Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
 Сторінки:  1  ..  14    16
Автор: Тема: "Формула-1".Обговорення.
vovka
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі

Настрій: впевнений

[*] написано 21-10-2008 у 14:39


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Роман Голощук
Трохи оф-топ - здається вчора бачив в новинах форумця Vovku, який переміг у місцевих гонках "Street Rasing". Якщо так - то честь йому і хвала :)

Було діло :))
Гонки Драгрейсінг, відбувалися 5 жовтня на аеродромі в Черлянах. Заїзди на 402 метри. Я приймав участь в класі з об'ємом двигуна до 2.1 літра.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрій Сєров
Модератор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: оптимістичний

[*] написано 3-11-2008 у 14:22


Нажаль не дивився заключну гонку сезону, але драматургія була серйозна.



Nauka-Online.Org - Українська Наукова Інтернет-Спільнота
Рідний край - Колекція знимків України
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Dmy
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 3228
Зареєстрований: 9-11-2003
Місто: Донецьк
Нема на форумі

Настрій: Неформатний

[*] написано 3-11-2008 у 18:14


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Нажаль не дивився заключну гонку сезону
А варто було, надто останні півкола!
Фініш Масси;
напружено-прігнічена стайня Маків;
напружено-підстрибуючі бразільяки на чолі з родиною Масяні на трибунах і техперсонал на чолі з керівництвом у стайні Фіри;
їхній захват, коли Феттель таки фінішує попереду Гамілтона, причому ніхто (крім "сріблястих") не помічає, що пацани удвох за пару міліметрів до смужки пройшли Глока, тому певний час перемозі радіють і ті, й ті;
і тут до "червоних", а згодом до трибун починає доходити...

Лью, звичяайно, не залізний, як прижучить - в штани кладе регулярно: минулого року двома останніми етапами все зіпсував, наразі - ледь не зіпсував. Але все одно - герой: із такою кількістю штрафів (переважно, висмоктаних із пальця) і виграти титул! А якби ще минулого сезону роздуте его Алонзо не підгажувало? :baddevil:
Ну і по епізоду обгону Гамілтона Феттелем: Кубіца, звичайно, хорший хлопець, але в Одесі він би за таке отримав канделябром по свому довгому носярі.




Усе мине. Усе мене мине
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Роман Ромашка
Академік
****



Повідомлень: 752
Зареєстрований: 22-11-2005
Місто: Київ
Нема на форумі

Настрій: Ідеальний ;)

[*] написано 3-11-2008 у 22:37


Бомба в одне місце 2 рази не падає. Тому щоб там не крутили, але Хемільтон таки чемпіон світу. Те що нерви він потріпав це факт, але головної мети добрався. Чекаєм нового чемпіонату.
Дуже не хотілось щоб Алонсо на фіру попав. Як не крути пілот він сильний. Але він як Шумахер не може бути команді два пілоти мають одинаковий статус. Доказано в минулому сезоні в Макларені.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Ігор Баранік
Академік
****



Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 7-11-2008 у 19:35


Це був один з кращих чемпіонатів в історії формули. Гонка теж цікава, але ж вона відображала ту ситуацію, як склалася протягом чемпіонату. Дивився весь гран прі на одному подиху. Коли Феттель пройшов Хемілтона, то я дуже погано про нього подумав(про Феттеля), ледь не зіпсував весь чемпіонат падло(вибачте, але іншого слова на той час в мене для нього не знайшлося). Проте добре що все так склалося. Нехай Феррарі викусять! А Макларен Разом з Роном Деннісом заслужили премогу, після майже 10 річного "простою". Мододець Хемілтон, я вже другий рік за нього вболіваю.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
vovka
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі

Настрій: впевнений

[*] написано 7-11-2008 у 19:53


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Баранік
Коли Феттель пройшов Хемілтона, то я дуже погано про нього подумав(про Феттеля), ледь не зіпсував весь чемпіонат падло(вибачте, але іншого слова на той час в мене для нього не знайшлося).

ну нічого собі.. ти мабуть в житті ні в яких гонках не їздив. коли пілот на трасі він не повинен забивати голову порожніми думками, а повинен виконувати поставлену задачу. Якщо перед Фетттелем стояла задача взяти якомога більше очків, то чого він повинен думати про чиєсь чемпіонство..
Крім того хамільтону і так Глок допоміг. Мабуть поїхав додому за рулем фури загруженої грошима :D, або з якимсь контрактом в макларені за пару років ))

Загалом чемпіонат так собі. Немає якогось справжнього чемпіона. Що Хамільтон що Масса - однаково не вміють їздити в складних умовах, з нервами не все в порядку.

Думаю на даний момент найсильніший все ж Алонсо або той же Феттель, їм треба нормальну машину. Алонсо в Макларені з'їли якраз Рон Денніс, Хамільтон і його татко.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Ігор Баранік
Академік
****



Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 7-11-2008 у 20:07


Так а хто заважав Алонсо на трасі? І навіщо було його підписувати якщо така ситуація. А можливо ніхто не думав, що Хемілтон одразу так поїде. От все й змішалося.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Ігор Баранік
Академік
****



Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 7-11-2008 у 20:14


А щодо Масси, то зрозуміло, що то їде Феррарі а не він. Те саме можна сказати і про Райкконена. А от Макларен значно слабше. Реальний рівень Маків це Ковалайнен, а Хемілтон витиснув з боліду неможливе. Так що він дійсно чемпіон! Дійсний!!!
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрко Гомеш
Заблокований




Повідомлень: 42
Зареєстрований: 8-9-2008
Місто: Португалія
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 23-3-2009 у 13:24


Чогось така гарна темка занепала - треба поправити се діло!

Цього уїк-енду розпочинається Чемпіонат F1 2009: починається, як завжди, з австралійського Мельбурна.
Чемпіонат F1 2009 вже охрестили революційним: бо кардинально змінилися самі боліди. Нині результат залежатиме не так від пілота, як від інженерів та конструкторів болідів.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Dmy
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 3228
Зареєстрований: 9-11-2003
Місто: Донецьк
Нема на форумі

Настрій: Неформатний

[*] написано 23-3-2009 у 17:38


Та вона не занепала. Ось поїдуть - відновиться.

А революційним чемп буде не лише відносно болідів. Шарашка "Бєня Еклстовн & збоченець Мослі" вигадали нову маячню - визначати переможця за кількістю не очок, а виграних гонок. Грамотниє люди кажуть, що це - на каприз Фіри, яка дуже ображалася, що, виявляється, минулого року Масса частіше приїздив першим, а чемпіоном з якогось дива оголосили Гамільтона. Народ вже прикинув нові тактики і стратегії їзди - це буде справжній цирк:(




Усе мине. Усе мене мине
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрко Гомеш
Заблокований




Повідомлень: 42
Зареєстрований: 8-9-2008
Місто: Португалія
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 24-3-2009 у 11:47


Календар F1 Grand Prix 2009
29.03.2009 --- Australian Grand Prix - Albert Park Melbourne
05.04.2009 --- Malaysian Grand Prix - Sepang International Circuit
19.04.2009 --- Chinese Grand Prix - Shanghai International Circuit
26.04.2009 --- Bahrain Grand Prix - Bahrain International Circuit
10.05.2009 --- Spanish Grand Prix - Circuit de Catalunya
24.05.2009 --- Monaco Grand Prix - Circuit de Monaco
07.06.2009 --- Istanbul Grand Prix - Istanbul Park Circuit
21.06.2009 --- British Grand Prix - Silverstone circuit
12.07.2009 --- German Grand Prix - Nürburg Grand Prix Kurs
26.07.2009 --- Hungarian Grand Prix - Hungaroring
23.08.2009 --- European Grand Prix - Valencia Street Circuit
30.08.2009 --- Belgium Grand Prix - Circuit de Spa-Francorchamps
13.09.2009 --- Italian Grand Prix - Autodromo Nazionale di Monza
27.09.2009 --- Singapore Grand Prix - Singapore F1 Track
04.10.2009 --- Japanese Grand Prix - Suzuka International Racing Course
18.10.2009 --- Brasilien Grand Prix - Autodromo Jose Carlos Pace, Interlagos
01.11.2009 --- Abu Dhabi Grand Prix - Yas Marina Circuit
***
2 Dmy: Перепрошую, але я трохи відстав від „формульного” життя, тому прошу пояснити, хто така Фіра з вашого допису?

f1--2009.jpg - 15kB
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрій Сєров
Модератор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: оптимістичний

[*] написано 24-3-2009 у 12:21


Мабуть "червона фіра" (с) Брати Гадюкіни, в сенсі Феррарі :)



Nauka-Online.Org - Українська Наукова Інтернет-Спільнота
Рідний край - Колекція знимків України
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрко Гомеш
Заблокований




Повідомлень: 42
Зареєстрований: 8-9-2008
Місто: Португалія
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 24-3-2009 у 16:21


Сезон 2009: поправки до регламенту

Найважніше коригування спортивного та технічного регламенту за останні 30 (тридцять!) років викликане відразу двома, почасти несумісними мотивами - потребністю скорочення витрат та збільшення можливостей пілотів для обгону на трасі. Одні пропозиції підготовили FIA разом із асоціяцією команд FOTA, інші - технічна робоча група, яка подбала про те, щоб применшити роль аеродинаміки, компенсувати недостачу притискової (прижимної) сили за рахунок повернення „голих” шин-сліків і дозволити пілотам атакувати під час перегонів, використовуючи новітню систму KERS та керований елемент переднього антикрила.

Ось як коментує сподіваний ефект від поправок до регламенту технічний експерт британського тижневика Autosport Ґарі Андерсон: „Невважаючи на ілюзорну простоту, це найскладніший регламент з усіх, коли я будь-коли бачив. Коли я працював технічним директором, можна було сісти за читання з горнятком кави і в загальних рисах оцінити ситуацію ще до того, як вистигне кава. А сьогодні кожен із десяти технічних директорів, що залучені до структури F1, може розповісти про своє власне бачення регламенту. Річ певна, до цієї хвилини кава вже вистигне. У регламенті є кілька складних місць, також не зовсім зрозуміло, як розставити пріоритети, до того ж будь-які зміни в правилах призведуть до збільшення затрат, хоч у FIA декларують зовсім протилежне.

Шини
По десятьох сезонах на шинах з борозенками до Формули-1 повернулися гладкі, „голі” без протектора шини-„сліки”. Зчеплення з трасою має збільшитися, почасти компенсувавши втрати, що викликані обмеженням на аеродинаміку.
Компанія Bridgestone підготовила чотири склади шин за їхньої твердістю: Hard („тверді”), Medium („помірна твердість”), Soft („м’які”) та SuperSoft („вкрай м’які”). На кожній трасі пілоти отримають дві з них, але не поряду, як 2008 року, а через один (напр., у Мельбурні буде SuperSoft i Medium) і зобов’язані обидва склади шин використовувати в перегонах, якщо вони тільки не будуть оголошені дощовими.
М’якша ґума забезпечить ліпший контакт з поверхнею трека, проте витримає меншу дистанцію, аніж стабільніший, але не такий швидкий твердий склад. М’якіший склад ґуми буде позначено зеленою пасмужкою на боковині.
„Дощові” шини (призначені для перегонів під час дощу або коли є дуже мокро) залишилися тими самими, що й 2008 року, проте перейменовані: цьогоріч: „дощова” ґума офіційно називається „проміжною”, а ґума для тучного дощу - „дощовою”.

---
У вставці: шкіц боліда F1 сезону 2009.

f1-bolide--sketch.jpg - 14kB
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Dmy
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 3228
Зареєстрований: 9-11-2003
Місто: Донецьк
Нема на форумі

Настрій: Неформатний

[*] написано 24-3-2009 у 19:43


Фіра - Ферарі, Маки - Макларен, хоча я в цьому поясненні вже не перший.

Багато хто із команд висловлював незадоволення новими правилами визначення переможця, хоча навряд чи це вплинуло б на Беню Еклстовна. Проте FOTA знайшла юридичну лазівку в сенсі: пізно прийняли і не з усіма командами узгодили. Тому, на цей сезон FIA довелося залишити попередні правила. Слава Богу!




Усе мине. Усе мене мине
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрко Гомеш
Заблокований




Повідомлень: 42
Зареєстрований: 8-9-2008
Місто: Португалія
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 25-3-2009 у 16:45


... продовження "Поправки до регламенту F1 сезону 2009"

Аеродинаміка
Мета змін - зменшити збурення повітряного потоку позаду машини суперника, яке раніше різко знижувало ефективність аеродинаміки, перешкоджаючи обгонові. Суть перемін - спрощення конструкції базових елементів та заборона додаткових.

Переднє крило зменшилося за висотою (від 150 до 75 мм) і стало ширшим (від 1400 до 1800 мм, на всю ширину машини). На крилі з’явилася секція, котрою керує пілот: шість ступенів попуску, які можуть перемикатися двічі за одне коло. Пілот може зменшувати кут атаки, коли попереду машина суперника або на прямій, і збільшувати, якщо потрібна більша притискова сила.

Бічні дефлектори, сайдподи, „крильця” (елерони) та інші додаткові елементи заборонено. Дифузор видозмінив габарити, утративши в ефективності та зменшивши вплив на збурення повітряного потоку.

Горішній край заднього антикрила піднято на 150 мм і зрівнявся за висотою з горішнім краєм кожуха мотора, крило стало вужчим (від 1000 до 750 мм), а його секції виросли у висоті (від 200 до 220 мм).

f1--2009--front_wing.jpg - 13kB
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрко Гомеш
Заблокований




Повідомлень: 42
Зареєстрований: 8-9-2008
Місто: Португалія
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 27-3-2009 у 16:15


KERS
Команди можуть застосовувати системи рекуперації кінетичної енергії KERS (Kinetic Energy Recovery Systems), котрі запасають енергію на гальмуванні, а відтак використовують її на дистанції. Максимальна потужність системи - 60 кВт, запасеної енергії - 400 кДж, що теоретично дає надбавку близько 80 к.с. потужності мотора на відтинку траси в 6-7 секунд. Команди розробили системи, виконані на електричному (енергія запасається в акумуляторах) або механічному (у маховику) принципі. KERS активується натисканням кнопки на кермі і може використовуватися тільки раз на колі.

Аналіз нововведення
Ґері Андерсон: „KERS допоможе під час обгону, і Формула-1 через це стане екологічнішою, проте задля цього система має бути, принаймні, в чотири рази ефективнішою за пристрої, котрі сьогодні використовуються на звичайних автомобілях. Ця технологія командам обійдеться надзвичайно дорого, теоретично нароблення можна використовувати у конструкціях звичайних автомобілів, однак розроблення коштуватиме дорожче за машини в найпрестижнішому автосалоні.

Можливі два принципи роботи системи: накупчення електричної чи кінетичної енергії. У першому випадкові використовується генератор і акумулятори, в другому - обертаний у вакуумі маховик. Ймовірно, більшість команд стане використовувати електричний принцип - генератор буде запасати енергію, перетворюючись у додатковий двигун на розгоні. У випадку з маховиком схема складніша: за допомоги підвищувальної передачі він буде зв’язаний з колесами і буде розкручуватися до 80 тис. об/хв, а потім через знижувальну передачу віддавати енергію.

Варіант з маховиком ефективніший: не відбувається перетворення енергії в електричну і навспак, утім, можливе суміщення цих двох принципів. А є ще гідравлічний принцип, та, як видається, жодна команда його використовувати не збирається
”.

f1--2009--KERS.jpg - 14kB
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрко Гомеш
Заблокований




Повідомлень: 42
Зареєстрований: 8-9-2008
Місто: Португалія
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 29-3-2009 у 23:18


Перше враження від першого етапу GP - стосовно KERS (Системи Рекуперації Кінетичної Енергії): воно щось схоже на... бонуси в комп'ютерній грі! Особливо коли висвітлюється на екрані оця гістограмка зарядження КЕРС. Гонщик може собі заробити бонуси - зярядити КЕРС - на гальмуванні, а потім у визначені моменти пускати ці зароблені бонуси в дію: натискаючи на кнопку на кермі (майже як на клавіатурі компа чи джойстиком), тим самим він "підкручує", немов-би чарівною паличкою, двигун свого боліда, щоб зробити короткочасну надбавку потужності і надати внаслідок цього прискорення, напр., під час обгону суперника чи на прямій старт-фініш. Такий собі "прискорювач"...
***
Цікаве прочитати:
Formula-1 GP: Що команди беруть із собою
http://www.f1news.ru/memuar/48146.shtml

Як працює команда Формули 1
http://www.f1news.ru/memuar/48145.shtml

Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
vovka
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі

Настрій: впевнений

[*] написано 29-3-2009 у 23:34


щось мені цей KERS не подобається.. формула перетворюється на який Need for speed чи ще гірше Nascar :baddevil:
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрко Гомеш
Заблокований




Повідомлень: 42
Зареєстрований: 8-9-2008
Місто: Португалія
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 31-3-2009 у 13:02


... продовження "Поправки до регламенту F1 сезону 2009"

Мотори
Максимальну к-сть обертів зменшено з 19 тис. до 18 тис. Пілот має право використати не більше, як вісім моторів на сезон, додатково команда дістає чотири мотори на тести. Використовуючи додатковий двигун, пілот губить десять місць на старті, коли така заміна відбулася перед кваліфікацією, і стартує з останнього місця - коли після.
Перед початком сезону команда Renault дістала право вирівняти потужність двигуна зі суперниками.

Тести
2009 року команди можуть працювати на тестах тільки до початку тижня, що передує першому Ґран-Прі. Після цього і так аж до 31 грудня, тести заборонені, за єдиним вийнятком: кожна команда з розвитку сезону має право провести десять одноденних тестів для перевірки аеродинамічних розв’язань на прямих або на ділянках зі сталою кривизною, ухвалених FIA.
Загальну дистанцію тестів обмежено величиною 15 тис.км. Команди використовуватимуть дві півторагодинних сесії довільних заїздів у п’ятницю, на час уїк-енду GP, на доробляння машин.

Машина безпеки (safety car)
Піт-лейн після виїзду машии безпеки не закривається, дозаправка та обслуговування можливі будь-якої хвилини, проте швидкості машин поворітьма в бокси обмежені електронною системою, яка використовує супутникову навігацію GPS та уніфікований блок керування двигуном ECU.
По виїзді машини безпеки для кожного пілота визначається мінімальний час повернення в бокси, що базується на його координатах і допускної швидкості. Якщо перегонець заїде раніше, він буде оштрафованим.

Кількість палива на старті
Формат кваліфікації залишився колишнім, однак у сезоні 2009 року FIA оголошуватиме результати зважування машин після кваліфікації. Уболівальники можуть виснувати про те, з якою к-стю палива стартує пілот і на якому колі може відбутися перший піт-стоп.




f1-bolide.jpg - 14kB
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Ігор Баранік
Академік
****



Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 3-4-2009 у 16:59


Австралый вийша супер цікава гонка з несподіваними результатами. Я був приємно вражений цим гран прі а також ти що Браун ГП так вдало розпочала, було б дуже цікаво якщо б вони поборолися за чемпіонство, ото було б. А також я радий що не набрала очок найгірша "червона" команда світу за всю історію автоспорту.:cool:
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрій Сєров
Модератор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: оптимістичний

[*] написано 26-7-2009 у 13:16


На гран-прі Угорщини сталася жахлива аварія.
Пілот Фераррі Феліпе Маса отримав удар у голову пружиною, яка відлетіла від боліда Барікелло.
Наразі Масі зробили операцію, його стан важкий.




Nauka-Online.Org - Українська Наукова Інтернет-Спільнота
Рідний край - Колекція знимків України
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Dmy
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 3228
Зареєстрований: 9-11-2003
Місто: Донецьк
Нема на форумі

Настрій: Неформатний

[*] написано 30-7-2009 у 12:29


Дуже наполегливо кажуть, що Массу в боліді замінить Місько Шумахер:o
Ой, боюсь, боюсь:cool:
Ги!




Усе мине. Усе мене мине
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Ігор Баранік
Академік
****



Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 18-10-2009 у 21:54


Дженсон Баттон новий чемпіон світу в сезоні 2009 року. З чим його і вітаємо.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Dmy
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 3228
Зареєстрований: 9-11-2003
Місто: Донецьк
Нема на форумі

Настрій: Неформатний

[*] написано 19-10-2009 у 11:12


Ага! А Гамілтон нарешті випередив Ряйконена на 1 очко, і тепер на останньому етапі пілоти Макларена та Ферарі будуть затято виборювати почесне 5 місце в загальному заліку. Їхні команди - теж (тільки не п'яте, а третє), оскільки Коваляйнен і Масса мають однакову кількість очок, Масяня - в ауті, Коваляйнен рідко потрапляє у вісімку,а Фізик взагалі не тягне (і чого було Бадоєра гнати - він їздив ніяк не гірше, а Фізикелла на Форс Індії вже й на подіум видряпувався). Найвеселіше, що боротимуться Люїс і Кімі - найшвидше, майбутні партнери по маківському кокпіту.



Усе мине. Усе мене мине
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрій Сєров
Модератор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: оптимістичний

[*] написано 14-3-2010 у 21:51


Шумахер повернувся у Формулу-1

Семиразовий чемпіон "Формули-1" Міхаель Шумахер, який виступає за "Мерседес GP", висловив упевненість в тому, що його команді вдасться допрацювати болід впродовж сезону.

У неділю Шумахер, який відновив кар`єру після трирічної перерви, фінішував шостим на першому етапі, що відбувся в Бахрейні.

"Після трьох років відсутності я одержав задоволення, особливо на самому початку перегонів, коли мені вдався старт, - зазначив він. - Я спокійно сприймаю шосте місце, воно дає мені і команді добрий початок для прогресу".

"Я абсолютно впевнений, що ми зможемо поліпшити нашу машину, - додав Шумахер. - Робота на першому Гран-прі пройшла позитивно, і я б хотів подякувати команді за підтримку в моїй першій гонці після повернення..."

Виграв гонку Алонсо (Феррарі), Маса допоміг Феррарам зробити дубль.




Nauka-Online.Org - Українська Наукова Інтернет-Спільнота
Рідний край - Колекція знимків України
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
 Сторінки:  1  ..  14    16

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 3226
Реклама: