Macworld: новий надшвидкий бровзер, сімнадцятидюймовий ноутбук і мультимедійний офіс Apple.
Опублiковано 8 сiчня 2002 року
Чергова виставка Macworld, що почалася у вівторок із промови глави Apple Стіва Джобса,
принесла відразу кілька сенсаційних звісток. Утім, Apple завжди приберігає
найцікавіше саме до цієї виставки. Минулий рік почався з представлення нового iMac -
із круглим корпусом і жидкокристалічним дисплеєм на кронштейні.
Список того, що Джобс показав публіці, що зібралась, досить великий. По-перше, це
два нових ноутбука - великий і маленький. Перший ноутбук відрізняється
величезними розмірами дисплея - цілих сімнадцять дюймів. До Apple ноутбуків із
сімнадцятидюймовими дисплеями ніхто не робив. Інша модель в усьому протилежна до
першої: це самий мініатюрний портативний комп'ютер, що коли-небудь випускався
Apple.
Джобс самовпевнено заявив, що тепер, після появи сімнадцятидюймового PowerBook G4, Apple
одним гігантським стрибком обійшла всіх, залишивши звичайні PC-сумісні ноутбуки
далеко позаду. Та й не тільки ноутбуки - на думку Джобса, справа йде до того, що
потреба у звичайних настільних комп'ютерах зовсім відпаде.
До розчарування шанувальників Apple, нової моделі iPod, що вони так чекали, на виставці
не виявилося. Слухи про суперплеєри з підтримкою Wi-Fi і, можливо, навіть відео, що
бродили по численним спеціалізованим сайтам, виявилися помилковими. Всі інші
новинки, показані на виставці - це програми.
Головна новина: Apple зробила власний бровзер. У ньому не використовується код Internet
Explorer, код Mozilla або код Opera, але головна його особливість - це неймовірна швидкість
роботи. Якщо вірити цифрам, що опублікованим на сайті Apple, він майже втроє швидший,
ніж Internet Explorer.
Взагалі говорячи, схоже, цією виставкою Apple вирішила нажити собі лютого ворога.
Новий бровзер буде встановлюватися на Маки замість Internet Explorer, що навряд чи
порадує Microsoft. Ще один камінь у город Microsoft - програма для створення презентацій
Keynote, повний аналог Powerpoint.
Тим часом, старі програми теж не забуті. Apple продовжує розвивати серію додатків
для роботи з мультимедійними даними. Тепер у iPhoto, iMovie, iTunes і iDVD загальна не тільки
перша буква в назві - нові версії цих програм інтегровані і можуть
використовуватися спільно. Суму всіх чотирьох додатків назвали iLife і збираються
продавати по 50 убитих єнотів(у.є.). iPhoto, iMovie і iTunes окремо залишаються безкоштовними.
Крім того, Apple випустила Final Cut Express - обрізаний варіант знаменитої програми
відеомонтажу Final Cut Pro.
Джобс не міг не похвалитися успіхами. Непогано пройшла рекламна кампанія Apple,
розрахована на користувачів Windows. Заклик "Переключися!" ("Switch!") спрацював: половину
покупок у роздрібних магазинах компанії роблять колишні користувачі PC. Успіх iPod
перевершив усі сподівання. У Японії, де такі іграшки особливо люблять, на частку
цього плеєра вже приходяться 42% ринку.
Чи вдасться Apple зберегти солідні темпи росту, які компанія набрала в 2002 році? Це
непросте питання. Аналітики Merrill Lynch вважають, що не вдасться, і призивають
власників акцій рятуватися від них, поки не пізно. Правда, ці похмурі прогнози
були зроблені ще до початку виставки Macworld. Можливо, поява Джобса на сцені в
Сан-Франциско змінило їхню думку в позитивну сторону.
джерела : www.compulenta.ru
|