Легендарній "Альтавісті" прийшов кінець.
Опублiковано 19 лютого 2003 року
Компанія Overture Services оголосила про придбання відомого пошукового сайта Altavista. Сума
угоди складе 140 млн. дол. США, 80 млн. з яких Overture виплатить компанії CMGI власними
акціями, а інші 60 млн. дол. – убитими єнотами ( у.є. ). Завершити угоду планується в
квітні нинішнього року. У свій час CMGI викупила 83-процентну частку Altavista у компанії
Compaq за 2,3 млрд. доларів.
Компанія Overture спеціалізується на розміщенні реклами в пошукових результатах.
Overture планує використовувати Altavista як платформу для тестування нових типів
пошукових послуг і технологій розміщення реклами в результатах пошуку. Разом з
цим, Overture буде працювати над включенням технологій Altavista у власні продукти.
Технології, що є в розпорядженні Altavista, досить досконалі, але незважаючи на це,
Altavista серйозно поступається конкурентам, і насамперед, Google. У Altavista нараховуються
58 патентів, що торкаються самих різних аспектів пошуку інформації в Мережі. У
Росії технології Altavista просуває компанія РБК.
Колись Altavista вважалася кращим пошуковцем з існуючих. Однак у часи бума дот-комів
компанія, замість того щоб розвивати свою технологію, прийнялася розширювати
сферу діяльності і незабаром розгубила усі свої достоїнства.
Навряд чи угода з Overture принесе Altavista користь. Куди імовірніше інший результат:
продавшись рекламщикам, легендарний пошуковець остаточно позбавиться довіри
користувачів.
джерела : Overture Services , www.compulenta.ru
|