Форум Рідного Міста

Українські автомобілі

Ігор Баранік - 1-10-2006 у 20:30

Дуже просто глянути на дорогу, і побачити там самі іномарки. Дуже тяжко побачити там автомобілі вітчизняного виробництва. Отож мета цієї теми познайомити читача з ринком вітчизняних автомобілів.

Demyan - 2-10-2006 у 10:16

В нас помоєму тільки Таврії і Славути - решту шкоди, щевроле, ВАЗи які збираються тут я не вважаю за укр.

Тарас Капущак - 2-10-2006 у 13:55

Шкоди, шевроле, ВАЗи, деу, кіа, хюндай і т.п. -- це все за ліцензією, і, фактично, не виготовляється, а збирається. Мені, нажаль, з наших відомі лиш таврії і їх варіанти. Ще є спільна деу (з таврійським двигуном - мелітопольський завод двигунів). Ще є Вепр - кременчуцький, одиничне виробництво.
З вантажних - КрАЗ. Автобуси - ЛАЗ, шось є в Херсоні, може ще щось. Богдан - власне ісузу.
Також є тролейбуси - Луцьк, Південмаш...
Так от сходу, може щось забув...

Юрій Сєров - 2-10-2006 у 14:05

Тема про Таврії та Славути є. А що Ви ще збираєтеся обговорювати?
З таким самим успіхом можна поговорити про телевізори, комп'ютери, і багато чого іншого.
В Луцьку ще якісь машини, схожі на Джипи складають чи складали.

Тарас Капущак - 2-10-2006 у 15:03

Я не чув, щоб Волинянки ще випускали. А от тема мабуть мусить засвідчити, що таврія єдиний український легковик :(

Олексій Мачехін - 2-10-2006 у 15:07

Є ще Богдани, Крази, Луази, Лази.

Тарас Капущак - 2-10-2006 у 15:20

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Олексій
Є ще Богдани, Крази, Луази, Лази.


Про них я вже написав вище. Тільки що свого насьогодні випускає ЛуАЗ? Він випускає (збирає) багато ненаших, а от своє?

Demyan - 2-10-2006 у 15:39

а своє вже не випускає нічого. колись був з волинянки джип - нема, пропав.....

Тарас Капущак - 2-10-2006 у 17:51

А взагалі дуже сумна ситуація :(
Особливо для мене, знаючи, що проектування того ж таки автомобіля при сучасних досягненнях в системах автоматизованого проектування, не є аж таким складним завданням...

Тарас Гулка - 2-10-2006 у 21:17

ЛуАЗ випускає своїх дві моделі
"традиційну " волинянку ЛуАЗ-1302

та

автомобільний транспортер ЛуАЗ-967М. Маленький джип із відкритим корпусом зробленим із одного куска металу. Має ОДНЕ місце для водія, лебідку. Цікавим є опис на їх сайті "Конструкция сиденья водителя и рулевой колонки позволяет водителю управлять автомобилем в положении лежа " :lol:

Джерело http://luaz.com/upi/luaz967.html

Ігор Баранік - 3-10-2006 у 06:59

А в Харкові існує якесь виробництво автомобілів?

Олексій Мачехін - 3-10-2006 у 12:56

ХТЗ і завод ім. Малишева :)

Demyan - 3-10-2006 у 13:10

Якщо і є виробництво то думаю воно тримається на плаву а з часом можливо і стане просто збирати вже готові застарілі ВАЗ-и, як наприклад ЗАЗ почав збирати 2107:lol:

Олексій Мачехін - 3-10-2006 у 13:12

Ні, ні, ХТЗ вже понад 50 років випускає чудові позашляховики для сільської місцевості, а завод ім. Малишева важкі гусеневі позашляховики з ефективними засобами подолання заторів. Не думаю що вони перепрофілюються на якісь там ВАЗи :)

Demyan - 3-10-2006 у 14:52

А ось і новина з 1 січня 2007 року Україна припинить виробництво таврій.
Рекомендують пересідати українцям на сенси і ланоси.

Demyan - 3-10-2006 у 14:53

Одним словом ми не автомобільна держава.

Тарас Капущак - 3-10-2006 у 17:30

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
А ось і новина з 1 січня 2007 року Україна припинить виробництво таврій.
Рекомендують пересідати українцям на сенси і ланоси.


Я чув, що припинять виробництво лиш 3-дверних таврій...

Ігор Баранік - 3-10-2006 у 21:27

Це буде сильний удар по автомобільній кволій Україні.

Ігор+ - 3-10-2006 у 22:17

Des' na zakarpatti zbyrayut Skody.

Рост - 4-10-2006 у 00:26

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
Одним словом ми не автомобільна держава.


Ну не автомобільна... А що, всі держави мусять бути автомобільними? Он чехи, шкода - це ж машина, яку випускають заводи, що входять в концерн ФВ. Пригадуєте, як виглядали шкоди раніше? Іспанці знову ж зі своїм - не своїм сеатом...

Рост - 4-10-2006 у 00:29

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Тарас Капущак
А взагалі дуже сумна ситуація :(
Особливо для мене, знаючи, що проектування того ж таки автомобіля при сучасних досягненнях в системах автоматизованого проектування, не є аж таким складним завданням...

Спроектувати? Може й так. А запустити виробництво? Випустити готовий продукт? Відшліфувати його з десяток років, виправивши різні "баги"? А продати? Особливо останнє в умовах дикої конкуренції - це не лише питання якості, надійності і т.п, але й надзвичайно складне маркетингове завдання.

Тарас Капущак - 4-10-2006 у 10:00

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Спроектувати? Може й так. А запустити виробництво? Випустити готовий продукт? Відшліфувати його з десяток років, виправивши різні "баги"? А продати? Особливо останнє в умовах дикої конкуренції - це не лише питання якості, надійності і т.п, але й надзвичайно складне маркетингове завдання.


Виробники таврії значить дуже шустрі маркетологи? Стільки їх розвелось на наших автошляхах...
Шліфування виробництва десять років - а далі що? Через десять років вже треба знімати з виробництва через моральну застарілість. Це в радянську добу десяток і більше років запускали в серію, так що на момент сходу першого автомобіля з конвеєра він був морально застарілий.
Запуск виробництва це досить складна штука, але мова ж не йде про випуск авта з нуля. Автозаводи ж щось випускають. Чи може ВАЗ легше запустити ніж щось інше?
Виправлення "баґів" - а при старих методах проектування цей процес відсутній? Мені здається, що нові методи дозволяють значно спростити цей етап, чи ні?
А взагалі давно пора переходити на нові методи виробництва, бо з радянським підходом ніяка продукція не буде конкурентоздатною.

А взагалі справа тут в іншому. Ми бачимо що є з нашої таврії за останніх 10 років (співпрацює з Daewoo). Ми можемо порівняти як змінилась за цей час шкода (співпрацює з VW). Якою стала Dacia (співпрацює з Renault). Які зміни і які перспективи в кожного з них? Коли румуни взялися за свою Daciu, то вони не стали бездумно збирати в себе Renault, а почали з університетів готувати спецалістів сучасного рівня в галузі проектування, виробництва і т.д. ...
На мою думку, вся справа в тому, що у нас є просто небажання певних осіб мати розвинену промисловість, зокрема машинобудування (не просто автомобілебудування, а машинобудування вцілому). Бо ті ж корейці зовсім не мали на меті спільний випуск українських автомобілів, а просто плацдарм для продажу (навіть не випуску) своїх корейських авт. І це добре було відомо тим, хто робив в свій час вибір між Daewoo і Opel...

Ігор Баранік - 4-10-2006 у 19:34

А памятаєте проект "Таврія Нова", я за весь час свого чи її існування бачив лише раз на дорозі.
І скільки взагалі є різновидів "Деу"?

Рост - 4-10-2006 у 21:56

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Дзвін
А памятаєте проект "Таврія Нова", я за весь час свого чи її існування бачив лише раз на дорозі.
І скільки взагалі є різновидів "Деу"?


Таврія Нова - це та Таврія, яка випускалася після створення ЗАЗ-Диво. І їздить їх дорогами валом. Бо це власне єдина таврія, яка випускалася протягом останніх років.

Стосовно різновидів Дива, себто Деу - це як? Диво є одне - не існуюча уже торгова марка. Власне - це Шевроле, яку продавали у нас під логотипом Деу.

Ігор Баранік - 5-10-2006 у 16:27

Так я не зрозумів, а що тоді зараз збирають в Запоріжжі?

Hanor Narasson - 5-10-2006 у 20:38

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Тарас Гулка
ЛуАЗ випускає своїх дві моделі
"традиційну " волинянку ЛуАЗ-1302

та

автомобільний транспортер ЛуАЗ-967М. Маленький джип із відкритим корпусом зробленим із одного куска металу. Має ОДНЕ місце для водія, лебідку. Цікавим є опис на їх сайті "Конструкция сиденья водителя и рулевой колонки позволяет водителю управлять автомобилем в положении лежа " :lol:

Джерело http://luaz.com/upi/luaz967.html


Сміх в цьому місці трохи недоречний :mad: Коли над головою свистять кулі, лежачи трохи затишніше. Описана модифікація "Волинянки" має(ла) військову назву ТПК: "транспортер переднего края " і призначалася для вивозу поранених.