Форум Рідного Міста

Відео для розвитку дитини від року і більше

Сергій Западенко - 27-5-2009 у 21:27

Мабуть кожен, хоч раз в житті, намагався задовільнити дитячу цікавість... Дуже просто це зробити з добре ілюстрованою літературою. Але світ не стоїть на місці. Чому б не використовувати в навчанні дитини новітні технології... Моя малеча зовсім по-іншому сприймає дитячі відео, в яких динамічно змінюється картинка, постійно щось рухається, з'являються вже добре знайомі або нові предмети...звучить класична музика.
Пропоную обмін цікавими фільмами, програмами....

Марія Вибранівська - 28-5-2009 у 11:10

Велика і щира порада молодим батькам: НЕ ПРИВЧАЙТЕ дітей до екранів (ні теревізорних, ні компютерних). Повірте, ця біда прийде до них і сама. А привчайте їх до книг, до ігор на повітрі, до настільних ігор.
Не обманюйте себе тим, що відео чи компютерна гра краще розвиває дитину. Просто так батькам легше: посадив дитя перед екраном - і маєш спокій.
Не робіть того! Сама маю сина - компютеромана, який за екраном компютера проводить 90% вільного часу. А коли почалося це незамітно - ігрові приставки, потім - ігри, що мали ніби то розвивати дитину, а насправді затягували в свою павутину...

Андрій Пелещишин - 28-5-2009 у 12:31

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Марія Вибранівська
Велика і щира порада молодим батькам: НЕ ПРИВЧАЙТЕ дітей до екранів (ні теревізорних, ні компютерних). Повірте, ця біда прийде до них і сама. А привчайте їх до книг, до ігор на повітрі, до настільних ігор.

Згоден.


Щоправда, думаю, суть теми напевно в чомусь іншому ;)

Катерина Слобода - 28-5-2009 у 19:23

Я також погоджуюся, що не потрібно привчати дитину до екранів.
Але - не думаю, що варто повністю позбавляти дитину можливості пізнавати світ з екрану телевізора. Якщо підібрати дитині цікаві та повчальні мультфільми або фільми і контролювати час, проведений перед екраном, то не так вже зовсім зле є.
Зокрема, мультфільми можна досить ефективно застосовувати для навчання мови (особливо в дошкільнят), оскільки одночасно працює як слухова - так і зорова пам'ять. І конкретні картинки відразу отримують звукове відображення в пам'яті. При цьому формується так звана семантична мовна пам'ять.
Та й дуже часто змодельовані в мультфільмах ситуації дуже добре використовувати з виховними цілями - якщо після того як дитина подивилась мультфільм обговорити його та запропонувати дитині зробити певні висновки. Проілюстровані приклади набагато краще сприймаються, ніж просто слова - Це можна робити, а те не можна.( Або подібні)

Сергій Западенко - 28-5-2009 у 22:40

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Марія Вибранівська
... так батькам легше: посадив дитя перед екраном - і маєш спокій.


В жодному разі не намагаюся "здихатися" дитини...Навпаки, отримуєш задоволення...З кожним днем твоє чадо відкриває для себе нову частинку світу. І саме ти навчив її чомусь новому, щось пояснив, про щось розповів...
Можна будь-що використати на користь або заподіяти зло. В одній з книжок прочитав таке порівняння: бджола з квітки збирає мед, павук з тієї ж квітки - яд. І тільки людина має змогу вибирати... Одна радіє сходу сонця, іншу це бісить... Я залишаю в кращому випадку 20% від того, що попадає мені в руки. Але повірте, є досить корисні фільми, які СППРИЯЮТЬ розвитку... Краще один раз побачити... Реакція дитини-кращий критерій оцінки... Доречі, маю змогу порівняти, як діти реагують на одне й те ж. В нас двійнятка, хлопчик і дівчинка, 2 роки.

Катерина Слобода - 29-5-2009 у 06:31

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Сергій Западенко
Доречі, маю змогу порівняти, як діти реагують на одне й те ж. В нас двійнятка, хлопчик і дівчинка, 2 роки.

Цікаво - є якась різниця в реакції на ті ж самі речі?

Марія Вибранівська - 29-5-2009 у 10:25

Можливо, я трохи занадто упереджена щодо "екранізації".
Один мій знайомий, батько 5-и дітей, казав, що поки мої діти - як глина, то ліпити з них людей хочу я, а не чужий дядько з екрану. Можливо, це однобічний погляд, але треба бути дуже уважним, щоб та наука, подана нашим дітям, відповідала НАШИМ принципам, насамперед моралі. Багато такої навчальної продукції є західного походження, або створена на зразок західних. Не вважаю Захід, а особливо Америку, зразком для наслідування в плані виховання дітей. В нас інший менталітет, інші принципи відносин між людьми. Мій дідусь казав, що головне навчити дитину відрізняти добро від зла.
Тому, будьте уважні! І обережні.

Сергій Западенко - 30-5-2009 у 07:49

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Катерина Слобода
Цікаво - є якась різниця в реакції на ті ж самі речі?


В них зовсім різні темпераменти...доця-сангвінік, жодної секунди не всдить спокійно, все коментує (на своїй рідній, нам ще не завжди зрозумілій), підстрибує.... А синок, напевно, більше флегматик. Спокійно подивився, не випускаючи з рук своєї улюбленої машинки, в кращому випадку пару разів посміхнувся...

Сергій Западенко - 30-5-2009 у 08:12

На рахунок упередженості п.Марії.... Жодного чужого дядька в радіусі 100м.... Боже збав...Всю інформацію озвучую я, або мама...Щодо способу надання інформації...Наприклад, кольори...на екрані не просто квадратик певного кольору, а в стакан з водою виливають фарбу, яка поступово змішується, переливається, мутує, утворюючи такі яскраві клубні...(складно описати досить прості речі, краще один раз побачити...) і т.і..
Все набагато простіше... Ні Скруджів ні Пакемонів, чи ще якоїсь гидоти немає і близько...
Про Захід і Америку...Можна і без ложки дьогтю в діжці меду...Шкода часу...

Андрій Пелещишин - 3-6-2009 у 09:17

Цитата:
.Наприклад, кольори...на екрані не просто квадратик певного кольору, а в стакан з водою виливають фарбу, яка поступово змішується, переливається, мутує, утворюючи такі яскраві клубні...(складно описати досить прості речі, краще один раз побачити...) і т.і..

Мене в принципі непокоїть інше - віртуалізація. Кольори на екрані замість фарби на папері, розмальовки на комп'ютері замість паперу, футбол по ТВ замість футболу на газоні, гарні дівчата на екрані а не в ліжку :) ... Ряд можна зробити довгий.

Те що я спробував на своєму синові (власне розмальовки, простенькі задачки на комп'ютері) - мені не сподобалося.

Тетяна Степанова - 19-1-2010 у 11:29

донечці 2 роки. ми дивимося відео, не бачу в цьому злого, якщо обмежувати час при телевізорі чи комп"ютері і пояснювати дитині, що відбувається на екрані. Живемо у вік інформаційних технологій, треба мабуть і нам, як бітькам міняти свої стереотипні сприйняття щодо того, що зле, а що добре. Дитину треба вчити користуватись комп"ютером змалку, бо все одно їй саме цим (або набагато крутішим в майбутньому) користуватись все життя :)
ми дивимось "Baby Einstein", "Професор Карапуз", старі радянські мультики. Леопольд, або Петрик П"яточкин - я й сама із задоволенням дивлюся. і ці мультики вчать доброму.
Але є й те, що я не показую дитині, це голівудські мультики, часом в них багато жорстокого. Наприклад, в "Том і Джері" смішно те, що іншому болить, а я би хотіла вчити малу доброті. Але це моя приватна думка. Моя найкраща коліжанка не ставила заборони, і улюбленим мультом її донечки в найніжнішому віці був "Шрек". Дитина від цього жорстокою не стала. Все залежить від пояснювання батьками того, що у відео відбувається.