Після важких роздумів і вишкрябування з гаманця коштів зупинили ми з дружиною
свій вибір на чудовому (чи це дійсно так ми якраз і хочемо вияснити) представнику
автомобілебудування колишньої братньої нашої республіки Румунії Дачії Логан.
Шановні власники цієї марки, чи ті хто знає реальну характеристику її, а не цю, що
дають в салонах, відгукніться, будь ласка, і висловіть свою думку.
З нетерпінням чекаємо!Рост - 18-2-2007 у 01:24
Інформації про Логан ще не надто багато, відносно нова модель.
Як на мене, то надто дешевий салон. Недалеко від таврії втік. Хоча двигуни хороші.
Підвіска також ніби нічого. Екстер`єр, як і салон - сумнівний. Але знову ж це для
мене, а на колір і смак - кожному своє...
А взагалі треба робити інакше. Визначитись з наступним.
Для чого автомобіль. Чи їздити будете в основному вдвох, чи ні. По яких дорогах. Що
возити.
Що важливіше, дешевизна в експлуатації чи комфорт, дизайн.
Обов`язково новий автомобіль, чи може бути бувший у вжитку.
Потім треба окреслити коло автомобілів в межах прийнятної ціни і подивитись на
них через трафарет власних вимог.
Варто взяти до уваги, що серед нових авто за 10-13 тисяч нічого дійсно хорошого нема.
Є хіба прийнятне. А от за ці ж гроші серед б/у будуть уже дуже достойні апарати. Це
вже і форди фокуси, і октавії, і мазди, і мерседеси з бмв...
Ну от на власному прикладі. Мій теперішній раритет мене в основному задовільняє.
Досить надійний, дешевий, запчастини доступні всі в будь-який час, невибагливий до
пального, економічний (6,5 л по трасі, до 8 у місті на 100 км 92-го чи 95-го). Але я вже не
такий молодий, хочеться більшого комфорту, особливо в дільніх поїздках, а це
можуть дати лише так би мовити повнорозмірні автомобілі. Але мені важливий і
дизайн, стиль. Сучасні обмилки і інопланетний вигляд не до вподоби. Як і
гробоподібні німці, пихаті французи, геометричні італійці, тролейбусоподібні
американці. Тому вибір впав на Ровер 75, 1998-2002 років випуску. Я розумію, що це досить
дорогий в експлуатації автомобіль, особливо проблема з кузовними деталями, якщо
щось, їх у нас не надто багато їздить, але варто глянути на нього, варто посидіти в
салоні, обшитому багатою шкірою кремового кольору, поїздити на швидкості 150
км/год, при цьому розмовляючи з пасажирами мало не пошепки, бо шумоізоляція просто
потрясна, як стає зрозумілим - це єдиний вибір.
Ось він:
І такі автомобілі реально знайти в хорошому стані тисяч за 12000-15000. Але порівняйте
з Ланосами-Кліо-Авео і тому подібним!
Ось так і вам треба визначити, чого ви хочете від машини.
Якщо оголосите список вимог, можливо я зможу щось конкретне порадити.
ПС. Ну а як виберете, приїжджайте до мене хорошу аудіо-систему ставити і
шумоізоляцію робити Володимир Коземко - 18-2-2007 у 14:35
Повністю з Вами згідний, але у нас в наявності менше 10 000, а за таку суму можна
придбати хіба що Опель 1991-93 рр., із пробігом 150-200 тис. чи щось в тому дусі. А коли
заплатити ці гроші як внесок і решту вартості авто сплачувати в кредит (!!!
врахувавши нашу платеспроможність), то в нас залишається два варіанти Деу Ланос
та Логан. Із них я більше схиляюся до Дачії (просторіший салон, НЕ
корейсько-вузькоока зовнішність!), хоч і ця модель у мене не викликає захоплення,
але зважаючи на ситуацію є прийнятною. Тож більше мене цікавлятьтехнічні
характеристики Дачії - двигун, ходова.
А щодо вподобань, то тут гран-прі в моїх смаках займає марка BMW, практично будь якої
модифікації починаючи із 2000 року випуску. І це, я переконаний, буде мій 2-й, 3-ій, 4-ий
і т.д. автомобіль.
Дякую Росту за відгук та поради.Юрій Сєров - 18-2-2007 у 14:50
Не є влансиком чи знавцем , але 5 коп вставлю.
Наскільки знаю, то десь в районі десятки ще є Шкода Фабія, трохи дорожчий (десь 12)
Шевроле Авео.
А загальні відгуки про Dacia хороші. Чув, що вона популярна і в багатших країнах
серед людей, яким шукають автомобіль економ-класу. Особисто мені ця машина
подобається.
Брати машину б/у - треба буде добрим майстром (ІМХО), бо ремонтуватися на сервісі
дорого.Рост - 18-2-2007 у 17:04
Цитата:
Брати машину б/у - треба буде добрим майстром (ІМХО), бо ремонтуватися на сервісі
дорого.
Тут, Юрку, ти неправий. Ніхто не заставляє ремонтувати машину на фірмовій СТО, для
цього є перевірені майстри з помірними цінами. Я вже і не пам`ятаю, коли сам крутив
гайки у своїй машині, якщо не брати до уваги монтаж аудіо системи в рамках
підготовки до чемпіонату України.
Стосовно вибору між новими Ланосом і Логаном не виключено, що я теж би вибрав
Логан.
Але от те, що за 10000 доступний хіба замучений Опель я категорично не погоджуюсь.
Наприклад, мій товариш рік назад купив дизельний Рено Кенгу 2003 року з пробігом 56
ткм за $7000. Навіть якщо пробіг і скручений, все рівно машина в хорошому стані і
ніяких особливих затрат не вимагає.
Ну от ще - результат декількахвилинного пошуку: Шкода Фабія Шкода Октавія Рено Символ
Це я до чого - не варто сильно звужувати коло пошуків двома не ідеальними моделями
автомобілів тільки тому, що вони нові.
А якщо вже ось так нові, то гляньте сюди: Нова Шкода Фабія
Ціни від 9400 євро. Але це таки Фабія, а не Логан.
Ну добре, все. Припиняю Вибір за вами.Nazar - 19-2-2007 у 10:19
Логан - це мій фаворит.
Наразі найкраща первинна пропозиція по такому ціновому діапазоні.
Салон доволі скромний, але реновський. Я звик до салону Рено, я після нього у Шкоді
(Феліція) відчуваю дискомфорт. Мені подобається високо сидіти.
Таксисти, що їздять на Логанах від них (Логанів) у захваті, і про Ланоси згадують,
як про страшний сон. (Перебільшую, це в мому стилі).
Наразі недоліків не виявив, і якщо хтось їх перерахує, то буду вдячний, бо хочу
цієї весни пересісти з Канго на Логана.
Наразі троє моїх добрих цімборів лише хвалять свої логани (але ж то їхні, і вони
мусять їх хвалити).marco - 19-2-2007 у 12:55
Усі Лоґанолюби зібралися тут: http://logan.in.ua/ :-)Іван Лихобор - 19-2-2007 у 13:26
Не власник Лоґана, та все ж...
Dacia Logan - це той самий перелицьований Renault Logan. Спроектований для країн третього
світу або таких, де ринок динамічно розвивається, маленький седанчик Лоґан -
цілком самостійна розробка, а не як Рено Симбол з припасованим ззаду багажником.
Головні переваги моделі: великий дорожний просвіт і енергоємка підвіска - саме
під наші "дороги"!
ЯКщо є менше 10 000 і машина береться на довго (а не поїздив і продав) я б брав 099. Ціна
менше, на решту грошей можна собі доробити дещо. А якщо машина лишається на довго -
то потім буде менше проблем з частинами та ремонтом.vovka - 19-2-2007 у 17:40
та ну.. нову 99 брати .. ну незнаю.. краще взяти 4 річну 099. І дешевше значно, та й вже і
проантикорена і обезшумлена і болти всі дотягнуті Ярема П. - 19-2-2007 у 23:12
Щодо Ланоса, то мене в ньому все задовільняє, єдине то довелося підняти перед і зад
за допомогою гумових вкладок під пружини (ззаду) і металевих (спереду). Після того
принаймні перестав шурхати картером по горбах. Однак захист стоїть. Про Логан чув
доброго, але на разі міняти не збираюся - треба було б доплачувати, а мене на разі
на то не стати.