Форум Рідного Міста

Чи потрібні у Львові трамваї?

Demyan - 22-4-2009 у 14:36

А вмене думка стабільна - знімати трамваї тролейбуси зі Львова.
Можете порахувати скільки грошей було витрачено на:
1. Нові колії
2. Нові трамваї (і те що там не поділил і поділили між собою)
3. Утримання трамваїв/тролейбусів
А головне - вони в малому місті роблять пробки і не окупають себе по грошам плюс до того якщо людина спішить надіятися особливо на трамвай - дуже важко адже то поломається то зупинеться то ще щось.
Ну тролейбуси ще можна якось лишити там хоч колії не треба і самі робимо їх.

А за ті всі гроші краще б пустили по тим же машрутам звичайні рейосві автобуси - не маршрутки а іменно автобуси - як було колись. З ціною меншою аніж маршрутки. А на зекономлені гроші обладнали зупинки з електронними табло...

Юрій Сєров - 22-4-2009 у 15:02

Не знаю чи все так просто. Треба сідати і рахувати. І не нам, а фахівцям, що мають доступ до усіх даних.
1. За моїми спостереженнями, дороги з новими коліями тримаються значно краще, за прості дороги
2. Автобуси також не будуть безкоштовними. Не факт, що тут буде економічний зиск (порахуйте ще пальне), а крім того Львів і так загазований, не варто збільшувати навантаження на наші легені.

Про затори - твердження більш ніж сумнівне. Затори робить увесь транспорт (авто тут значно більше), а точніше його водії, які порушують правила. Якщо машина на перехресті вилізла на колію і не дає проїхати трамваю, то до чого тут трамвай?

Цитата:
А на зекономлені гроші обладнали зупинки з електронними табло...

На зекономлені з чого? :)

Багато міст світу успішно використовують трамваї. Так, у нас є специфіка - вузькі вулички в центрі. Може краще забрати з центру не трамваї, а все крім них? А там де є місце - виділяти їм окрему смугу.


Demyan - 22-4-2009 у 15:43

1. Дороги з того що зробили - проїдьтеся на машині наприклад по франка в дощ вже не кажу взимку.
2. Пробки роблять трамваї коли перекривають рух і є аварія або ще щось - тоді ні проїхати ні пройти. Бо ніде зїхати вони не можуть. Я не кажу що всі праві і т.д. але суть в тому що трамваї громіздкі і вони повстають і все, а автобуси машини ще більш-менш розїдуться.
3. Гроші зекономити на коліях - думаю тут і фахівцем не треба бути щоб зрозуміти що звичайна дорога буде дешевше аніж безшумна трамвайна колія. Плюс утримання цілого парку для трамваїв- це і спец транспорт для транспорутвання трамвая і ремонтні бригади.
4. Не думаю що від пару десятків автобусів вже місто так забрудниться що дихати не буде чим. Тим бльше нові автобуси вже мають менші викиди типу клас Євро як і автомобілі.

Юрій Сєров - 22-4-2009 у 16:12

Частково погоджуся. А частково - ні. Як вже казав - треба рахувати. Реально - це не "пару десятків", а мабуть сотні... Не думаю, що заторів поменшає

Demyan - 22-4-2009 у 16:22

Звісно що не поменшає так шо аж...але те що буде троха легше це 100%. Будь-які аварії або проблеми на трамвайній колії не роблять затор а просто паралізують рух.
В нас трамваї добре якщо пускати їх окремо, як вгорі на личаківській, або по кн. Ольги

Роман Голощук - 22-4-2009 у 16:30

Можна вже й опитування робити про потрібність трамваїв у Львові :)

Юрій Сєров - 22-4-2009 у 16:34

Виокремив дискусію про доцільність трамваїв у нову.

Вважаю, що потрібні, але разом з тим треба модернізовувати транспортні розв'язки, щоб на одному перехресті не перетиналося все що може, як от біля площі Митної. До речі, автівки, які чекають страховиків, паралізують рух не гірше за трамваї і з'їжджати з дороги вони аж ніяк не будуть.

Demyan - 22-4-2009 у 16:41

І правильно роблять але вони не створють "мертву пробку"!!!! Майже завжди можна зїхати обїхати розвернутися...а як встануть трамваї то вже не можливо нічого зробити. Я це маю на увазі. Якщо біля церкви Анни аварія а я їду вниз по городоцькій, зупинився - підїхали трамваї збоку повставали ззаду підтиснули інші автомобілі спереду теж - все! Це "Мертва пробка" - доки не проїдуть трамваї. Таке трапляється часто - особливо на франка, городоцькій , митній, підвальній личаківській, вітовського.
Один раз я попав десь два тижні тому так на Чупринки/Київській. Виключили електрику чи щось там вибило - трамваї повставали, проїзд тільки між ними, а машини їдуть туди і сюди....

Юрій Сєров - 22-4-2009 у 16:49

Це ще питання кого забирати - машини чи трамваї :)

Demyan - 23-4-2009 у 07:33

Якщо так ставитися критично - то може взагалі від транспорту відомвитися? Забрати все і їздити на конях...

Ірина Назарова - 23-4-2009 у 09:19

А як на мене - то трамваями і тролейбусами краще замінити весь транспорт у центрі. Але це тільки моя жіноча думка - просто це гарніше, якось так по-львівськи... + мене в автобусах нудить, а в трамваях ні)))))

Роман Ромашка - 23-4-2009 у 10:21

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
А вмене думка стабільна - знімати трамваї тролейбуси зі Львова.

нісенітниця повна.
1. Що роботи коли тролейбус не справляється з пажиропотоком? Нічого не зробиш. З трамваєм просто. Причепити ще один вагон.
2. Скільки строк служби тролейбуса? 15 років в середньому (Тернопіль не рахую, де тролі з 1971 року випуску ще є, при тому в кращому стані ніж Львівські 2006). Ради цікавості раджу поїхати у Вінницю і подивитись на їхній трамвайний парк, швейцарців зокрема. До речі Вінниця перше місто в Україні де появились 3х-секційні трамваї. Але саме смішне. Колись ці 40 річні вагони Львову пропонувались.
3. Скільки споживає тролейбус і трамвай, автор в курсі?
4. як думаєте, вартість будівництва трамвайної колії дуже дорого коштує? Якщо вважаєте так, то вважайте себе жертвами омельківської пропаганди. До речі на Личаківській скільки часу вже безшумка діє? Якщо мені память не зраджує з 1996го року. Максимум з 1997го. І як часто вона ремонтується?
5. Питання більш риторичне. Чому дурні біржуї будують саме травмвай? Навіть 100% автомібілізована США.

Ірина Назарова - 23-4-2009 у 10:23

Цитата:
Чому дурні біржуї будують саме травмвай? Навіть 100% автомібілізована США.



і я про це.

Роман Ромашка - 23-4-2009 у 10:27

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ірина Назарова
А як на мене - то трамваями і тролейбусами краще замінити весь транспорт у центрі. Але це тільки моя жіноча думка - просто це гарніше, якось так по-львівськи...
Якщо Ви це бидловозне позорище що їздить вулицями Львова, називаєте автобусом, то ЛАЗ А183 це лімузин.

Demyan - 23-4-2009 у 10:31

Я не дивлюся на країни я дивлюся на наше місто я навів ціли ряд переваг коли вилучити трамваї і пустити автобуси. Наразі ще я не чув жодної позитивної відповіді про доцільність трамвая.
1. Якщо в трамвай додати ще один вагно - уявляєте що то буде? тому і познімали колись так було тепере це просто не вигідно.
2. Подивіться на вулиці в Вінниці там де їздять трамваї і на Львів- я не рівняю я дивлюся на те що ми маємо тут а не в країнах і містах інших.
4. Мови не йде про тролейбуси - читати вміємо чи ні?
5. Вже відповів вище - там де можна там нехай будуть трамваї в нас в центрі вони тільки ускладнюють рухи.

і я чекаю хоч одне реальне твердження про корисніть трамваїв - я вже навів цілий ряд про їх недоцільність наразі окрім порівнянь нічого адекватного ніхто не пише.

Serg Selev - 23-4-2009 у 10:35

Трамвай ефективний на маршрутах з великим пасажиропотоком, є доцільним прокладання трамваю до Сихова, Рясне. Живу не на Сихові, тому не знаю наскільки легко втиснутись у ранковий пік в маршрутки, але гадаю важко.
Станом на зараз трамвайну розвивати може вийти навіть дешевше - є резерв працюючих вагонів + є вагони які знаходяться в "законсервованому" стані. Для розвитку тролейбусної мережі перш за все треба закупити новий рухомий склад - наприклад наш ЛАЗ Е-183 вартує 1,5 млн грн.

Про тролейбуси в історії Львова. У 1971 році забрали тролейбус з центру, тому що великий транспорт там "заважає" руху. Зато зараз величезна кількість маршруток не заважає!

Demyan - 23-4-2009 у 10:36

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Роман Ромашка
Якщо Ви це бидловозне позорище що їздить вулицями Львова, називаєте автобусом, то ЛАЗ А183 це лімузин.

Підбирай слова :mad: що всі хто їздить в маршрутках або як кажеш бидловозне - то всі бидло чи шо????

Demyan - 23-4-2009 у 10:41

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Serg Selev
Трамвай ефективний на маршрутах з великим пасажиропотоком, є доцільним прокладання трамваю до Сихова, Рясне. Живу не на Сихові, тому не знаю наскільки легко втиснутись у ранковий пік в маршрутки, але гадаю важко.

+1
Ось я так вважаю і про це говорю - якщо трамвай відділити від частини проїзжої і не пускати їх по центру міста там де вузьку вулиці, часто є затори, аварії і т.д. то це буде супер. А якщо лишити те що в нас зараз робиться то тоді знімати їх і все.

Ірина Назарова - 23-4-2009 у 10:42

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Роман Ромашка
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ірина Назарова
А як на мене - то трамваями і тролейбусами краще замінити весь транспорт у центрі. Але це тільки моя жіноча думка - просто це гарніше, якось так по-львівськи...
Якщо Ви це бидловозне позорище що їздить вулицями Львова, називаєте автобусом, то ЛАЗ А183 це лімузин.



ЩО?!!!!
ПО-ПЕРШЕ, ШАНОВНИЙ!!!! ХТО ВАС ВЧИВ ТАК ЗВЕРТАТИСЯ ДО ЖІНКИ?!!

ПО-ДРУГЕ: Я СЛОВА "АВТОБУС" ВЗАГАЛІ НЕ ВЖИВАЛА!!!! ВИ АБО ПОМИЛЯЄТЕСЬ, АБО ЗАБУЛИ ВИПИТИ СЬОГОДНІ СВОЇ ТАБЛЕТКИ!!!!!

ПО-ТРЕТЄ: ЯКЩО Я ЇЖДЖУ ТРАМВАЄМ, ТО Я НАЛЕЖУ ДО КАТЕГОРІЇ "БИДЛА"?!

І, НАРЕШТІ, ПО-ЧЕРВЕРТЕ: ПРОЙДІТЬ КУРС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЗОКРЕМА ПРАВОПИСУ, БО, МАБУТЬ, У ШКОЛУ ВИ НЕ ХОДИЛИ, А ТОДІ Й ЗМОЖЕТЕ СПІЛКУВАТИСЯ З ЛЮДЬМИ!!!!!!!!!!!!!!!


Прошу мені дати ПОВНУ відповідь на мої зауваження!

Роман Ромашка - 23-4-2009 у 10:44

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Роман Ромашка
Якщо Ви це бидловозне позорище що їздить вулицями Львова, називаєте автобусом, то ЛАЗ А183 це лімузин.

Підбирай слова :mad: що всі хто їздить в маршрутках або як кажеш бидловозне - то всі бидло чи шо????
Цей термін був давно вже до мене: http://bydlovoz.narod.ru/
Дальше читаємо і уточняємо що куди і як. Це посилання є тут на форумі вже давно.

для тих кому ліньки читати приводжу цитати:
Цитата:
Що таке бидловоз?
Бидловоз - це, можна сказати, транспортний засіб. Ви всі з ним добре знайомі. Навіть більше, я впевнений, що більшість з нас користується цим транспортним засобом щодня.

Чому щодня? Та відповідь надзвичайно проста. Просто у нас немає альтернативи. Ми змушені користуватися тим, що нам пропонують, інакше доведеться ходити пішки.

Бидловози можна побачити на вулиці практично кожного українського міста. Щоправда останнім часом їх значно поменшало у столиці України - Києві. Там чомусь поступово переходять на "Богдани", "Антони", "Шаоліні" ті іншу нечисть.

Ще не здогадалися? Добре відкрию секрет. Бидловоз - це переважно автомобіль марки "Мерседес". Але це зовсім не той "Мерседес", на якому їздять чиновники і багаті люди - це звичайний вантажний мікроавтобус, нашвидкоруч перероблений для перевезення людей, або, як кажуть у народі "".
Чому бидловози перевозять бидло?
Та тому, що так вважає більшість перевізників, які не користуються громадським транспортом, що знаходиться у їхній власності.

А ще вони дуже часто люблять плакатися, особливо у Львові, як їм важко у складних економічних умовах підтримувати транспортну систему у належному стані.

Постійно вимагають підвищення цін за проїзд, проте не сервісу. Для чого - бидло і так буде їздити і буде платити.

Отже тепер, шановні мешканці міст і містечок, ми знаємо, що воно таке бидловоз і чому він перевозить бидло.

PS. послугами бидловозів сам користуюсь. Так як не завжди є вибір. Особливо у Львові.

Ірина Назарова - 23-4-2009 у 10:47

"http://bydlovoz.narod.ru/"

Це компетентне джерело?

хм, ніколи цього не знала)))) Ваша ерудованість мене вражає))))

Роман Ромашка - 23-4-2009 у 10:51

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ірина Назарова
"http://bydlovoz.narod.ru/"

Це компетентне джерело?

хм, ніколи цього не знала)))) Ваша ерудованість мене вражає))))

Швидкість читання просто вражаюча. Як і я подумав перед тим як додати цитату, до цитованого фрагмента мало хто дочитається :lol:

Ірина Назарова - 23-4-2009 у 10:55

Пане, більше не хочу вдаватися з Вами в дискусії. пробачте за прямолінійність, але Ви - хам. І це слово, навідміну від слова "бидловоз", є літературним, і не є лайливим. Щасти Вам!

Demyan - 23-4-2009 у 10:56

А якщо я зараз створю теж сайт з матами то я зможу теж вставляти їх і використовувати всюди?
Прально сказала Ірина це що компетентне джерело? Це хто писав - може вони себе й відносять до бидловозів я себе не відношу до такого.
І щоб не говорили і не писали - більшість автобусів вже оновлено і фактично старих майже не лишилося. Якщо автобуси типу Богдани або Ісузу теж належать до "бидловозів" - то тоді треба пускати в маршрут Неоплани ну на крайній випадок Сетри з кондиціонерами і біо туалетами

Demyan - 23-4-2009 у 10:58

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ірина Назарова
Пане, більше не хочу вдаватися з Вами в дискусії. пробачте за прямолінійність, але Ви - хам. І це слово, навідміну від слова "бидловоз", є літературним, і не є лайливим. Щасти Вам!

+1

Ірина Назарова - 23-4-2009 у 11:02

Дем"яне, дякую Вам за підтримку :saint:

Роман Ромашка - 23-4-2009 у 11:10

Ага, от Вам авторитетніше посилання: http://misto.ridne.net/viewthread.php?tid=1981

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Serg Selev
Трамвай ефективний на маршрутах з великим пасажиропотоком, є доцільним прокладання трамваю до Сихова, Рясне. Живу не на Сихові, тому не знаю наскільки легко втиснутись у ранковий пік в маршрутки, але гадаю важко.

+1
Ось я так вважаю і про це говорю - якщо трамвай відділити від частини проїзжої і не пускати їх по центру міста там де вузьку вулиці, часто є затори, аварії і т.д. то це буде супер. А якщо лишити те що в нас зараз робиться то тоді знімати їх і все.

А я пропоную навпаки. Авто вон з центру міста. Залишити трамвай. Місто як мінімум виграє. Але для того багато тре.
Така схема у Амстердамі і Празі давно працює.
Доречі Прага для Львова якраз приклад. Міста приблизно одинакової побудови і розміру.

Ірина Назарова - 23-4-2009 у 11:12

Казала, що більше не буду, АЛЕ: це академічний словник? Це просто тема форуму, така ж сама, як ця, і на якусь авторитетність вона не претендує.

Роман Ромашка - 23-4-2009 у 11:15

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ірина Назарова
Казала, що більше не буду, АЛЕ: це академічний словник? Це просто тема форуму, така ж сама, як ця, і на якусь авторитетність вона не претендує.

Це була відповідь на пост, пост про автортетність вище приведеного мною сайта і на ваш крик, за "страшну образу", яка проявилася аж у двох людей і лише сьогдні. А чомусь на автора топіка 4 роки тому ніхто не кидався.

Ірина Назарова - 23-4-2009 у 11:24

Все-таки, непорядно, прочитавши моє повідомлення, підредаговувати свої, ті, на які вже дано відповіді, так, що всі наступні відповіді виглядають кумедно.

і це "Казала, що більше не буду, АЛЕ: це академічний словник? Це просто тема форуму, така ж сама, як ця, і на якусь авторитетність вона не претендує."

я писала ЛИШЕ у відповідь на ЦЕ: "Ага, от Вам авторитетніше посилання: [url]http://misto.ridne.net/viewthread.php?tid=1981"[/url]

Решти просто не було, і не мої проблеми, що Ви його поредагували.

Зрештою, дискусія наша зводиться до кінця, бо я не розумію, що Ви мені хочете довести.

Автор наведеного Вами топіка не доказував всім, що ВІН і ТІЛЬКИ ВІН є правий, а всі решта - "бидло".




Маю прохання до адміністраторів закрити тему.

Demyan - 23-4-2009 у 11:25

4 Роки тому маршрутки дійсно були страшними це були перероблені вантажні буси в яких не відкривалися вікна і стоятив в яких треба було в зігнотому положенні.

Demyan - 23-4-2009 у 11:26

4 Роки тому маршрутки дійсно були страшними це були перероблені вантажні буси в яких не відкривалися вікна і стоятив в яких треба було в зігнотому положенні.

Ірина Назарова - 23-4-2009 у 11:32

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
4 Роки тому маршрутки дійсно були страшними це були перероблені вантажні буси в яких не відкривалися вікна і стоятив в яких треба було в зігнотому положенні.



Ага, згадаю - здригнуся))))

Тепер, на щастя, того майже нема, приємно їхати в "Богдані" і ДИВИТИСЯ В ВІКНО!!! Що колись було нереально))))

Юрій Сєров - 23-4-2009 у 13:06

1. Бидловоз - вже усталений термін, імхо, тому не бачу причин ображатися.
2. Також не бачу підстави сваритися і вести дискусію так агресивно.
3. Ми тут обговорюємо трамваї, не вдавайтеся до офф-топу, про маршрутки-бидловози є своя дискусія.

Serg Selev - 23-4-2009 у 15:36

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
4 Роки тому маршрутки дійсно були страшними це були перероблені вантажні буси в яких не відкривалися вікна і стоятив в яких треба було в зігнотому положенні.


Дельфіни відрізняються від мерсів лише тим, що можна стояти в норальному не зігнутому положенні. Було б добре їх забрати геть зі Львова.

Наприклад у Луцьку з населенням 200 тис на міському маршруті не побачив жодного мерса чи Дельфіна. Зато є автобуси середнього класу Богдан А144, також декілька 15- та 18-метрових тролейбусів, які нормально вписуються у вузькі вулиці центральної частини.
Тому можна зробити висновок, що проблема не у трамваях, а як завжди у головах.

MartinkaDP - 23-4-2009 у 19:17

взагалі-то трамваї менше схильні до створення заторів, ніж автомобілісти, яким щось заважає їздити за правилами. скільки разів сама бачила: одне нещастя виїхало на півкорпуса на перехрестя - і перекриті обидві вулиці. трамваї таким не займаються, і ламаються вони не аж так часто. я частенько їжджу трамваями, і за останніх півроку при мені не зламався жоден (з тролейбусами пару разів було).

Руслан Кравець - 23-4-2009 у 19:54

Моя відповідь на запитання, поставлене в заголовок теми - "Так, потрібні".

А от що дійсно не потрібне - то це автомобілі в центрі Львова.
Не пристосований Львівський центр до такої кількості машин, яка є зараз. Затісний.

Крім того, трамваї хоча б на подушки поставили.
А от від машин, які їздять по жорсткій бруківці, постійно вібрують навколишні будинки.

Serg Selev - 23-4-2009 у 21:57

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Руслан Кравець
А от що дійсно не потрібне - то це автомобілі в центрі Львова.
Не пристосований Львівський центр до такої кількості машин, яка є зараз. Затісний.



Потрібно організувати магістралі таким чином, щоб прямувати наприклад з Сихова на Топольну можна було без заїзду в центр.

Руслан Кравець - 24-4-2009 у 15:15

Абсолютно згоден.

Марія Павлюх - 24-4-2009 у 15:37

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Руслан Кравець
Моя відповідь на запитання, поставлене в заголовок теми - "Так, потрібні".

А от що дійсно не потрібне - то це автомобілі в центрі Львова.
Не пристосований Львівський центр до такої кількості машин, яка є зараз. Затісний.

Крім того, трамваї хоча б на подушки поставили.
А от від машин, які їздять по жорсткій бруківці, постійно вібрують навколишні будинки.

Абсолютно підтримую Руслана. Центр потрібно закрити для проїзду автомобілів.

Hanor Narasson - 25-4-2009 у 13:45

Цитата:

А головне - вони в малому місті роблять пробки і не окупають себе по грошам плюс до того якщо людина спішить надіятися особливо на трамвай - дуже важко адже то поломається то зупинеться то ще щось.
Ну тролейбуси ще можна якось лишити там хоч колії не треба і самі робимо їх.


Прошу Пана, Ви працюєте в бухгалтерії ЛТТУ?:lol:

От не далі, ніж сьогодні надибав от таке:
http://www.tv100.ru/video/view/cb50709a229f07111a52afdfaef4d0ae/( відео)

При правильній господарці за рахунок трамваю вдавалося дотувати водоканал!!!:lol:


Цитата:

Якщо біля церкви Анни аварія а я їду вниз по городоцькій, зупинився - підїхали трамваї збоку повставали ззаду підтиснули інші автомобілі спереду теж - все! Це "Мертва пробка" - доки не проїдуть трамваї. Таке трапляється часто - особливо на франка, городоцькій , митній, підвальній личаківській, вітовського.


А чому винять трамваї, а не машини, які "попідтискали"? :mad:Давайте ліквідуєм машини - пробок не буде!:baddevil: От конкретно біля церкви св.Анни потрібен світлофор, щоб регулювати рух.

Галина Лев - 25-4-2009 у 16:14

Львів без трамваїв? Над чим дискусія? Давайте ще оперний знесем, Личаківський розрівняєм бульдозерами, палац Потоцьких навіщо здався, можна торговий центр на його місці зробити...

То родзинка. Її не можна виколупати з паски, бо те, шо лишиться, буде цвібаком.

Їх просто треба доглядати. А ще не забуваймо, що в них таки дуже зручно, особливо, коли не сильно поспішаєш. Я сама останнім часом надаю перевагу трамваю, бо знаю, що маршрутка через якого-небудь розумника може стати на довго, а трамвайчик суне собі, як книжка пише.

Катерина Слобода - 25-4-2009 у 20:11

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Галина Лев
Львів без трамваїв? Над чим дискусія? Давайте ще оперний знесем, Личаківський розрівняєм бульдозерами, палац Потоцьких навіщо здався, можна торговий центр на його місці зробити...
То родзинка. Її не можна виколупати з паски, бо те, шо лишиться, буде цвібаком.

Точно!
Я собі абсолютно не уявляю Львів без трамваїв. Забрати трамваї - і пропаде частинка Львова. Його шарм, який, здавалося б, складається з повсякденних і незначних (на перший погляд)речей, але які, позаяк, і творять його самобутність і дають бажання музикантам творити прекрасну музику, письменників надихають на чудесні твори, а художники в них черпають натхнення. :saint:

Роман Ромашка - 23-5-2009 у 00:02

Щодо запропонованого автором варіанту, то скажу що його в свій час проффесор, великий господарник оМЕЛЬЧЕНКО просовував. Про наслідки спитайте жителів Березняків для прикладу.

Щодо бидловозів. Те що є зараз у Львові (не суть важно це мерс, дельфін чи богдан) при такому розкладі мало чим відрізняється від того що було 4 роки тому. Все одно з ранку яблуку нема де впасти. Єдине що головою об стелю не вдаришся.

Галина Лев - 23-5-2009 у 02:53

І головне, що водії ті самі, і їздять на "Еталонах" точнісінько, як на "пижиках" покійних. Так само ганяють, так само гальмують, так само підрізають, так само курять у салоні, так само збирають і рахують гроші на ходу, і так само лаються. То чи справа у моделі автобуса?..

Ну от, до лукрмора дожилися...

Hanor Narasson - 27-5-2009 у 10:26

Ну от, до луркмора дожилися...
:baddevil:

Цитата:

Трамвайные ср***
Трамвай в настоящее время является объектом ср***й на тему "нужен" или "не нужен". В случае адекватности спорящих сторон, в итоге получается мнение типа "нужен, но не в таком виде, как сейчас[6][7][8][9]". При этом указываются следующие плюсы и минусы:
Трамвай при движении шумноват (решается своевременным обслуживанием рельсов)[10][11]. Трамвай немного медленный, плохо разгоняется и тормозит (решается своевременным обслуживанием рельсов, а также уничтожением вагонов ЛВС-86, которые нужны только как опыт в освоении заводом "трамваев с гармошкой")[12][13].
Трамвай раздалбывает дорогу, при переезде трамрельсов разбивается подвеска (решается угадайте чем? правильно, своевременным обслуживанием рельсов)[14][15].
Трамвай мешает автомобилистам (ага, это кто кому мешает - кого внутри больше тому и мешают). Если один трамвай встанет, то встанет вся линия (бедное метро, у него та же проблема, но почему-то метро прекрасно работает, наверное дело в чём? в том же своевременном обслуживании).
Трамвай, вставший на перекрёстке, парализует движение в районе (такое бывает, да, но не из-за того, что он вдруг именно в этот момент поломался, а из-за попадания на обесточенный участок, на котором он был вынужден был резко затормозить из-за долбоёба, подрезавшего его).
Трамвайный вагон очень дорогой, да и рельсы поддерживать денег стоит (зато срок службы вагона до 40 лет после капремонта).
В трамвае ездит не более полутора бабок[16] (ну да, после всех предыдущих пунктов кто ещё в нём поедет.

Как показывает практика, там где трамваю предоставлены хорошие условия, в нём едет не полторы бабки, а полторы сотни разных людей, и отнюдь не нищебродов). Из-за большого срока службы вагонов приходится ездить на всяком жутком металлоломе выпуска прошлого тысячелетия (типа селяви)[17].
Хоть о вкусах и не положено спорить, но срачи также возникают при обсуждении дизайна той или иной модели вагона.


:lol:

Юрій Сєров - 27-5-2009 у 19:18

Щось не зрозумів Вашої цитати...

Serg Selev - 27-5-2009 у 21:31

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Щось не зрозумів Вашої цитати...


Це цитата з якогось російсьокого ресурсу, імовірно Санкт-Петербурзького. Все написано вірно, багато чого зміг побачити, перебуваючи у 2007 році у Пітері.

Hanor Narasson - 28-5-2009 у 16:43

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Щось не зрозумів Вашої цитати...


Луркмор - то така пародія на вікіпедію.:lol:

Щоправда повищу дискусію щодо трамваю відобразив правильно (це не йа писав!!!:saint: )

Остаточно, про ресурс прочитайте:

http://lurkmore.ru/index.php?title=%D0%A1%D0%BC%D0%B5%D1%85%D1%83%D...

http://lurkmore.ru/index.php?title=%D0%97%D0%B0%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D...

popTAB - 4-11-2009 у 16:27

Львову трамвай потрібен, але за умови виведення його з центру міста.
Аеропорт - Наукова - Сихів - Пасічна .... чому б і ні?

vovka - 4-11-2009 у 17:32

я думаю з центру треба вивести весь легковий транспорт а трамвай залишити.

Юрій Сєров - 4-11-2009 у 17:38

Останніми днями дуже навіть гарно ходять трамваї, причому напівпорожні з відомої причини. :)
Можливо, проблема не в факті існування трамваю, а в тому що треба закуповувати нові, а не їздити на тих коритах? Тоді й ламатися менше будуть і з колій сходити...

Юрій Сєров - 4-11-2009 у 19:01

Маневреність цілком нормальна. Якби автівки згідно з правилами надавалт трамваям перевагу.

Serg Selev - 9-11-2009 у 15:47

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Oleksiy Taraban
:lol: о, так! я 5 років їздив 9 та 2 трамваєм до політехніки.... одного разу, років зо 2 тому взагалі пасажири відштовхували автівку, що припаркована була на колії...


Минулого року бачив на Личаківській наступну картину. Машину припаркували перпендикулярно(!) до тротуару, а оскільки машина була довга то була перекрита смуга + одна трамвайна рейка.
Проблема вирішилась швидко, знову ж таки завдяки злагодженим діям пасажирів.

Юрій Сєров - 13-11-2009 у 12:23

«Львівелектротранс» на порозі змін http://zaxid.net/article/52443/

Буде видно чи побачимо ті зміни і скільки вони триватимуть. Трамваї уже один раз вигідно(для декого) придбали :)

Катерина Слобода - 8-8-2010 у 18:42

Вчора ввечері у Львові на вул. Княгині Ольги згорів трамвай через влучання блискавки. :o Ніхто з пасажирів не постраждав. http://www.zaxid.net/newsua/2010/8/8/111838/

Олексій Слобода - 8-8-2010 у 20:09

потрібні-потрібні.........але такі новенькі...з м*якенькими кріселками.......і музикою......бажано джазом або чимось релаксовим.....))))))


Максим Пащенко - 8-8-2010 у 23:37

Так воно виглядало - http://www.youtube.com/watch?v=UoFHZmrjkR8

Катерина Слобода - 9-8-2010 у 09:36

Цитата: Початково розміщене учасником Олексій Слобода  
потрібні-потрібні.........але такі новенькі...з м*якенькими кріселками.......і музикою......бажано джазом або чимось релаксовим.....))))))


ага...а тоді пенсіонери, які нікуди не спішать, будуть цілими днями там кататися...:saint:

Ігор Домін - 9-8-2010 у 21:22

чесно кажучи, не розумію тих, хто хоче звільнити місто від трамваїв в принципі. цивілізований трамвай набагато краще маршруток, які ніколи не будуть ні дешевими, ні комфортними, ні зручними. якось у європі трамваї працюють, справляються. скажу за Одесу: спека, пробки, водії - просто вбивці - це про маршрутки. мрію про великі рейсові автобуси чи велику кількість трамваїв. а дідусям та бабулям дати на проїзд 20-30 грн на місяць, а далі нехай самі платять, все одно їздять тільки щоб черги в каси займати(гроші заробляють).
а трамвай - це екологічно

Ігор Домін - 22-8-2010 у 09:28

прокотилися львівським трамваєм на вихідних. а він став значно краще ніж 4 роки тому. я б не відмовлявся від такого транспорту.

Павло Жежнич - 22-8-2010 у 22:01

Цитата: Початково розміщене учасником Ігор Домін  
прокотилися львівським трамваєм на вихідних. а він став значно краще ніж 4 роки тому. я б не відмовлявся від такого транспорту.

А що такого змінилося у львівських трамваях за останні 4 роки? За цей час поміняли декілька сот метрів колії на нову з гумовими подушками, а також закупили напевно з десяток вагонів ще чехословацького виробництва - секонд хенд зі Східної Німеччини (правда цей секонд хенд перебуває в значно кращому стані, ніж аналогічні вагони, що все життя пропрацювали у Львові). Жодної нової лінії не побудовано, і напевно жодного нового маршруту не відкрито.

Щодо того, чи варто відмовлятися, то я абсолютно підтримую - відмовлятися не можна. Більше того, від іноземців чув, що трамвай - це один з символів старого міста. А наші старі вагони виглядають досить круто!

Взагалі у Львові трамвай треба розвивати, оскільки всі маршрути проходять через центр міста. Але спершу треба вирішити проблему корків - значну частину центральної частини міста треба повністю звільняти від автомобілів, та й від маршруток також, бо вони всі разом блокують рух трамваїв. В цьому плані мені сподобався Амстердам - по старому місті їздять в основному лише трамваї, яких значно більше ніж у Львові, а приватного автотранспорту майже нема.

Юрій Сєров - 24-5-2012 у 15:07

Відновили рух трамваї 1, 6, 9

Тарас Гулка - 24-5-2012 у 17:48

Я так розумію 6 по кругу через Підвальну.

Юрій Сєров - 24-5-2012 у 21:13

Та, звісно. На Городоцькій рейок немає...

Андрій Пелещишин - 24-5-2012 у 21:45

Чому нема? Є! але ведуть у нікуди :D

Катерина Слобода - 31-5-2012 у 21:57

Цитата: Початково розміщене учасником Андрій Пелещишин  
Чому нема? Є! але ведуть у нікуди :D

хто дуже хоче попасти в Нікуди може користати з виділених ліній :)))

Юрій Сєров - 31-5-2012 у 22:17

ЄБРР наразі кредитує ремонти колій і доріг, на яких колії розміщені, то ж є надія, що найближчими роками ремонти продовжаться. Городоцька, Бандери, Шевченка, Замарстинівська цього дуже потребують...

Demyan - 1-6-2012 у 08:10

Він ще виділив гроші на сихівський маршрут, якщо місто знайде ще частину грошей - за півтора року кажуть зроблять. Вже бачив маршрут - він буде на сихоів їздити там де клумби по середину - як на Кн. Ольги - досить добре спланували бо фактично по всьому шляху машинам заважати не убед

Тарас Гулка - 1-6-2012 у 19:26

Цитата: Початково розміщене учасником Demyan  
Він ще виділив гроші на сихівський маршрут, якщо місто знайде ще частину грошей - за півтора року кажуть зроблять. Вже бачив маршрут - він буде на сихоів їздити там де клумби по середину - як на Кн. Ольги - досить добре спланували бо фактично по всьому шляху машинам заважати не убед


Вичитав десь, що ЕБРР дає грант 5 млн + 6 млн євро кредиту. В середині липня почнуть робити і весною мають закінчити. Робити буде Онур і якась українська компанія.

І все рівно не розумію чому трамвай тягнути на Сихів. Вагонів і так не вистачає і коштів на нові скоро не знайдуть. Краще б тим же маршрутом тролейбус пустили. .

Юрій Сєров - 1-6-2012 у 22:36

Цитата:

І все рівно не розумію чому трамвай тягнути на Сихів. Вагонів і так не вистачає і коштів на нові скоро не знайдуть. Краще б тим же маршрутом тролейбус пустили. .

Знаючі люди те саме говорять. По-перше, він буде їхати пустирями, зупинок не буде, бо нікому туди не треба буде.
По-друге, вагонів, щоб забезпечити нормальний інтервал немає.

Юрій Сєров - 5-6-2013 у 22:15

Сьогодні на засіданні Кабінету Міністрів України схвалили два рішення за поданням Львівської міської ради щодо співпраці міста з ЄБРР. Відтак, місто Львів буде продовжувати реалізовувати з ЄБРР проекти по будівництву трамвайної колії до житлового масиву на Сихів та модернізації системи теплопостачання.

Проект передбачає будівництво трамвайної колії по вул. Стуса та будівництво трамвайної колії пл. пр Червоної Калини. На це місто витратить кредит ЄБРР – 6 млн євро, грант німецького уряду – 5 млн євро та власних 5 млн євро. Загальна вартість проекту – 16 млн євро.

Також Кабмін схвалив рішення, що дозволяє Львівській міській раді реалізовувати з ЄБРР проекти модернізації системи теплопостачання. На це піде кредит ЄБРР – 20 млн євро, грант Партнерства з Енергоефективності та Навколишнього Середовища в Східній Європі в сумі 10 млн євро та 3 млн євро від Львівської міської ради. Загальна вартість проекту – 33 млн євро.

Проектом передбачається заміна магістральних мереж теплопостачання на трьох основних магістралях міста, де є часті аварії; встановлення індивідуальних теплових пунктів в багатоповерхових будинках Сихівського району; заміна внутрішньо квартальних мереж Сихівського району з чотирьохтрубного виконання на двохтрубне, будівництво когенераційних установок на ТЦ Північна».

Нагадаємо, німецький уряд та Європейський банк готові фінансово підтримати реалізацію у Львові проекту «Трамвай на Сихів». «Це – дуже важливий проект для нас», – заявив 23 січня під час брифінгу міський голова Львова Андрій Садовий. Вони готові надати позику на 10 років. Крім того, вони готові надати місту грант на цей проект.

Раніше мер також зазначав, що трамвай на Сихів можна продовжити за рік.
Джерело:
ZAXID.NET