Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
Автор: Тема: Ігри для розвитку дітей
Софія Покінська
Новак
*



Повідомлень: 2
Зареєстрований: 22-11-2011
Місто: Стрий
Нема на форумі

Настрій: Завжди позитивний

smile.gif написано 24-11-2011 у 23:53
Ігри для розвитку дітей


Ігри-спостереження

Характерною рисою молодших дошкільників є активний процес пізнання світу через спостереження за ним. Процес знайомства з навколишнім світом повинен будуватися на виробленні у дітей навички тлумачення свого досвіду. Оскільки життєвий досвід дитини ще не значний, то вона пізнає світ, порівнюючи його із собою, як із найбільш відомим об'єктом. Необхідно показати загальний взаємозв'язок дитини зі всією оточуючою її дійсністю.

Вихователь допомагає дитині отримати чіткі уявлення про предмети найближчого оточення, необхідні для адекватного використання їх у різноманітних видах дитячої діяльності; виховує у неї дбайливе ставлення до предметів, створених працею людини; забезпечує поступовий перехід від предметного сприйняття і пізнавання об'єкта («Що це?», «Хто це?») до простого сенсорного аналізу; допомагає дитині освоїти відповідний словник.

Виховання у дитини інтересу до явищ природи починається з уміння вдивлятися, милуватися рослинами і тваринами;. проявляти спостережливість і дбайливе ставлення до світу природи.

Пізнання природи допомагає дітям молодшого дошкільного віку адаптуватися в навколишньому світі, підтримувати зацікавленість і допитливість, активність і самостійність. У процесі ознайомлення малюків з природою вихователь вирішує важливі завдання сенсорного розвитку, формування у дітей елементарних форм предметно-дієвого й наочно-образного мислення. Вихователь створює умови для включення дітей у реальну діяльність з догляду за рослинами, що знаходяться в групі й у дворі, спостереженню за тваринами.

Спробуйте виконати з своєю дитиною чи племінницею таку гру, думаю вам буде весело та цікаво.

Йди по сліду
Діти дуже полюбляють що-небудь шукати, для них таємничість має дуже велике мотивуюче значення. Надайте їм можливість побути трішки слідопитами. Грати в цю гру можна як у групі, так і на прогулянці.

Гра розвиває загальну моторику, уяву, аналітичне мислення, уміння виконувати поставлене завдання, орієнтацію в просторі, сприяє згуртованості колективу, умінню робити що-небудь разом, спираючись на результати дій інших дітей.

Для гри вам знадобляться кольорові наклейки, невеликий сюрприз-скарб, оскільки шукати «скарб» діти будуть усією групою (наприклад, мильні бульбашки, які можна видувати по черзі, м'ячик — можна разом пограти, настільна гра, конструктор, пачка печива на всіх).

Опис гри
1. Намітьте маршрут у групі або у дворі, визначте його, промаркуйте наклейками, розмістивши їх з інтервалом 1-2 м.
2. Наприкінці маршруту покладіть «скарб», сховайте його так, щоб здалека не було видно, і діти не змогли його побачити раніше, ніж пройдуть за маршрутом.
3. Поясніть дітям суть гри, її можна мотивувати у якийсь незвичайний спосіб («скарб» приніс добрий чарівник, загубив гном, ведмедики хотіли подарувати, але заховали і заснули).
4. Обов'язково похваліть дітей, коли вони знайдуть «скарб», щиро здивуйтеся разом з ними, порадійте їх досягненню, простежте, щоб усі скористалися «скарбом».


Також ви можете ознайомитись з цікавими іграми для розвитку дитини заглянувши на сайт: doshkolenok.kiev.ua




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Тетяна Комісарчук
Новак
*



Повідомлень: 22
Зареєстрований: 21-11-2011
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: позитивний

[*] написано 26-11-2011 у 18:15


Софія, а ось, які ігри я знайшла для стимуляції бажання вчитися:

1. «А де твій ніс?»

Ви сидите в темній кімнаті і тримаєте малюка на колінах. Зміст гри: визначити на дотик, що ви знайшли на маленькому личку: «Ось — ніс. А це — твоє підборіддя». Тепер нехай дитина знайде мамин ніс і очі. Гра на розвиток уваги. (З трьох років.)

2. «Схожий чи ні?»

Запропонуйте дитині два яблука різних сортів. Чи є між ними різниця? Потім розріжте їх: чи є відмінності в запаху та смаку? Можливо, якесь з них більш соковите або кисле? (З п’яти років.)

3. «Печерні люди»

За допомогою столу і скатертини спорудіть «печеру». У неї можна залізти разом з дитиною і розповісти їй історії про стародавніх людей. (З чотирьох років.)

4. «Де дзвенить?»

Дитина з закритими очима сидить у кімнаті на підлозі. Ви з дзвіночком в руках обходите її навколо. Ось лунає тихий дзвін. Якщо малюк зуміє правильно вказати бік, звідки йде звук, то ролі міняються. Гру можна урізноманітнити, включивши в неї скрип дверцят холодильника та інші «домашні» звуки. (З чотирьох років.)

5. «Антени налаштовані на прийом!»

Слід зав’язати очі і зловити товариша по грі, закликавши на допомогу всі органи чуття, крім зору. Потім — помінятися ролями. А можна просто забратися під покривало і повзти по квартирі, як гігантська амеба. (З п’яти років.)

Детальніша інформація за посиланням:http://www.mama-tato.com.ua/article/a-832.html




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 8921
Реклама: