Опублiковано 14 травня 2003 року
У США продовжують розроблятися законопроекти проти спама. Їхнi розробгики
намагаються досягти компромiсу мiж iнтересами споживачiв, змушених миритися з
величезною кiлькiстю смiття й iнтересами компанiй, що використовують розсилання по
електроннiй поштi у своєму бiзнесi на законних пiдставах.
9 травня в Палатi представникiв Конгресу США був висунутий новий законопроект, що
пiдтримали голова комiтету з енергетики i торгiвлi Бiллi Тозiн i голова юридичного
комiтету Джеймс Сенсенбреннер-молодший. Новий законопроект є одним з варiантiв
компромiсного рiшення.
Вiн забороняє споживачам подавати позови проти компанiй, що займаються масовими
розсиланнями. Однак самi компанiї мають право рекламувати себе по електроннiй
поштi тiльки у випадку, якщо вони мали справу зi споживачами ранiше, нiж три роки
тому. Крiм того, у листах повиннi приводитися електроннi i фiзичнi координати
вiдправника, а також пункт, що дозволяє вiдписатися вiд розсилання.
Подiбний закон вступить у дiю в Європейському Союзi з осенi цього року. В даний час
його положення обговорюються з представниками зацiкавлених у даному нормативi
галузей.