Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
Автор: Тема: ПроФФесійність операторів служби техпідтримки
Роман Ромашка
Академік
****



Повідомлень: 752
Зареєстрований: 22-11-2005
Місто: Київ
Нема на форумі

Настрій: Ідеальний ;)

thumbdown.gif написано 22-12-2005 у 12:34
ПроФФесійність операторів служби техпідтримки


Вчорашня розмова з оператором техпідтримки компанії UMC взяла мене на повал.

Передісторія: двзоню на номер UMC (абонент знаходиться в Луцку) десь приблизно 23:30. За це 20 хв розмови було 5-7 обривів. Я такий розклад терпіти незміг вирішив подзвонити і нагрузити техпідтримку за їхній "неперевершений" зв'язок.

Трубку знімає хлопець Володимир. Як завжди гарно представляється.
Розповідаю яка ситуація. Кажу свій номер і номер абонента.
Судячи по всьому заповнює антеку (у них це заведено, що за кожен дзвінок оператор складає звіт). Задає пару дурних запитань, перевіряючи мене на ідіотство. :baddevil:
Дуже його здивувало що я знаходжуся в Києві і в мене проблеми з покриттям. На що я йому відповів що я теж дивуюся, бо за 7 років мало буте таке покриття, щоб в кожному підвалі можна було без проблем розмовляти.
І настає момент "істини". Що він мені рекмомендує. В режимі пошуку мереж виберіть спочатку чужу мережу а потім УМЗ. Якщо проблеми на вашій стороні то це має допомогти! Питаюся його, а чи не простіше перегрузити телефон? Він ж натякнув мені що треба перереєструватись в мережі. Виявляється ні. Я йому поясню по укриїнськи, що в чужій мережі я незареєструюсь, так як системи безпеки мені недовзолять це зробити. На що він каже що мені непотрібно це. Що мені потрібно відреєструватись а потім зареєструватись. На запитання чому я неможусь відреєструватись виключенням телефона він мені сказав що він не технічний спеціаліст і пояснити це не може. А хто ж може це пояснити? Інженери. Так зєднайте мені з ними. Я хочу почути це пояснення. Їх зараз немає.
Любому взязківцю, який має хоть якесь уявлення про роботу систем цифрового зв'язку це буде здаватись маразмом накуреного їжака.
Зрозуміла річ що перереєстрація в мережі недопоможе, якщо проблеми з покриттям.

Питається: невже там беруть на роботу таких телпнів, які навіть два слова звязати неможуть? Припустимо подзвонить людина, яка в цьому не розбирається. Розкажуть ту ж історію і на тому закінчиться. Але це не означає що вже ніхто в цій темі некомпетентний.

От і робіть висновки яку мережу будує УМЗ і яке у них ставлення до клієнтів з таким сервісом...
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Громов Сергій
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 568
Зареєстрований: 27-1-2003
Місто: Львів кут площі Ринок
Нема на форумі

Настрій: Вже краще

[*] написано 22-12-2005 у 13:35


На подібну фішку я налетів того тижня з діалапом Фарлепа.

Ситуація - від набору номеру до отримання інтернету - завжди більше півтора (90 сек) хвилини, при умові нетарифікованих 60 сек.

От. Звоню до оператора: "Оператор десятий" морочив мені голову, що весь цей час станція опитувала мій номер (Фарлепівський же). Я його послав дуже культурно і наступного тижня звернувся до інженера по інтернету.

Отже. За цей тиждень "десятого" вже встигли звільнити. Опитування номеру - 20мс, але й той мені не пояснив - звідки такі затримки.

Закінчення. При наявному протоколі лише РСП/ІР фарлепівський діалап опитував - "А може ще є якісь протоколи" :lol:

Висновок - течка кадрів і товстий толмуд з готовими відповідями перед очима ділетантів на сапорті.




Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 4163
Реклама: