Вже цього року у Львові може з’явитися туристична залізниця. Її планують
облаштувати на залізничному полотні у парку “Знесіння”.
Колія належить Львівській залізниці, нині вона занедбана, використовується рідко
і потребує реставрації.
Чиновники домовляються із залізницею про можливість спільного використання
цього полотна. Якщо вдасться, через парк за маршрутом Підзамче – станція
“Личаків” поїде туристичний потяг. “Потрібно також побудувати відкриті вагони
для прогулянок влітку”, - говорить начальник відділу маркетингу та культурних
індустрій міськради Богдан Шумилович. Збудувати нову атракцію львівські
чиновники мають намір за державний кошт. І вже навіть звернулися із відповідним
запитом до Міністерства культури і туризму України.
P.S. Я б проїхався таким туристичним потягом.Іван Дівеєв - 10-2-2008 у 12:37
wow, круто. Якби ще там побрибирати... І ще щоб без макдональдзів. Я раз їхав там на
тому старому локомотиві, який ще там інколи повзає, було класно.Юрій Сєров - 10-2-2008 у 13:25
Ідея класна. Цікаво чи втілять і за скільки.Hanor Narasson - 10-2-2008 у 21:15
Хоча з Підзамча на Личаків можна і звичайний рейковий автобус пустити, бо там
добиратися - хіба через центр.marco - 10-2-2008 у 23:57
Де Знесіння, а де та колія... Щось воно не в'яжеться.
Прокладати нову колію через Знесіння ніхто не дозволить.
Краще б відновили вулькоколійку з Личакова до Винник.Hanor Narasson - 11-2-2008 у 10:29
Цитата:
Оригінальне повідомлення від marco
Де Знесіння, а де та колія... Щось воно не в'яжеться.
Прокладати нову колію через Знесіння ніхто не дозволить.
Якраз та колія проходить у верхній ділянці біля входу до музею нар. архітектури, у
нижній ділянці - біля його паркана, так що нову ніхто прокладати не буде.
Цитата:
Оригінальне повідомлення від marco
Краще б відновили вулькоколійку з Личакова до Винник.
Вузькоколійку кажете... А де депо для
локомотивів збудувати? Та й то,
вузькоколійку прийдеться від Личакова до "Ензиму" тягнути паралельно до існуючої
колії, бо по ній туди періодично щось підвозять "наливне". А ще треба відбудувати
міст над шосе і знести пару кварталів особняків на Забаві, щоб дотягти до
Винник...Hanor Narasson - 11-2-2008 у 11:16
Подивився в гуглі. Гугль мапс/еарс вважає, що від "Ензиму" до Бережан через
Перемишляни колія є. Мабуть ще європейська... marco - 11-2-2008 у 11:44
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
Якраз та колія проходить у верхній ділянці біля входу до музею нар. архітектури, у
нижній ділянці - біля його паркана, так що нову ніхто прокладати не буде.
Я тією колію ходив "по-шпалах" не раз. Нижня ділянка "біля паркана" - звідтам мало що
видно навіть зараз коли листя на деревах немає...
"У верхній ділянці" коло 80м "цікавих" для туристів, які зможуть хоч щось побачити з
відкритої платформи.
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
Вузькоколійку кажете... А де депо для
локомотивів збудувати?
А не треба будувати, м150 по колії від входу до Кайзервальду в бік Мікропприладу
(майже напроти) є стара станція, досить непогано збережена. От її б відновити.
Насип старої колії до Винник збережений, міст також, ясно що все треба довести до
робочого стану. А от з особняками на Забаві складно, але туда вниз, мені здається,
колія і не вела.Тарас Задорожний - 11-2-2008 у 12:01
Я їздив по тих коліях. Їздив двічі. З головного вокзалу. Раз на ЧМЕ раз на метрисі.
Подивитися є на що. Навітьпаркан - це не страшно. Особливо, коли поїздка на метрисі.
Якщо зробити зупинку на шашличок - то взагалі суперHanor Narasson - 11-2-2008 у 12:12
Цитата:
Оригінальне повідомлення від marco
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
Вузькоколійку кажете... А де депо для
локомотивів збудувати?
А не треба будувати, м150 по колії від входу до Кайзервальду в бік Мікропприладу
(майже напроти) є стара станція, досить непогано збережена. От її б відновити.
Ви знаєте, чим відрізняється вузькоколійка від звичайної колії?
Цитата:
Оригінальне повідомлення від marco
Насип старої колії до Винник збережений, міст також, ясно що все треба довести до
робочого стану. А от з особняками на Забаві складно, але туда вниз, мені здається,
колія і не вела.
Насип, як такий є, але баластну призму прийдеться насипати заново.
Мосту, як такого, просто вже не існує - проліт демонтували десь між 1982-м і 1987-м.
На місці старої колії вже в Винниках з 1944-го вже стільки набудували...marco - 11-2-2008 у 12:23
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
Ви знаєте, чим відрізняється вузькоколійка від звичайної колії?
Знаю!!! Вона широка!
Для чого чіпатися до слів?
І я пропонував колію до Винник а не через Винники
І в такому випадку, вертаючись до теми, залізниця Підзамче - Винники мала б більший
шанс на життя, хоч і вимагала б значно більшого фінансування.Hanor Narasson - 11-2-2008 у 12:50
Можна довести колію хіба до старого кар'єру, це не доїжджаючи по шоссе до повороту
наліво вниз на початку Винник. Далі - все одно пересадка на автотранспорт або
пішки.
ПС Я не чіпляюся, але саме ВИ запропонували ВУЗЬКОколійку, от я і спитав, чому саме
"вузько"?
upd
Взагалі вузьколійки там би вистачило: пару вагонів до "Ензиму" чи інших
підприємств - то невеликий трафік, а колія, що стефенсонівська, що капська -
дешевша, ніж широка.
Але проблема в тому, що для локомотива (одного б цілком вистарчило) потрібне депо
(для ТО), відповідно земля+будівля+обладнання+штат, а ще потрібна мінімальна
товарна станція перевалки (і переливу) з широкої колії десь на Підзамчі.