Вчорашня розмова з оператором техпідтримки компанії UMC взяла мене на повал.
Передісторія: двзоню на номер UMC (абонент знаходиться в Луцку) десь приблизно 23:30.
За це 20 хв розмови було 5-7 обривів. Я такий розклад терпіти незміг вирішив
подзвонити і нагрузити техпідтримку за їхній "неперевершений" зв'язок.
Трубку знімає хлопець Володимир. Як завжди гарно представляється.
Розповідаю яка ситуація. Кажу свій номер і номер абонента.
Судячи по всьому заповнює антеку (у них це заведено, що за кожен дзвінок оператор
складає звіт). Задає пару дурних запитань, перевіряючи мене на ідіотство.
Дуже його здивувало що я знаходжуся в Києві і в мене проблеми з покриттям. На що я
йому відповів що я теж дивуюся, бо за 7 років мало буте таке покриття, щоб в кожному
підвалі можна було без проблем розмовляти.
І настає момент "істини". Що він мені рекмомендує. В режимі пошуку мереж виберіть
спочатку чужу мережу а потім УМЗ. Якщо проблеми на вашій стороні то це має
допомогти! Питаюся його, а чи не простіше перегрузити телефон? Він ж натякнув мені
що треба перереєструватись в мережі. Виявляється ні. Я йому поясню по укриїнськи,
що в чужій мережі я незареєструюсь, так як системи безпеки мені недовзолять це
зробити. На що він каже що мені непотрібно це. Що мені потрібно відреєструватись а
потім зареєструватись. На запитання чому я неможусь відреєструватись
виключенням телефона він мені сказав що він не технічний спеціаліст і пояснити це
не може. А хто ж може це пояснити? Інженери. Так зєднайте мені з ними. Я хочу почути
це пояснення. Їх зараз немає.
Любому взязківцю, який має хоть якесь уявлення про роботу систем цифрового
зв'язку це буде здаватись маразмом накуреного їжака.
Зрозуміла річ що перереєстрація в мережі недопоможе, якщо проблеми з покриттям.
Питається: невже там беруть на роботу таких телпнів, які навіть два слова звязати
неможуть? Припустимо подзвонить людина, яка в цьому не розбирається. Розкажуть ту
ж історію і на тому закінчиться. Але це не означає що вже ніхто в цій темі
некомпетентний.
От і робіть висновки яку мережу будує УМЗ і яке у них ставлення до клієнтів з таким
сервісом...
На подібну фішку я налетів того тижня з діалапом Фарлепа.
Ситуація - від набору номеру до отримання інтернету - завжди більше півтора (90 сек)
хвилини, при умові нетарифікованих 60 сек.
От. Звоню до оператора: "Оператор десятий" морочив мені голову, що весь цей час
станція опитувала мій номер (Фарлепівський же). Я його послав дуже культурно і
наступного тижня звернувся до інженера по інтернету.
Отже. За цей тиждень "десятого" вже встигли звільнити. Опитування номеру - 20мс, але
й той мені не пояснив - звідки такі затримки.
Закінчення. При наявному протоколі лише РСП/ІР фарлепівський діалап опитував - "А
може ще є якісь протоколи"
Висновок - течка кадрів і товстий толмуд з готовими відповідями перед очима
ділетантів на сапорті.