:37

Цитата:
Цитата: Початково розміщене учасником Катерина Слобода  
Цитата:
Хамство напряму залежить від людей: у нас застрахуватись від нього практично неможливо.

ну то я з вами згідна, але покупець не йде до продавця додому і не бере собі товари з його холодильника, продавець не сидить на робочому місці задурно, робочі місця обладнані, зручні, світло світить, вітер не дує, то чого поводитися по-хамськи?
1 - характер людини 2- іноді сторонні обставини можуть знищити будь-яке бажання поводитися ввічливо.


Цитата: Початково розміщене учасником Катерина Слобода  
що маєте на увазі не буде зиску?
Ну що дасть тисяча гривень, якщо там в обігу мільярди? А ось окрема людина може постаратися надурити клієнтів і спробувати поцупити гроші... чи просто набрати собі додому тих товарів, що пробиті декілька разів.

Oleksij Kulko - 16-8-2011 у 09:50

Цитата: Початково розміщене учасником Назар Самойленко  
Так само людським фактором, як мені здається, пояснюються і випадки, коли людей дурять: в гіпермаркетах настільки величезний cashflow, що скільки б людей ти не обдурив, особливого зиску від цього не буде.
Якщо людину надурили, то їй абсолютно індифірентно, чи тут мав місце людський фактор чи це така політика компанії. Якщо для Ашана важлива репутація, нехай він ретельно слідкує за всіма касирами.

Назар Самойленко - 16-8-2011 у 16:11

Нехай кожний залищиться при своїй думці. Я вже казав, що мені в Ашанах комфортно і ніхто мене там не дурив. Якщо раптом почнуть дурити, буду відповідно реагувати. Бажання заздалегідь кричати "йди до біса зі своєю м'ясорубкою" в мене нема. Ще раз повторю: поки що в моїх очах репутація в компанії нормальна.

Катерина Слобода - 2-1-2012 у 22:42

Не люблю тем такого типу, але ніц не поробиш, вже і Ашан зіпсувся! Перед Новим роком продавали стільки явно попсутих продуктів, що то жах просто!!! Але найбільше вразили мандарини, геть погнилі, які швидше за все просто хотіли розпродати...можна було б сказати, що то випадковість, але то вже не першй раз...недавно така ж ситуація була з лимонами...

Tempika - 3-1-2012 у 00:29

Ашан вже рік як зіпсувся :( Багато попсутого, є навіть підробки. Заради декількох дешевих товарів їздити туди задалеко. Ковзанка та решта забав надто дорогі, магазини міняють асортимент рідко, розпродажу не дочекаєшся.