Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
Автор: Тема: Платна версія Napster з'явиться цього року
Agent86
Академік
****



Повідомлень: 470
Зареєстрований: 5-12-2002
Місто: Україна
Нема на форумі

Настрій: :)

shocked.gif написано 6-3-2003 у 01:24
Платна версія Napster з'явиться цього року


Опублiковано 26 лютого 2003 року

Компанія Roxio, що купила наприкінці минулого року активи колись надпопулярної пірингової мережі Napster, оголосила про намір запустити платну файлообмінну службу під цією маркою вже до кінця нинішнього року. Спроби перетворити Napster у легальну музичну службу починалися і раніше. Німецький медіагігант Bertelsmann у свій час вклав у цю справу більш 100 млн. дол. США, але довести справу до кінця йому так і не вдалося.

Грошей Napster не вистачило, і влітку 2002 р. компанія збанкрутувала. Суд по справах про банкрутство відмовив Bertelsmann у праві купити активи Napster, і в самому кінці року активи популярної системи дісталися Roxio. Компанія оголосила про намір створити під маркою Napster нову платну онлайнову службу.

В даний час Roxio впритул зайнялася цією справою, і вже веде переговори про ліцензування з п'ятьма найбільшими музичними лейблами: Universal Music Group, Sony Music, Warner Music, BMG і EMI. Що буде являти собою нова платна музична служба, поки не ясно. Відомо лише те, що оплачувати послуги нового Napster можна буде як за кожну окрему пісню, так і на основі абонентської плати. Цілком імовірно, що засоби доступу до Napster будуть убудовані в ПО для запису компакт-дисків і DVD, що є самим відомим продуктом Roxio.


джерела : www.compulenta.ru, Reuters




:cool:
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 723
Реклама: