Форум Рідного Міста

Переваги народного автомобіля

Рост - 27-2-2007 у 23:09

Означення. Народний автомобіль - це той, на якому їздить багато народонаселення, і запчастини до якого можна купити на кожному розі.

Історія. Щойно вернувся з поїздки. Біля 300 км трасою. Ще на дорозі туди почалися проблеми - потрохи знакала тяга, доводилось навіть для незначного розгону втискати педаль в підлогу, щоб відкривалась друга камера карб`юратора. Через пару кілометрів тяга пропала зовсім. Огляд і викручені свічки показали на перший погляд перезбагачену суміш - сильний чорний пухнатий нагар на електродах. Свічки помандрували в багажник, на їх місце стали запасні... Історія повторилася через 50 км. Свічки почистились, кут випередження запалювання загнав в конкретний плюс. Це допомогло протриматись ще кілометрів 10. Зрозумівши, що далі так діло не піде, заїхав в придорожню крамницю автотоварів, купив новий набір свічок ажж за 27 грн. Ці протримались до переможного кінця, хоча раз їх ще довелось почистити. І в процесі чистки я заглянув в повітряний фільтр. А там купа масла... Скоріше за все причина в неякісному маслі, яке досить недавно міняв (далеко не дешеве, з усіма належними сертифікатами і лазерними лейбами). Забився масловідділювач, от масло в фільтр і погнало. А з фільтра і в камери згорання, до свічок.
А тепер, сидячи в теплій кімнаті, я собі уявляю, яке то щастя - ремонт якого-небудь субарівського опозитного двигуна в польових умовах. Черговий раз переконався, що в нашій країні суцільних підробок кращого автомобіля за ВАЗ 2108/09 для повсякденних поїздок нема.

vovka - 28-2-2007 у 01:25

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
А тепер, сидячи в теплій кімнаті, я собі уявляю, яке то щастя - ремонт якого-небудь субарівського опозитного двигуна в польових умовах.

Файно сказав :lol:
Ну тут вже тільки на евакуатор і до Львова на сервіс.
Перед тим незабути взяти пачку долярів.

Цитата:

Черговий раз переконався, що в нашій країні суцільних підробок кращого автомобіля за ВАЗ 2108/09 для повсякденних поїздок нема.

Цілком погоджуюсь :)

Іван Лихобор - 28-2-2007 у 08:58

Ви, Росте, забули сказати, що за авто?
От я майже впевнений, що з Фольксваґеном (букв. "народний автомобіль" з німецької:-) такого б не сталося...

vovka - 28-2-2007 у 12:37

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
Ви, Росте, забули сказати, що за авто?
От я майже впевнений, що з Фольксваґеном (букв. "народний автомобіль" з німецької:-) такого б не сталося...

Там вказане авто.
Таке може статися з будь-яким авто, не кажучи вже про фолькси.

Рост - 28-2-2007 у 14:21

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
Ви, Росте, забули сказати, що за авто?
От я майже впевнений, що з Фольксваґеном (букв. "народний автомобіль" з німецької:-) такого б не сталося...

Якщо в фолькс залити підробне масло, яке звурдиться прямо в двигуні, наш 95-й бензин, забадяжений з 80-го шляхом добавлянням якихось невідомого походження присадок - з ним ще й не таке може статися :)
А що за автомобіль таки написано дуже чітко - ВАЗ 2108/09.

Іван Лихобор - 28-2-2007 у 15:28

А, ясно. Треба було в лапки "кращого" брати! А то був подумав, що на якійсь іншій їздили, а 8/9 взяли за приклад.
Бо я б не сказав, що вони всі поголовно зіпсуті... Може, то така доля окремо взятого екземпляра?
У "вісімки" завжди була прийнятна якість. От уже 11-та - та гірше.

А як щодо одного з численних європейських "народних авто" - Peugeot 206?
Він розійшовся по світі в к-сті понад 5 млн. екземплярів, і, схоже, його не збираються знімати з виробництва - навіть попри те, що він уже має спадкоємця (модель 207).
Популярна французька машинка, одначе.

(А от заправки в наш час треба "мати свої", перевірені - і все буде нормально. ;) )

peugeot-206-red.jpg - 6kB

Рост - 28-2-2007 у 16:18

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
А от заправки в наш час треба "мати свої", перевірені - і все буде нормально. ;)

Підписують обома руками. Тільки от де би взяти мільончик-другий на свою заправку???


Стосовно пежо 206 - нормальна, перевірена часом маленька машинка. Тільки на наших дорогах усі пломби повилітають при їзді. Ну але це специфіка усіх машин таких розмірів.

vovka - 28-2-2007 у 17:43

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
(А от заправки в наш час треба "мати свої", перевірені - і все буде нормально. ;) )

Нормальну знайти нереально в нас. Хіба 98 лити..
Я от тут на днях розібрав свій мотор ( 08, тюнінгую трохи) .
Так на поршнях ціла купа нагару. Ну десь міліметри 3 :)
І то я заправлявся тільки 95 бензином, і як мені здавалося на перевірених заправках (на Лукойлі) після яких машина їхала класно. Ну і мотор крутив потужно останні 10 ткм - все одно нагару багато.

Масло лив півсинтетику ESSO Ultra 10w40. Проблем нема. Але купляв тільки на ОККО на заправках, на базарах неберу.