Контекстній рекламі як технології уже дуже-дуже багато років. Але бажання її
інтелектуалізувати інколи заводить у кут, вона стає нав'язливо-неефективною і
чомусь це ні Гугл ні Яндекс ні інших провайдерів не турбує.
Варто лише один раз десь зайти на якусь рекламу, ти потрапляєш у вічне замкнуте
коло показу одного й того ж. При тому, що характерно, таке враження, що в
ефективність реклами і не вірять. Адже не можу я щодня купляти черговий Galaxy Note чи
перфоратор Bosch. Але елементарну функцію "забування" мого зацікавлення за певний
проміжок часу провайдери реклами не годні реалізувати (хоча в принципі вони
можуть навіть вгадати, що я здійснив покупку і відповідно втратив інтерес до
товару).