Форум Рідного Міста

Сервіс продажу квитків УкрЗалізниці

Дмитро Тарасов - 15-7-2005 у 22:33

Пробував купити квиток на потяг у касах попереднього продажу Львівської залізниці.

Навіть не проти був доплатити так званий "комісійний збір" за попередній продаж та "обслуговування". Але...

За 1.5 години перебування у душному та спекотному приміщенні, без вентиляції, багато наслухався і про приміщення і про відсутність туалету для клієнтів і про міністра транспорту Червоненко...
Квиток не купив. Каси закрились "перед носом".

Якщо у когось є досвід як мінімізувати втрату часу на купівлю квитка у Львові - розкажіть.
Може є сервіс замовлення квитків по телефону? З доставкою? Реально?

Олексій Мачехін - 16-7-2005 у 07:33

Якщо цікавить київський досвід - будь ласка:
Залізничні квитки можна купити на автовокзалах, в авіакасах і в турагенціях за ті самі гроші. Сам особисто намагаюсь купляти в авіакасах - посадать, розпитають, не обраховують, підберуть завжди хороші місця.
Доставка в Києві коштує 10 гривень за один квиток і не є гарантованою послугою - якщо нема кур'єра, то квитки не доручають. За такого замовлення також часто незручні місця.

Ярема П. - 19-5-2011 у 21:51

Не знаю чи користуєтеся, але вже два місяці я користуюся купівлею квитків через інтернет на http://www.e-kvytok.com.ua/ . В принципі, зручна штука, єдине, що треба забирати білет мінімум 1.5 години перед відправкою поїзда. Тобто якщо береш на київський експрес в 6.30, то бажано забрати білет звечора, ніж перти зранку на вокзал, щоб встигнути за півтора години забрати квиток. Ще одне, дурацка процедура повернення грошей за невикористаний квиток, в’яжеться з довгою процедурою заповнення папірчиків для повернення грошей на карточку, якою було заплачено за нього. Ну і зручно, особливо якщо квитків нема, то оновлювати час від часу сторінку, а раптом появиться. Таким макаром мені вдавалося кілька разів брати квиток у взагалі пропащі дні, типу свят.

Юрій Сєров - 20-5-2011 у 13:48

А вони далі деруть комісію 20 грн. за оформлення через інтернет?

Ну і забирати в касі - це трохи незручно. От якби можна було видрукувати...

Ярема П. - 20-5-2011 у 15:02

Та ні, заплатив за експрес Київ-Львів 72.82 грв. Роздрукував, зайшов в касу, по роздруківці без черги в касі друкнули мені квиток.

Юрій Сєров - 20-5-2011 у 15:10

А, тоді це вже краще. А Maestro приймає чи хоче тільки Візу?

Ярема П. - 20-5-2011 у 15:14

Віза є точно, і ще одна опція була, але по моєму це була МастерКард, точно не скажу.

Юрій Сєров - 20-5-2011 у 15:18

Так, МастерКард, перевірив. Маестро не працює.

Юрій Сєров - 31-5-2011 у 10:46

Скористався цією послугою.
Не надто зручна послуга.
Купив в Інтернеті без проблем, але:
Треба йти в каси. Там висить оголошення, що можна забрати без черги, але трохи незручно влазити перед людьми з своїми папірчиками.
В моїй ситуації черга складалася з двох людей - і чекати неохота і влазити незручно.
Треба заповнити папірчик, де вказати ПІП, номер паспорта, де і ким виданий - напружує.

В результаті - з одного боку зручно, що можна подивитися чи є вільні місця, вибрати собі вагон і місце, але по суті - це не придбання квитка, а його бронювання.

Андрій Пелещишин - 31-5-2011 у 11:39

Цитата:
Треба йти в каси. Там висить оголошення, що можна забрати без черги, але трохи незручно влазити перед людьми з своїми папірчиками.

Доволі дивний підхід. Уявляю собі рекцію черги, якщо там стоятиме не 2 а 15 чоловік ;)

Тарас Сокальський - 31-5-2011 у 12:24

Могли б під цю тему на більших станціях автоматичні термінали поставити -- ввів ІД броні (чи зісканував якийсь штрихкод з роздруківки)-- видрукувало стандартний квиток. Та й заодно за гроші теж могло б продавати(правда, здалось би, щоб на відміну від розповсюджених платіжних терміналів ще й здачу давало).
Цитата:
але по суті - це не придбання квитка, а його бронювання.
Бронювання з попередньою оплатою...

Юрій Сєров - 31-5-2011 у 13:17

Цитата:
Бронювання з попередньою оплатою...

Ну так. Але мені чомусь комфортніше платити готівкою.

Цитата:
Могли б під цю тему на більших станціях автоматичні термінали поставити -- ввів ІД броні (чи зісканував якийсь штрихкод з роздруківки)-- видрукувало стандартний квиток.

У буржуїв в з квитками (авіа, залізниця і навіть кіно!) власне так і є.

Hanor Narasson - 31-5-2011 у 15:37

Цитата: Початково розміщене учасником Тарас Сокальський  
Могли б під цю тему на більших станціях автоматичні термінали поставити -- ввів ІД броні (чи зісканував якийсь штрихкод з роздруківки)-- видрукувало стандартний квиток. Та й заодно за гроші теж могло б продавати(правда, здалось би, щоб на відміну від розповсюджених платіжних терміналів ще й здачу давало).
Цитата:
але по суті - це не придбання квитка, а його бронювання.
Бронювання з попередньою оплатою...


Вже почали ставити і це обговорюється на зал.форумах.
Обіцяють до кінця року 600 таких апаратів в країні. Але поки-що глючні. І поки-що видає знову ж таки "роздурківку" , з якою треба йти до каси.
Скоріше введуть електронну реєстрацію на швидкі і "небидловозні"/"нетрамвайні" поїзди.

Hanor Narasson - 31-5-2011 у 15:42

Цитата: Початково розміщене учасником Андрій Пелещишин  
Цитата:
Треба йти в каси. Там висить оголошення, що можна забрати без черги, але трохи незручно влазити перед людьми з своїми папірчиками.

Доволі дивний підхід. Уявляю собі рекцію черги, якщо там стоятиме не 2 а 15 чоловік ;)


Періодично маю такі проблеми з чергою в банку. Достатньо одного дзвінка на підтимку клієнтів "Голд клуб" - і з кабінету вискакує перестрашений керуючий з квадратовими очима, запрошує на каву до кабінету і викликає операціоніста, щоб обслужив "за кавою". Питання в тому, наскільки керівника вокзалу будуть "жучити" за відмову в обслуговуванні поза чергою.:baddevil:

Юрій Сєров - 24-6-2011 у 11:47

Квитки на потяг, оформлені в Інтернеті, можна буде викупити в окремих касах
Хоча на сьогодні квитки, оформлені через Інтернет, можна придбати у будь-якій касі Укрзалізниці позачергово, залізничники вирішили не створювати проблемні ситуації серед самих пасажирів та забезпечити більш комфортні умови для людей, які оформлюють покупку квитків через Інтернет.


Запізніле, але розумне рішення.

Соломія Федушко - 18-7-2011 у 16:57

Придбати квиток на поїзд можна буде за 90 діб до дати поїздки

Одне із запропонованих нововведень - початок продажу проїзних документів на пасажирські поїзди дальнього сполучення за 90 діб до дати поїздки. Нині реалізація квитків розпочинається за 45 діб до дня відправлення поїзда.

Серед запланованих нововведень - змога для пасажира роздрукувати проїзний документ на бланках суворого обліку, скориставшись автоматами самообслуговування (кіосками).

Також в оновленій редакції правил передбачається змінити положення щодо повернення вартості квитка у разі його невикористання. Якщо пасажир відмовився від поїздки у період від 24 до 12 годин до відправлення поїзда, то йому буде повернено повну вартість квитка та 50% вартості за плацкарту.

Якщо менше, ніж за 12 годин - лише вартість квитка, кошти за плацкарту не виплачуватимуться. Виплата платежів за невикористані проїзні документи, пред'явлені вже після відправлення поїзда, проводитися не буде.

Якщо ж пасажир вирішить припинити поїздку вже безпосередньо на шляху прямування, йому буде виплачено вартість квитка за не пройдену відстань (за плацкарту кошти повернені не будуть).

Також не буде здійснюватись виплата платежів за невикористані проїзні документи з позначкою про припинення пасажиром поїздки на шляху прямування, які будуть пред'явлені більше, ніж за три години після відправлення поїзда.

Demyan - 19-7-2011 у 08:10

цікаво шо то змінить, зараз така ситуація шо вже просто смішно.
Не одні знайомі йшли стояли в касі попердніх продажів рівно за 45 днів з 6 ранку, були першими, квитків нема! На відповіді як то так - нема і все. Пробували всюди не купили, прийшлося підключати знайомих - після того в касі питають а вам в купе які два нижніх чи нижне верхнє?
Інша ситуація знайомий здава на сімферополь 4 квитки, при ньому вона тут же їх перебила (віддала як здані і зробила нові) і поклала в шуфляду чи то в сумочку.

Юрій Сєров - 19-7-2011 у 18:26

Згідно з вимогами, квиток потрібно забрати за 1.5 год. до відправлення потяга. Це дуже критична вимога? В сенсі, якщо прийти за 1 год. 20хв. до відправлення, то квитка вже не буде?
І гроші тоді автоматично повертають чи як?

Hanor Narasson - 20-7-2011 у 08:10

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
Згідно з вимогами, квиток потрібно забрати за 1.5 год. до відправлення потяга. Це дуже критична вимога? В сенсі, якщо прийти за 1 год. 20хв. до відправлення, то квитка вже не буде?
І гроші тоді автоматично повертають чи як?


То напевне про це:

Цитата:

Якщо протягом граничного терміну, що зазначений на бланку Інтернет-замовлення, проїзні документи не будуть викуплені, Ваше замовлення буде відмінено, сплачені Вами кошти при цьому не повертаються.


Це випадок, коли квиток "бронюється". Бронь "Експрес-УЗ" зніме автоматично і місце поступить у вільний продаж, збір за бронювання не повернуть.
Якщо квиток вже оплачений картою, то можна роздрукувати в касі аж до самого відправлення, бо гроші вже заплачені:


Цитата:

Граничний термін отримання замовлених проїзних (перевізних) документів в квитковій касі – дата та час прибуття поїзда на станцію призначення, що вказані в бланку замовленні.

Тарас Сокальський - 20-7-2011 у 09:16

Цитата:
Граничний термін отримання замовлених проїзних (перевізних) документів в квитковій касі – дата та час прибуття поїзда на станцію призначення, що вказані в бланку замовленні.
Нагадалося, якось мав пересадку, поїзд запізнювався десь на півгодинки, каса теж відкрилася з запізненням, то продавали квитки від наступної за маршрутом станції -- комп вирішив, що поїзд вже туди поїхав:lol:


Соломія Федушко - 20-7-2011 у 11:05

Цитата: Початково розміщене учасником Hanor Narasson  
Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
Згідно з вимогами, квиток потрібно забрати за 1.5 год. до відправлення потяга. Це дуже критична вимога? В сенсі, якщо прийти за 1 год. 20хв. до відправлення, то квитка вже не буде?
І гроші тоді автоматично повертають чи як?

То напевне про це:
Цитата:
Якщо протягом граничного терміну, що зазначений на бланку Інтернет-замовлення, проїзні документи не будуть викуплені, Ваше замовлення буде відмінено, сплачені Вами кошти при цьому не повертаються.

Невже на щось інше в нас можна сподіватись :( Й справді, навіщо повертати гроші... Не зміг забрати - твої проблеми...

Юрій Сєров - 20-7-2011 у 19:20

Тобто не все так зле.
Квиток пропадає, якщо запізнишся на потяг, а броня, якщо не встигнеш за 1.5 год.

Hanor Narasson - 20-7-2011 у 19:42

Цитата: Початково розміщене учасником Тарас Сокальський  
Цитата:
Граничний термін отримання замовлених проїзних (перевізних) документів в квитковій касі – дата та час прибуття поїзда на станцію призначення, що вказані в бланку замовленні.
Нагадалося, якось мав пересадку, поїзд запізнювався десь на півгодинки, каса теж відкрилася з запізненням, то продавали квитки від наступної за маршрутом станції -- комп вирішив, що поїзд вже туди поїхав:lol:



Тут є такий специфічний момент. При запізненні поїзда мають внести поправку в систему продажу. Якщо запізнення велике, то це, як правило роблять, по крайній мірі якщо хтось хоче купити квиток на поїзд, який серйозно запізнюється - то касир таки відірве свою "стару пані":saint: від сидіння і внесе.
Якщо запізнення невелике - то всім пофіг.:mad: Кілька разів попадав у таку ситуацію на ст. Стрий. Там продаж припиняють за 10 хв. до відправлення. Ранкова електричка з Трускавця приїжджає реально за 9 хв до відходу Київ-Ужгород, який у свою чергу як-правило запізнюється там хвилин на 15. Коротше, остаточно заробляють провідники...:baddevil:

Юрій Сєров - 1-10-2013 у 14:37

З 1 жовтня почне діяти електронний квиток, - Укрзалізниця
http://zaxid.net/home/showSingleNews.do?z_1_zhovtnya_pochne_diyati_...