Форум Рідного Міста

Чи варто міняти стереотипи у ставленні до китайських авто?

Nazar - 18-6-2007 у 14:23

Раніше я це сприймав як усілякі Abibasи та їм подібні нонейми.
Нонеймами то вони залишились, але пропозицію таку видали, що все частіше я про них думаю.
По-перше ціна.
Тут без конкуренції із перспективою зменшення.
По-друге комплектація. Повний фул.
По-третє - вже нарешті почали ставити новіші двигуни (євро три) та з кліренсом розібрались.
Сервіс - це біда. Поки що страшна біда, але враховуючи перспективи і безповоротність китайської пропозиції, гадаю, він буде хоч якийсь.

А потім їх динаміка продаж.
Бо спочатку як згадаю ті страшні Great Wall, котрі лише почали з'являтись із старими двигунами та порівняю їх з сучасними пропозиціями - прогрес на лице.

А марок скільки!
Спробую згадати найперспективніші на ближайші роки.
Поки що з українських:
CHERY - вже 5 моделей легковиків, серед яких мінікрос Tiggo (87 000 грн)
Джилі з двома моделями СіКей і еМКей (із акцентом на останню)
Далі той самий Great Wall із своїми новими моделями позашляховиків
Мені особисто сподобались марки:
Soueast з моделями Lioncel, Lioncel II (при повнісінькому фарші 13900 вічнозелених)
Brilliance з моделями М1 і М2 (еліт клас, здерті з БМВ і з Тойоти Камрі) хоча вже дорогі 21000 у.о.

Ну і решта арок:
HUABEI - джипи ціною 17-19300 у.о.
LANDMARK - джипи від 20000 у.о.
DADI - купа моделей джипів від 11900 у.о.
Ну і ще напевно якісь, які мені не попадались на очі.

Хто що про то думає? Що люди кажуть?

Остап Шумин - 18-6-2007 у 14:53

Думаю ситуація по трохи виправляється, але на разі якість залишає бажати кращого, при наймі в колі свого оточення нічого хорошого про китайські авто не чув. По роботі часто стикаюся з китайською спецтехнікою, ну... як заплатиш - так поїдеш :D На мою думку краще доплатити і взяти щось більш надійне, хоча з іншої сторони, переплачувати за відому торгову марку також не варта ;)

Nazar - 18-6-2007 у 15:08

Мене також питання статусу найменше хвилює.
Про Чері багато поганого вже встиг прочитати, але і хорошого троха читав.
І от саме оте хороше і насторожує мене в думці, що, можливо, в дуже недалекому майбутньому я зміню свою зневажливу думку на прихильність.
Хоча... Поки що не зустрічав "наживо" достойних та недорогих китайців.

Demyan - 18-6-2007 у 15:53

Фуфло це все. Їх політика така - розкрутити марку - зібрати як мого дешевшу машину зі всім фаршем щоб був попит на таких країнах як Україна і т.д. Далі ця марка вже стає більш менш відома - тоді вони починають вже думати про якість - але відповідно ціна вже зросте.
Я десь бачив передачу про Чері - вони того і не ховають і кажуть - ми зараз хочемо сказати своє слово в автобудівництві, спочатку зберемо те що найдешевше - будем експорутвати в ринок де люди не мюать багато грошей щоб купляли наші машини, а потім зробимо дорожчі варіанти але надійніші - тоді наша марка вже буде розкручена і нас почнуть купляти ті кому не байдужа якість.
Так що вирішуєте самі....

Nazar - 18-6-2007 у 16:14

Чері та Джилі розмитнюють як такі, що збираються на Україні.
Відповідно це вимагало доволі пристойних інвестицій, гадаю, що вони агресивно розраховують на частки ринку. І нарешті потіснять російські марки.
А Ваші слова підтверджує Модельний ряд Чері:
спочатку з'явився недорогий Сеат (до 50 000 грн) Chery Amulet, а тепер активно просувається красуня Eastar за 83500 грн.

Тарас Гулка - 18-6-2007 у 19:09

Недавно спілкувався із менеджерами із Алекса. Саме Алекс є офіційним представником Джілі і Great Wall. Там нарід трохив шоці. Кажуть (не офіційно звичайно), що на Алексі мусять досить сильно доробляти і підтягувати ці машини, щоб вони змогли хоча-би на Городоцьку виїхати.

А ще недавно десь в неті статтю читав, що китайці купують старі зношені лінії у відомих брендів (наприклад, Тойоти) і клепають машинки під своєю маркою, правда з цих ліній виходить до 50% браку, але це мало кого хвилює.

Галина Лев - 18-6-2007 у 21:29

http://www.autoreview.ru/archive/2007/11/crash_amulet/ Перегляньте оту статтю, і Вам ще не скоро заманеться придбати китайське.

Як на мене, головне в машині - безпека. Переконалася на власній шкурі.

Іван Лихобор - 19-6-2007 у 10:27

О, молодець, Галино, що дали посилання на той матеріал у г. "Авторевю"! Вражаюча стаття, правда?
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Галини Лев
Як на мене, головне в машині - безпека. Переконалася на власній шкурі.

Так думають у західному світі, особливо в Європі, через що, напр., у Volvo здавна вже є своя "фірмова фішка" - Безпека.
Але коли десь у 90-их рр. наш співвітчизник зазнав аварії на найостаннішій (як на той час) моделі Вольво - власне, підвела там якась штатна система! - то фірма не квапилася йому відшкодовувати збитки.

Отже, автомобілі всіх автовиробників не можуть гарантувати абсолютної безпеки.
Ну, а китайські, то й поготів...

А назагал китайські автовиробники на нашому ринкові мають свою фірмову "фішку", що, втім, актуальна нині для нас: аби їздило!

Рост - 19-6-2007 у 18:34

Років через 10-20, коли китайоси скуплять технології, навчаться їх застосовувати, думаю, можна буде дивитись на їхні творіння. А зараз все досить сумно.
А технології скуповують. Наприклад, купили завод в Лонгбріджі, де колись випускались Ровери і МЖ.
Але у всьому, на разі, китайський підхід - завалити світ ширпотребом. Я от не знаю, чи можна перевиховати націю, яка навчиться халтурити? Тобто, чи реально буде людям, навченим робити аби-як почати працювати якісно? Це дуже важко. Особисто колись теж стояв переди вибором у своїй діяльності- робити ширпотреб на широкий загал (а споживачів такого продукту більше 90%!!! Що би там усі не говорили, що хочуть якісно, все рівно вибирають там, де найдешевше), чи вперто робити добре. Вибрав останнє, тепер до мене приїжджають, тому що вже є авторитет якісного виконавця. Але я до того веду, що відчув на власній шкірі - раз почавши халтурити, дуже важко від цього відівчитися. А тут в межах нації!

Nazar - 20-6-2007 у 09:44

Я користуюсь китайською технікою вже довший час. Орг-технікою, бо побутова - це досить сумно. Але розвиток є. Я свій мейд_ін_Чайна телефон не поміняю на жодну Нокію. Багато авторитетних марок виробляють свою продукцію на китайських заводах при цьому дотримуючись якісних показників.
Гадаю, це торкнеться і автомобільної промисловості. І до нас приїдуть автомобілі, котрі будуть якісніші за своїх попередників. І невдовзі на них не будуть накручувати 150%, і за ту саму ціну можна буде купити виріб із добрих сплавів та якісної збірки. Останнє під сумнівом, хоча звучить промовисто:)

Рост - 20-6-2007 у 19:14

Назаре? Тебе купили китайські виробники автомобілів?

:)

Hanor Narasson - 20-6-2007 у 21:09

А може під тим ніком пише китаєць? :baddevil:

Іван Лихобор - 20-6-2007 у 22:24

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Nazar
Я свій мейд_ін_Чайна телефон не поміняю на жодну Нокію.

Нокія найдовше тримає заряд!

(Ой, а де вироблено її батарею?.. :rolleyes: Е-е, ліньки глянути. Сподіваємося, що не в Китаю...)

Nazar - 21-6-2007 у 09:16

За гроші я б напевно написав переконливіше:)
Хочу для себе сформувати думку стосовно цього.
По моїй лінії вже давно змінився стереотип, що китайське=підробка. Більше того, можу ствердно заявити про високий відсоток китайської продукції, що мене оточує (з якої напевно десь сімдесять відсотків під європейськими мейд-інами).

А може під тим ніком пише китаєць? :baddevil:
Я не знаю, чи є мірило таке, як, скажімо, слово "паляниця", на якому можна доказати свою автентичність:)

Стосовно китаю, то от дивлюсь навколо себе - компутер, колонки, друкарка, монітор, телефон, мобільний (тримає тиждень, максимально навантажений все одно два дні дихав), - все зроблено в Китаї.

Я от чесно прозрів, коли добрався до сертифікатів походження деяких своїх брендів...

Demyan - 21-6-2007 у 09:36

ОДна справа - побутова техніка, інша справа авто - від якого залежить не тільке особисте життя а й життя інших людей.

Nazar - 21-6-2007 у 10:05

Я веду до того, що в Китаї роблять і якісні речі.
І навіть вірю в те, що в недалекому майбутньому це торкнеться і автомобільної промисловості.

Іван Лихобор - 21-6-2007 у 12:22

А що то ви, Назаре, так перейнялися тим Китаєм?
Вас що, стан справ в українській автомобільній промисловості, виходить, зовсім не турбує?

Dmy - 21-6-2007 у 18:12

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Nazar
Я свій мейд_ін_Чайна телефон не поміняю на жодну Нокію

Нокія найдовше тримає заряд!

(Ой, а де вироблено її батарею?.. :rolleyes: Е-е, ліньки глянути. Сподіваємося, що не в Китаю...)

Мені було не ліньки. "Роздяг" свою Ноцю, витяг батарею...
Ну, всі вже здогадалися - мейд ін Чайна!

Моя Нокія хороша (цьом) - вона тримає заряд, як справжня Нокія!

Рост - 21-6-2007 у 20:07

Ну, давайте тоді ближче до тіла...

Раз


«Новую машину разнести в хлам о бетонный куб? Совсем вы зажрались в Москве!» — негодовал молодой лейтенант, когда проверял документы на Chery Amulet. Только что купленный редакцией Авторевю китайский хэтчбек мы перегоняли в Тольятти на очередной краш-тест в лаборатории пассивной безопасности АвтоВАЗа. Уж не знаем, как насчет «зажрались», но про «хлам» лейтенант как в воду глядел. Именно в хлам! И это самое мягкое из всех определений, которые заслужил Chery Amulet после фронтального краш-теста по методике EuroNCAP.

До речі, Амулет - копія Сеата Толедо, наскільки пригадую. А в останнього з безпекою все було чудово.

Це анонс - повна стаття буде згодом.

Два



http://autoreview.ru/archive/2006/01/CheryQQ/


На разі китайці активно копіюють інших виробників, але, як я уже згадував, халтуру так просто не викорениш - економія на всьому, чому можна дає погані наслідки. Але якщо поломка комп`ютера чи пральки - просто прикрість, то з автомобілем все складніше.
Так що, Назаре, дай спокій китайчегам, якщо вже так кортить на щось вузькооке, то корейські автомобілі з давніми традиціями - цілком нормальний вибір.

ПС. До речі, акумулятор в моєму мобільному корейський :)

Андрій Пелещишин - 21-6-2007 у 20:37

Ростиславе, кількома повідомленнями вище панна Галина уже навела цей лінк
http://www.autoreview.ru/archive/2007/11/crash_amulet/ про амулет

Рост - 21-6-2007 у 20:40

Дійсно, прошляпив. А все через те, що посилання в ФоРуМі ніяк автоматично не виділяються. Хоч би голубеньким їх, чи що...

Тарас Гулка - 21-6-2007 у 22:33

Ну, судячи із вище наведеної статті наші люди безпеку мали в носі. Бо гірше від китайця виявились тільки ВАЗ 2107 і СЛАВУТА. А Вазами і Славутами в нас дороги забиті. Тобто в порівняні із Славутою китаєць виграє в безпеці, підозрюю що по конфорту і оснаскою теж. Не знаю щодо цін.

Доречі приємно здивував Матіз. Чомусь як дивишся на нього, то здається, що він має розлетітись від найменшого удару. А виявляється, що в плані безпеки дуже пристойно. Правда тестували Матіз узбецької зборки.

Іван Лихобор - 21-6-2007 у 22:34

Тести "китайців" в "Авторевю" до вашої уваги.


http://www.autoreview.ru/archive/2006/22/amulet_samand_spectra_loga... - Chery Amulet (кoпія Seat Toledo)

http://www.autoreview.ru/archive/2006/06/dadi/ - позадорожники Great Wall Hover, Dadi Shuttle

http://ua.autoreview.ru/archive/2007/01/soueast_lioncel/ - Soueast Lioncel (копія Mitsubishi Lancer)

http://www.autoreview.ru/archive/2006/20/primerka/ - Great Wall SUV G5

http://www.autoreview.ru/archive/2006/07/primerka/ - Chery Tiggo (копія попереднього, 2-го, Toyota RAV4)
http://www.autoreview.ru/archive/2006/05/CheryTiggo/ - ---#---

http://ua.autoreview.ru/archive/2007/04/chery_eastar/index.php?prin... - Chery Eastar

http://ua.autoreview.ru/archive/2006/21/landmark_yaz/ - Landmark & UAZ

http://www.autoreview.ru/archive/2006/13-14/cherry/ - автовиробник “Chery”

Demyan - 22-6-2007 у 07:40

Як на мене всі ці тести говорять всеодно не явну картину. Це все роблять для виробників щоб сказати ось в мене краще а в мене ще краще. Адже ситуації які роблять на краш-тестах важко повтрорити на реальній дорозі.
Ось подивіться їхав футболіст недавно і загинув на Лексусі - загинули всі, а водій вантажівки лишився живим. Те саме коли Шкіль попав в аварію....Звісно я не кажу що вони на рівні з ВАЗами і ЗАЗами...але всеодно думати що коли ти сів в пасивну безпеку тобі всеодно....це абсурд.

Рост - 22-6-2007 у 08:35

Та гинуть вони саме тому, що так думають. При лобовому зіткненні на швидкості більшій за 80 км/год навіть подушки безпеки уже не дають гарантії врятування життя. Просто 80 км/год звучить неінформативно. А якщо перевести в метри за секунду, то 20 м/с уже вражає, можна і задуматись. Тільки хто переводить?

Іван Лихобор - 24-6-2007 у 13:37

Шановні, гадаю, тут треба внести певні корективи щодо китайських товарів.

Є два типи китайських товарів. Так, усі вони випускаються в Китаю (під тим лейблом Made in China), але є продуктом 1) західних фірм, 2) власні, «самостійні», розробки.
Отут, власне, Назар, певно, й мав на увазі моб. телефон якоїсь іменитої фірми, якого просто виготовлено в Китаї, руками надзвичайно дешевої (як борщ) китайської робочої сили. Але це є цілком фірмовий продукт конкретної західної фірми (Sony-Ericsson, Samsung тощо).

Така ж сама ситуація в китайському автопромі. Ще до розвалу Союзу в Китаї успішно працювали Volkswagen (власне, VW і Audi), General Motors, випускаючи (виготовляючи на місці!) там морально застарілі в себе, на Заході, моделі, які, проте, розходилися на новій батьківщині «на ура». І Vw i Audi, ясна річ, контролювали якість. І працють вони там і досі, успішно конкуруючи з внутрішнім китайським автопромом, якому до західного, як до неба.

Отже, всі ці автомобілі з тими такими дурнуватими назвами (Чері, Ґрейт Вол Дір, Бриліанс та ін.) – це продукт внутрішнього кит. автопрому, який поступається за всіма параметрами світовим зразкам. Дизайнерів вони залучають, мотори там як не крадені з старих японських, то якійсь напівліцензійні. Хоч і трапляються «законні» (випадок з Soueast Lioncel: там старий двигун Mitsubishi).
Настроювати шасі вони, як і варити кузов, вони теж іще нормально не вміють. Одно слово, випускають - є такий термін – незбалансовані автомобілі.


пс: Середня з/п китайського робітника на тому їхньому автомоб. заводі становить близько $150. І за ці гроші воні ладні ґарувати не то що понаднормово, а ще й у 3 (три) зміни.
А що робити, їх там як саранчі багато…

Юрій Сєров - 2-7-2007 у 12:19

Офф-топ, але не зовсім: Аеробуси будуть збирати в ... Китаї! :o http://www.korrespondent.net/main/196831/

Що наступне? Космічні ракети?

Користувач Олесь - 2-7-2007 у 12:41

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Офф-топ, але не зовсім: Аеробуси будуть збирати в ... Китаї! :o http://www.korrespondent.net/main/196831/

Що наступне? Космічні ракети?


Так ця співпраця триває вже давно і писали про це теж вже давно. От хоча б тут:

http://english.people.com.cn/200206/26/eng20020626_98590.shtml

Карєспандєнт тільки тепер збудився... ;)

Андрій Пелещишин - 17-1-2008 у 22:15

Таки китайці наступають.
Один мій колега (по натурі консерватор і не прихильних експериментів) уже пішов купляти Джілі. Ну що ж, принаймні якісь враження будуть.

Ще якийсь Ліфані зявився
http://market.autoua.net/catalog/cars/lifan/

Demyan - 18-1-2008 у 09:28

Якщо вдасться відмовте...а ні ну то що зробите...
Ламають вони, з/ч нема, бють тим що дешево але зато є кондиціонер і вся електроніка...яка зроблена в економ варіанті, звісно це все ламається...

Nazar - 18-1-2008 у 09:55

Ну чому, вже не так відверто ламаються, принаймі краще Джилі, аніж лада Каліна:)

Рост - 18-1-2008 у 22:24

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Nazar
Ну чому, вже не так відверто ламаються, принаймі краще Джилі, аніж лада Каліна:)

А я от притримуюсь протилежної думки. Калина зроблена на базі 2108/09, це перевірена роками і дуже вдала платформа. Двигуни теж хороші і перевірені часом - 1,6 літра 8-клапанник і 1,4 літра 16-клапанник. Тому раз - Калина є досить безпроблемною машиною, два - недорога в обслуговування + круглодобова наявність запчастин в магазинах, три - ліквідність. Поцікавтесь вторинним ринком на китайців. А то вийде, що купили "вічний автомобіль".
Крім того нафаршированість дешевою електронікою навряд чи краще, ніж її обмежена кількість. Та й та сама Калина - нічого їй не бракує. Електропідсилювач керма, електропакет, АБС, в березні-квітні почнуться поставки Калин з кондиціонерами.
Я от чую постійно, як сварять Калину, і спостерігаю цікаву річ - сварять її ті, хто має інші машини. Спеціально питався декількох власників Калин - ніяких нарікань нема.

ПС. Я не агітую за цей автомобіль в жодному разі, просто намагаюсь усунути несправедливість :) Чи купив би я сам цю машину? Якщо б я машини не мав, а треба було, і була сума до 10 тисяч уо, то напевно що так, бо альтернативи не бачу.

Nazar - 19-1-2008 у 11:04

Бог не милував лише одного мого знайомого, який придбав Калину. Що сказати - після двох місяців їзди відвалилась передня балка!!!!!!!:o:o:o:o:o:o
Можливо і 2108 свого часу був безальтернативним нормальним автомобілем, але зараз таки китайці кращі за каліни:)))

Рост - 19-1-2008 у 14:20

Назаре, ніякої передньої балки в цьому автомобілі нема ;) Яка причина поломки? Може просто щось було погано прикручене? Ну то це означає всього лише, що не було проведено належним чином передпродажну підготовку. А це камінь в город салону, де купувалася машина і цьому твоєму знайомому, який, купуючи дешеву машину, не перевірив, як виконана передпродажка, або й потім сам не загнав до якогось майстра, щоб той проконтролював затяжку всього і всіх.

До речі, про висновки. Знайомий купив Мерседес Е-класу, рік машині. Він поміняв дві стійки, купу сайлентблоків і т.п. Каже "ломиться багато". І що, після цього відмовляти людей купувати Мерседеси?

ПС. До речі, про китайців. В чому саме вони є кращі?

Павло Жежнич - 20-1-2008 у 11:42

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
До речі, про висновки. Знайомий купив Мерседес Е-класу, рік машині. Він поміняв дві стійки, купу сайлентблоків і т.п. Каже "ломиться багато". І що, після цього відмовляти людей купувати Мерседеси?

Напевно ті Мерседеси вже в Китаї збирають (або з китайських запчастин):).
А якщо серйозно про якість, то думаю бренди і китайці рухаються назустріч один одному - бренди погіршуються в якості, а китайці покращуються. І взагалі скоро УСІ авто будуть складатися в Китаї, як це маємо з побутовою технікою (і яку усі купуємо!).

Рост - 20-1-2008 у 12:39

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Павло Жежнич
Напевно ті Мерседеси вже в Китаї збирають (або з китайських запчастин):).

Та ні, просто вони не для наших доріг, вірніше напрямків. В Європі навіть в "глухих" лісах таких нема :) Тому вони конструюють машини за іншими критеріями.
Просто платячи за Мерседес, ти отримуєш рівень. А не набір дешевої фігні, яка функціонально "така сама, як в мерседесі".
Пам`ятаєте перших китайців? Народ в салоні міг сидіти хіба в протигазі, так смердів матеріал внутрішнього оздоблення. Зараз з запахом краще. А з шкідливим впливом? Можна бути впевненим, що ті всі матеріали не впливають негативно на людину? Думаю, можна бути впевненим у зворотньому, бо дешево...
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Павло Жежнич
А якщо серйозно про якість, то думаю бренди і китайці рухаються назустріч один одному - бренди погіршуються в якості, а китайці покращуються. І взагалі скоро УСІ авто будуть складатися в Китаї, як це маємо з побутовою технікою (і яку усі купуємо!).

Це мене жахає. З ностальгією згадую про японські касетні деки, які в мене були. Апаратура випуску початку вісімдесятих - вона ще і досі цілком справна і працює! Ні разу не поламавшись! Тільки куди тепер з касетами... А нова мало того, що не звучить, так ще й добре, якщо 2-3 роки витримає...
Але самі винні. Бо коли поруч стоятимуть два апарати, якісний, брендовий і китайський ширпотреб, більшість людей виберуть останнє. Бо дешево. От так і завалюється світ ширпотребом, а якісні речі відходять. Бо із-за небагатьох зацікавлених цілі заводи ніхто не буде тримати.

Юрій Сєров - 20-1-2008 у 16:46

Цитата:
Я не агітую за цей автомобіль в жодному разі, просто намагаюсь усунути несправедливість :) Чи купив би я сам цю машину? Якщо б я машини не мав, а треба було, і була сума до 10 тисяч уо, то напевно що так, бо альтернативи не бачу.

Тобто у порівнянні з Ланосом вони кращі?

Nazar - 20-1-2008 у 18:15

Альтернатива у вигляді Логану є. Ото вже другий знайомий обміняв Сенса і Ланоса на Дачію. І в них волосся дибки стає, коли чують словосполучення Лада Каліна.
З того що я чув, машини вкрай незручні, вкрай неголовою придумані, дуже ламаються.
І стверджувати, що в них немає китайських складових я б не став.

Хоча визнаю, наразі китайці ще не дотягують своєю неламаємостю до ВАЗа, але не далеко відстають.

Рост - 21-1-2008 у 00:39

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Цитата:
Я не агітую за цей автомобіль в жодному разі, просто намагаюсь усунути несправедливість :) Чи купив би я сам цю машину? Якщо б я машини не мав, а треба було, і була сума до 10 тисяч уо, то напевно що так, бо альтернативи не бачу.

Тобто у порівнянні з Ланосом вони кращі?

В мого батька Ланос. Їздили, знаємо. Повністю "бездушна" машина, просто для перевезення себе з точки А в точку Б, задоволення від їзди ніякого. А ще плюс декілька вагомих, як на мене, незручностей - невдале розміщення центрального дзеркала заднього виду, воно прямо перед носом, бокові дзеркала навіть в порівнянні з древньою вісімкою повна катастрофа, незручне розміщення руля (в батька колонка не регульована), не дуже добра обзорність і страшенно запотівають вікна - в дощ, а ще й вночі навіть самому в машині їздити дуже важко, навіть я б сказав небезпечно, нічого не видно. Керованість посередня, і то після заміни заводських амортизаторів хоча би на каяби. Занизька (як на мене) посадка, я постійно за щось бампером черкав. Ненажерливі - аж страх, 10 літрів на 100 км - це занадто. воно ж не субура якась. Рульова гримить - конструкційний недолік, на сервісі сказали - не ремонтується. Якісь кулібіни самі виточують спеціальні втулки, щоб вирішити проблему. Який жах, правда? Ніби ж не охаяний усіма ВАЗ, а такі проблеми ;) Коротше, так батько і їздить, з гримучим рульовим. Ну і бляха тоненька, я до такого ніяк не звикну - на крило не спирайся, бо загнеш, капот закриваючи руками не притискай з тієї ж причини. З плюсів - машини досить надійні. Але ну їх...
Так що я, при виборі з цих двох, теж би взяв Калину.

Рост - 21-1-2008 у 01:02

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Nazar
Альтернатива у вигляді Логану є. Ото вже другий знайомий обміняв Сенса і Ланоса на Дачію.

Я, коли в Дачії сиджу, у мене враження, що я в Таврії - такий самий бідний і недолугий салон. Стосовно експлуатації Дачій-Логанів, то вони дорогі в ремонті, як і всі Рено. Є ліцензія турецька і т.п, але це часто ще гірше, ніж неоригінальні запчастини на ВАЗ. А оригінальні таки нівроку дорогі.
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Nazar
І в них волосся дибки стає, коли чують словосполучення Лада Каліна.

Нехай до бабки сходять віск злити ;) Ну смішно, насправді.
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Nazar
З того що я чув, машини вкрай незручні, вкрай неголовою придумані, дуже ламаються.

Одна бабка на базарі сказала? В чому конкретно незручність? Я сидів в Калині, нічого такого не помітив, говорив з власниками - вони теж не скаржилися.
В чому виражена придуманість не головою? Як на мене все там в порядку як для машини такого класу і цінової категорії.
Стосовно ломучості - я вже говорив - це міф. Я постійно чую розповіді про страшенну ломучість ВАЗів, і навіть здогадуюсь. звідки ростуть ноги в цих байок. Ці машини купують ті. хто схильний економити. І вони економлять - на ремонтах. Щось застукало в Мерседесі - що зробить власник? Наступного ж дня поїде на сервіс. Щось застукало в ВАЗі. Що зробить власник? Буде їздити, поки воно взагалі не почне відвалюватись, розбивши попутно купу сусідніх агрегатів. Потім на базарі купить найдешевші запчастини, поїде до дяді васі, який задешево це поміняє, з порушенням технології виконання ремонту... От звідси і легенди про ломучість.
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Nazar
І стверджувати, що в них немає китайських складових я б не став.

Наведи хоч один приклад. Є ВАЗівські оригінальні, є ліцензійні, з тих, що не поставляються на конвеєр, а йдуть тільки в магазини, є італійські (АД, Браді, Брембо...), іспанські (Спідан...), англійські (Лукас, Локхід...), німецькі (АТЕ, Сакс, Боге, Більштайн...) - це дуже неповний список. А от китайських я в руках ще не тримав жодної, при тому, що ринок запчастин для ВАЗ я таки знаю.

Павло Жежнич - 21-1-2008 у 07:52

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Одна бабка на базарі сказала? В чому конкретно незручність? Я сидів в Калині, нічого такого не помітив, говорив з власниками - вони теж не скаржилися.

Якщо людина має достатню комплекцію (180-185см ріст і 100-110кг живої ваги), то для неї Калина не зручна, бо погано у ній сидіти. В мене знайомий з такими габаритами ледво виліз з неї (сидів спереду), і тому у зручності його враження від китайських авто є кращі - навіть ззаду міг нормально сидіти.

Demyan - 21-1-2008 у 09:56

Повнсітю погоджуюся з думками Роста.
Від себе - дешевий сир буває в мишеловці, це відомо всім, але чогось люди думають що за 8 тис вони куплять хорошу машину з повним фаршем і вона буде служити довго і вчіно. Та зрештою, нехай купляють Джілі і всяке таке...буде більше статистики про їх надійність :lol:

Nazar - 21-1-2008 у 12:13

Аргумент по ломучості - "зачьот". Наразі не аналізував, та й навряд чи буду, не потрібно воно мені.
Стосовно постачальників запчастин - аналогічно, навіть не знав, що існує така кількість брендів (хіба окрім Боге, представниками яких на Україні ми є). Але якраз у цьому сегменті я маю справу з багатьма "не бабками", думку яких я поважаю. Та й вірю, що вона формувалась на основі певних фактів. Хоча доволі слизько напишу, бо саме факти мені не відомі.
І хочеться бути опонентом (руки сверблять аж), та не маю належної підготовки опонувати автомобільну тематику.

Салон в Дачіях дійсно ніякий, але я звик до салону в Канго (далеко не втік), і мені він здається вкрай рідним:))) Зате сидіти в ній і їхати мені надзвичайно приємно і зручно.
Свого часу мав велику потребу знайти собі автомобіль до 10 тис. Зупинився на голому Логані. І хоча зараз користуюсь службовою, і такої потреби аналізувати аналогічний ринок не маю.

І наскільки я зрозумів, що попередньо не начитавшись відповідних форумів описувати свою влансу антипатію до російських машин нема змісту:)

Рост - 21-1-2008 у 12:22

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Nazar
І наскільки я зрозумів, що попередньо не начитавшись відповідних форумів описувати свою влансу антипатію до російських машин нема змісту:)

То не в форумах справа :) Просто я їжджу на вісімці скоро уже 20 років. Я вже подумував, на що б поміняти, але я не бачу, на що! Справді. Машину за 20 тисяч я не тягну на даний момент, а в діапазоні 10 тисяч +/- трошки туди-сюди ніякої альтернативи, єдине, що буде нова. Але в мене є великий сумнів щодо того, що нинішнє нове, та ще й дешеве, буде краще мого 20-річного, яке я завжди тримаю в хорошому стані. Можна взяти щось типу б/у-шного Гольфа за ті ж 10 к, але навіщо мені інше б/у взамін мого нинішнього? Та ще й доплатити доведеться чимало. При тому, що про свою машину я знаю все, а про іншу - не відомо, що там буде під зовнішнім шаром марафету.
Ось така дійсність.

Nazar - 21-1-2008 у 12:30

Ну і для більшої справедливості - в мене в гаражі Волга стоїть:)

Юрій Сєров - 21-1-2008 у 20:43

А як на рахунок Авео в тому ж контексті. Все одно Калина краща?

Рост - 21-1-2008 у 23:20

Знаю, що в Авейки були проблеми з кузовом - в свій час дуже активно на форумах обговорювались. Але я деталей не дуже знаю.

Павло Жежнич - 22-1-2008 у 08:50

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
То не в форумах справа :) Просто я їжджу на вісімці скоро уже 20 років. Я вже подумував, на що б поміняти, але я не бачу, на що! Справді. Машину за 20 тисяч я не тягну на даний момент, а в діапазоні 10 тисяч +/- трошки туди-сюди ніякої альтернативи, єдине, що буде нова. Але в мене є великий сумнів щодо того, що нинішнє нове, та ще й дешеве, буде краще мого 20-річного, яке я завжди тримаю в хорошому стані. Можна взяти щось типу б/у-шного Гольфа за ті ж 10 к, але навіщо мені інше б/у взамін мого нинішнього? Та ще й доплатити доведеться чимало. При тому, що про свою машину я знаю все, а про іншу - не відомо, що там буде під зовнішнім шаром марафету.
Ось така дійсність.

Я з тобою погоджуюся на 100% - у твоїй ситуації багато хто напевно вчинив би аналогічно. Але питання напевно варто ставити по-іншому: що робити тому, хто хоче купи перше авто за ~/+/- 10К (або не перше, але існуюче в катастрофічному стані, і не вартує вкладання грошей по догляду)? Я розумію, що ти хочеш сказати, що за 10-12К дуже хорошої машини не купиш, і всеодно прийдеться з нею помучитися.
Але все ж, наприклад, що вибрати:
1. б/у Гольфа чи іншу
2. Ланос/Сенс
3. Калину
4. Якогось Китайця
5. Авео
6. Ще щось, що я пропустив
7. Кинутися того ровера:)

Андрій Пелещишин - 22-1-2008 у 09:10

Ну то може тоді краще нову "Волгу" брати?

Demyan - 22-1-2008 у 09:17

1. Іномарку - можна брати але треба врахувати можливість ремонту і його вартість, тобто чи буде по кишені ремонт якщо щось станеться.
2. Сенс - однозначно ні (їх вже здажться нема, роблять ланоси але модель з МЕМз двигуном). Ланос з двигуном не менше 1,5 а ще краще 1,6 з кондюком і т.д. (якщо позволять фінанси) - непоганий варіант якщо не хочеться возитися з машиною впродовж кількох років або ж немає грошей на ремонт. Мінуси є звісно їх опускаємо.
3. Якщо немає стереотипів - як варіант сісти в Ланос, Калину, подивитися можливо проїхатися, що більше подобається - те і брати.
4. китаєць однозначно пас
5. Авео - тріскають стойки що тримають дах, по гарантії УкраАвто заварює їх (зробили спеціальні накладки) - але вибачте ну його нову машину і...тому вони падають в ціні.
6. Якщо в притик ідуть фінанси - можна розглянути б/у ланос або туж калину яким тільки рік. Виграємо в тому що машиа майже нова, причому як правило вже напічкана всім, і буде дешевше. При таком варіант треба провести добру діагностику і тоді можна зекономити.

Nazar - 22-1-2008 у 09:42

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Павло Жежнич
6. Ще щось, що я пропустив


Мого фаворита - Дачію Логан. Кліренс там чудесний, багажник гарний, і дуже зручно їздити.

Рост - 22-1-2008 у 12:22

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Павло Жежнич
Я з тобою погоджуюся на 100% - у твоїй ситуації багато хто напевно вчинив би аналогічно. Але питання напевно варто ставити по-іншому: що робити тому, хто хоче купи перше авто за ~/+/- 10К (або не перше, але існуюче в катастрофічному стані, і не вартує вкладання грошей по догляду)? Я розумію, що ти хочеш сказати, що за 10-12К дуже хорошої машини не купиш, і всеодно прийдеться з нею помучитися.
Але все ж, наприклад, що вибрати:
1. б/у Гольфа чи іншу
2. Ланос/Сенс
3. Калину
4. Якогось Китайця
5. Авео
6. Ще щось, що я пропустив
7. Кинутися того ровера:)


1. Купівля б/у машини завжди лотерея. Крім того, купуючи такий автомобіль. треба бути готовим до вартості додати 1-3 тисячі на ремонт (залежно від стану машини і марки), тому що продають машину здебільшого тоді, коли прийшов час великих витрат на ремонти. Краще з машинами, пригнаними звідкись з Германії, наприклад, але то треба, щоб хтось там на місці спокійно підібрав машину, перевірив і тоді дав відмашку - можна забирати. Бо інакше теж лотерея, хоча позитив явно є - машина їздила по хороших дорогах і їй робили якісний сервіс.
Також вибір б/у - це вибір марки, яка буде по кишені в плані ремонтів. Я привів приклад з Гольфом, бо вони міцні, надійні, запчастини є в основному і досить недорогі.

2. Про Ланос я вже писав.

3. Про Калину теж писав. Для наших умов експлуатації один з найкращих варіантів, якщо не ставляться вимоги, які ці автомобілі не здатні задовільнити, виходячи з цінової категорії. Ну і... Минулого року знайомому обірвало привідний ремінь на Рено, і він тупо чекав два тижні на запчастини, бо їх не було в жодному магазині Львова, тільки під замовлення.

4. Про китайозів теж писалося - особисто я не хочу користуватися дешевими речами, тому добре дешево не буває. Пам`ятаєте мобілки ще не китайської зборки? Досі працюють, десятиліття. А куплена жінці рік назад китайська Нокія (а зараз є не китайські?) уже пішла під списання з діагнозом "відновленню не підлягає", хоча ніхто її не купав у ванні, не кидав з другого поверху і не лущив нею горіхи.

5. Див. попередні пости.

6. Спершу треба визначитись з вимогами до автомобіля, тоді можна буде щось добавити.

7. Ну чому? Ровер 75 - це, можна сказати, автомобіль моєї мрії :)

Андрій Пелещишин - 22-1-2008 у 20:22

Цитата:
Салон в Дачіях дійсно ніякий, але я звик до салону в Канго (далеко не втік), і мені він здається вкрай рідним:))) Зате сидіти в ній і їхати мені надзвичайно приємно і зручно.
Свого часу мав велику потребу знайти собі автомобіль до 10 тис. Зупинився на голому Логані. І хоча зараз користуюсь службовою, і такої потреби аналізувати аналогічний ринок не маю.


Може я щось пропустив, але вартість голого Логана десь біля 13 тисяч USD. Хіба може раніше було якось інакше

Павло Жежнич - 22-1-2008 у 21:25

Цитата:

1. б/у Гольфа чи іншу
2. Ланос/Сенс
3. Калину
4. Якогось Китайця
5. Авео
6. Ще щось, що я пропустив
7. Кинутися того ровера:)

З того всього в мене висновок такий:
1 - лотерея.
2 - велика лотерея.
3 - велика лотерея.
4 - дуже велика лотерея.
5 - лотерея.
6 - лотерея.
7 - нема лотереї.
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Ровер 75 - це, можна сказати, автомобіль моєї мрії :)

Непогана машина:) - нова 7-8 років тому коштувала $22К, а тепер потримана коштує ~$18К. Явно не китайської зборки!

Рост - 22-1-2008 у 22:27

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Павло Жежнич
Цитата:

1. б/у Гольфа чи іншу
2. Ланос/Сенс
3. Калину
4. Якогось Китайця
5. Авео
6. Ще щось, що я пропустив
7. Кинутися того ровера:)

З того всього в мене висновок такий:
1 - лотерея.
2 - велика лотерея.
3 - велика лотерея.
4 - дуже велика лотерея.
5 - лотерея.
6 - лотерея.
7 - нема лотереї.

Не зовсім так.
1. Лотерея, так є.
2, 3 - ніякої лотереї, отримується те, за що платиться. Тобто, машини явно на свої гроші. Тут просто треба оцінювати, наскільки важливі конкретно тобі ті плюси і мінуси, які притаманні даним автомобілям.
4. От тут питання. Якої якості є весь отой фарш, напханий в дешеві автомобілі? Як вони покажуть себе не перші рік-два, а далі? Який попит на них буде на вторинному ринку?
5 - те саме, що 2 і 3, але завідомо є проблема з кузовом.
6 - ммм... в чому лотерея? :)

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Павло Жежнич
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Ровер 75 - це, можна сказати, автомобіль моєї мрії :)

Непогана машина:) - нова 7-8 років тому коштувала $22К, а тепер потримана коштує ~$18К. Явно не китайської зборки!


Ось у цій темі ми вже торкалися трохи обговорення покупки автомобіля, і, зокрема, я писав про Ровер.
Але з Ровером не все так весело і єдиною машиною його брати я не став би, тобто, крім нього потрібна ще одна.
Тому що раз - він уже не випускається, два - завод в Лонгбріджі закрився зовсім, його китайці викупили (ги-ги), три - рідкісні це машини у нас, а це означає, що на запчастини доведеться чекати довго в разі чого, а про кузовщину навіть боюся уявити :)
А ось тут можна глянути, наскільки європейський світ відрізняється від нашого. Ви можете собі уявити щось подібне? Завод закрився, купа обладнання, автомобілів, як напівзібраних, так і готових стоять без будь-якої охорони...

http://trinixy.ru/2007/02/26/fotografii_zakrytogo_zavoda_mg_v_longb...

Рост - 22-1-2008 у 22:29

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Ну то може тоді краще нову "Волгу" брати?

Ой, в жодному разі. Якщо зубило технологічно це машина вісімдесятих (правда, для наших доріг саме така конструкція і підходить найбільше :) - в силу простоти, надійності), то волга - явно сімдесятих. Категорично не раджу.

Nazar - 22-1-2008 у 23:11

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Може я щось пропустив, але вартість голого Логана десь біля 13 тисяч USD. Хіба може раніше було якось інакше

56 000 грн базова. Хоча оці 13 тис - це мабуть всі затрати на новий автомобіль - мито, страховка, оформлення в ДАІ.

Я мав на увазі голу вартість автомобіля.
І Ростислав правий, не те що Волгу, а буть якого автомобіля виробництва сусіда (мабуть слід застрахуватись та написати, що окрім ВАЗ 2108 у всіх модифікаціях) не варто брати.
А взагалі останнім часом мені жити не дає Тойота Кемрі...:rolleyes: Хоча не по зубах вона мені:)

Андрій Пелещишин - 22-1-2008 у 23:39

Дивлюся сюди - http://logan.com.ua/index.php?do=Dacia-Logan-price і бачу ціну за базову комплектацію 9700 євро, що суттєво більше за 56 тисяч гривень.

Юрій Сєров - 23-1-2008 у 00:17

Цитата:
Дивлюся сюди - http://logan.com.ua/index.php?do=Dacia-Logan-price і бачу ціну за базову комплектацію 9700 євро, що суттєво більше за 56 тисяч гривень.

Так ти дивишся на мінівен.
Дивися на седан - 7850 євро *7.3=~57тис. грн. Це найдешевша версія.

Андрій Пелещишин - 23-1-2008 у 07:37

Тю! Така довга таблиця, що я прокрутив її кінець і перескочив на іншу.

Demyan - 23-1-2008 у 08:52

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Павло Жежнич
З того всього в мене висновок такий:
1 - лотерея.
2 - велика лотерея.
3 - велика лотерея.
4 - дуже велика лотерея.
5 - лотерея.
6 - лотерея.
7 - нема лотереї.


Щось я не зрозумів...якщо іти такій логіці то Мерседес - лотерея, БМВ - ще більша лотерея...
Покупка нової машини це зовсім не лотерея як писалося - береш за ті гроші те що береш, будь то таврія чи мерседес. Ти знаєш чого варта та машина і що з нею може бути.

Юрій Сєров - 24-1-2008 у 10:49

Цитата:
Покупка нової машини це зовсім не лотерея як писалося - береш за ті гроші те що береш, будь то таврія чи мерседес.

Та в тому й то справа що за одні й ті самі гроші (наскільки я зрозумів йдеться про десять кілобаксів) можна взяти 3-4 варіанти. А вибір це завжди складно :)

Demyan - 24-1-2008 у 11:13

До 10 кілобаксів можна взяти:
1. ЗАЗ Славута (5 варіантів комплектації)
2. Chery Amulet (2 варіанти)
3. ВАЗ 21043
4. ВАЗ 21070
5. ВАЗ 21093i
6. ВАЗ 21099i (2 варіанти)
7. ВАЗ 21101
8. ВАЗ 21112
9. ВАЗ 21214
10. Деу Ланос (4 варіанти)
11. Деу Матіз (6 варіантів)
12. Деу Нексія (4 варіанти)
13 Geely CK (3 варіанти)
Можливо ще щось пропустив...вибирайте ;)

Андрій Пелещишин - 24-1-2008 у 22:13

Таки колега придбав то Джілі СК. Я його бачив - зовнішній вигляд, салон сподабилися. Щось інше оцінити не здатен, бо не фахівець. Проте при мені інші (які таки мають досить великий досвід), які покаталися на машині і розглядали внутрощі, відзначили:
відсутність явного браку; добре зроблений досить просторий салон без усяких дір, про які так багато говорять; гарну звукоізоляцію; багату комплектацію (це був найповніший варіант СК); гарні суб'єктивні відчуття від водіння та від мотору.

Звичайно, ніхто не зміг сказати чи довго то все щастя працюватиме.

PS Кажуть, у Львові будується великий сервісний центр Geely .

Павло Жежнич - 24-1-2008 у 23:34

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
Щось я не зрозумів...якщо іти такій логіці то Мерседес - лотерея, БМВ - ще більша лотерея...
Покупка нової машини це зовсім не лотерея як писалося - береш за ті гроші те що береш, будь то таврія чи мерседес. Ти знаєш чого варта та машина і що з нею може бути.

Декілька постів раніше було написано, що і Мерседес Е класу по гарантії може ламатися - тому і Мерседес, і БМВ - це також лотерея!..
Один мій знайомий каже, що якість відповідала ціні авто лише десь до 1992-95 року, бо тоді робили машини для людей. А зараз, на жаль, не завжди така відповідність є, бо машини роблять для задоволення попиту на ринку - головне аби спихнути, а далі мастіть собі з тим голову.

Павло Жежнич - 24-1-2008 у 23:36

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
PS Кажуть, у Львові будується великий сервісний центр Geely .

Ніби десь в районі видавництва чи автобусного заводу.

Павло Жежнич - 24-1-2008 у 23:50

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
До 10 кілобаксів можна взяти...
Можливо ще щось пропустив...вибирайте ;)

14. BYD Flyer (2 варіанти)
15. Chery QQ (2 варіанти)
16. Chery Jaggi (2 варіанти)

Demyan - 25-1-2008 у 11:52

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Павло Жежнич
Один мій знайомий каже, що якість відповідала ціні авто лише десь до 1992-95 року, бо тоді робили машини для людей. А зараз, на жаль, не завжди така відповідність є, бо машини роблять для задоволення попиту на ринку - головне аби спихнути, а далі мастіть собі з тим голову.

Цей знайомий зовсім не правий. Це може стосуватися лише нас, а на заході якщо американцю попельничка не сподобається то все він не буде брати машину. Я вже не торкаюся питання безпеки або якщо знайшли брак машини всі відкликають. В нас машини спихають за кордоном боряться за ринок всіма можливими способами, на останій Авто виставці вже почали робити двигуни на біопаливі бо бачать майбутнє в цьому...Так що хороші автовиробники боряться за місце на авторинку а це можна досягнути лише задоволенням покупців а в американців і європейців воно ОГО які.

Рост - 25-1-2008 у 20:36

Пригадалась стара анеґдотична історія. Жила-була жінка, яка їздила на пежо, чи ще якомусь там опелі. На іномарці. коротше кажучи. І от раз не справилась вона з керуванням, і догнала девятку. В її машині бампер, фари, крила, капот, радіатор - під заміну. В дев`ятці фара тріснула і пару царапин. Ну і от, стоїть вона поруч з майстром СТО і питає:
- От як так, в мене пів машини під заміну, а якійсь нікчемній зубилі хоч би що?
- Це - каже майстер - пасивна безпека. Інерція удару гаситься шляхом зминання кузова іномарки. Для безпеки пасажирів.
- Чекайте, а як це відбувається в дев`ятці? Там же нічого не погнуло!
- Та так само - шляхом зминання кузова іномарки...

Це я до чого. Пару фоток накопав. Так, для інтересу.
Аварія в Києві.
Пострадалий номер один, ВАЗ 2109:



інший ракурс



Не цікаво зовсім, ідемо далі.
Пострадалий номер два, Чері Амулет. Водій Амулета чи то проспав, чи не справився з керуванням, але він догнав ззаду цю дев`ятку.





Тобто, з пасивною безпекою в Чері усе в порядку :)

П.С. До речі, в моєму житті теж подібна ситуація мала місце - мене догнали ззаду. І моїй вісімці теж практично нічого не було :)

Павло Жежнич - 26-1-2008 у 22:41

Росте, щось та вісімка дуже твою нагадує:). Але удар тут не рівноцінний для двох машин - на жаль (чи на щастя) не можемо побачити наслідки оберненої ситуації: вісімка передом, а амулет задом:). Результат був би аналогічний з точністю до навпаки.

Юрій Сєров - 26-1-2008 у 23:17

Цитата:
Росте, щось та вісімка дуже твою нагадує:).

На фото дев'ятка

Nazar - 27-1-2008 у 12:18

На тобою наведеній лінці на Авторев'ю поруч з Амулєтом тестували Ладу пріору - вийшло майже те саме.
І щось не вірю я у наведені фотки стосовно тої дев'ятки - тобто я не відкидую факту, що вона є твердішою (навіть значно), але судячи з Чері вона в'їхала не в кут машини, а прямісінько в зад (і ймовірно навіть в перед зустрічній). Хоча всяке буває.

rost - 27-1-2008 у 12:41

З наведених фоток ясно одно -- що морда Амулета і зад дев'ятки не є результатом одного і того самого зіткнення. Тобто якщо, Амулет і справді "догнав ззаду цю дев`ятку" то це було у нього не єдине зітнення того дня. Бо я ще можу прийняти на віру неймовірну міць пластикового бампера дев'ятки. Але в таку дeлікатність кузовних деталів китайця, які зминаючись навіть не "пошкодили" шару бруду на дев'ятці не вірю.

Павло Жежнич - 27-1-2008 у 13:55

Тут є результат фронтального удару джилі ск з колесом напівпричепа на швидкості ~70км/год
http://get.freesoft.ru/index.html?id=15978

Ланос vs Нива

Андрій Пелещишин - 11-3-2008 у 10:21

Сьогодні зранку на Мазепи спостерігав таку ж картину, лише за участі корейця а не китайця.
Ланос догнав Ниву Шевроле - весь перед Ланоса був зімятий. Не так, як на фото Роста, а досить суттєво.
На Ниві видимих слідів ушкодження не було взагалі.

Може то тепер просто так авто роблять - з мяким передом, твердим задом? :)

Юрій Сєров - 11-3-2008 у 12:09

Вчора на Кн. Ольги теж була аварія. Правда я не помітив яка саме модель іномарки (мені здалося, шо пассат) догнала (або можливо він виїхав несподівано з бічної) Запорожця. І зад запора і перед іномарки були серйозно розтовчені.

vovka - 11-3-2008 у 18:30

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Вчора на Кн. Ольги теж була аварія. Правда я не помітив яка саме модель іномарки (мені здалося, шо пассат) догнала (або можливо він виїхав несподівано з бічної) Запорожця. І зад запора і перед іномарки були серйозно розтовчені.

То була БМВ 3 серії.
Фото тут
http://tuning.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=6&t=1684&start=...

Андрій Пелещишин - 8-7-2008 у 22:16

Почали активно рекламувати чергову китайську автівку - Chana Beini чи щось таке. Борди порозвішували. Обіцяють ціну в районі 9 тисяч доларів.

Павло Жежнич - 2-2-2010 у 15:49

Про бажання Geely купити Volvo (яким до останнього часу володів Ford) я чув вже досить давно. Китайці в першу чергу хочуть цей завод за одну з кращих баз для проведення креш-тестів. Тепер це майже доконаний факт(http://news.autoua.net/ru/news/c48/c53/2010/02/01/14582.html) - угоду мають підписати вже 8 лютого.

Рост - 3-2-2010 у 00:05

А я от зараз як раз завершую монтувати аудіо систему в Опель Астру. Скажу, просто естетичне задоволення отримуєш, працюючи з автомобілем, який зроблений з металу.
Ну а як ви хочете, то купуйте китайське. Чого ж, звісно, купуйте...

Андрій Пелещишин - 3-2-2010 у 00:11

Щось там Путін з Медведевим про Опель співали... Що він в глубокій кризі, чи що? Я не злорадствую, навпаки, прикро буде якщо і він стане Geelly чи щось подібне. Але імовірність напевно є

Павло Жежнич - 3-2-2010 у 11:24

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Щось там Путін з Медведевим про Опель співали... Що він в глубокій кризі, чи що? Я не злорадствую, навпаки, прикро буде якщо і він стане Geelly чи щось подібне. Але імовірність напевно є

Ймовірність є велика, і не тільки щодо Опеля. Тим більше, що Китай минулого року вийшов на 1 місце по кількості виготовлених автомобілів у світі. Також і преценденти вже були: у 2008 році індійська фірма TATA купила Land Rover і Jaguar.
А може Путін з Медведевим свій ВАЗ хочуть сплавити китайцям?